MaikenHolm

Maiken & Karstens bryllup 08.09.07

1,345 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kom i øvrigt ret langt med planlægnings-halløj i går... :carrot:

På min liste kunne jeg strege...

...modtagelse af extensions

...farvning, klipning og prøveopsætning ved frisøren

...hente bryllupsbogen på biblioteket, så vi kan bruge cd'en til at øve brudevals efter

...købe hjælper gave til min svigerinde (fede øreringe ligesom til de andre)

...lave bordpyntnings aftale med venner (de kreative ting kan først lægges på om lørdagen)

...få aftalen med bilpyntning helt på plads med kusiner

...få nøgle til bom i gården af varmemesteren, så brudebilen kan blive parkeret der under vielsen

...maile min søster med extra gave-ønsker

...aflevere salmehæfter m vedhæftede tudeprins/tudeprinsesse til kirkekontoret

...i spray-tan (veninde hjalp med teknikken)

...bestille brudebuket

...købe noget blåt bånd til at sætte på strømpebåndet

Meeen så stod det til gengæld noooget sløjt til med at få arbejde fra hånden! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Huskeliste

- det sidste træk i planlægningen... :thumbsupsmileyanim:

For min egen skyld laver jeg lige en liste over de ting, som vi skal nå i den næste uge...

Fredag 31.08

SPSS: få fat i et download

Rykke for resten af spørgeskemaerne (mangler et par stykker)

Købe spiralryg til gæste præsentations bøgerne (uni boghandel)

Købe karton til gæste præsentations bøgerne (6 store ark)

Skydepavillionen: Få fat i overtjenerens nummer til toastmaster + lave afleverings / afhentnings aftaler med Skydepavillionen

Hannes blomster: poste rødt bånd + inspirationsbilleder

Få fat i bog vedr SPSS, som Anette har lånt

Aften: spise ude med Karsten

Lørdag 01.09

Lave underholdning til bryllup (lave grundstrukturen, skrive det meste af indholdet i pjecen)

Tegne bordplan op på lærred + male logo

Maile til præsten om os, så han kan flette noget personligt ind i talen

Middag: BodyCombat (11.15-12.15)

Aften: hyggeaften med Lotte

Søndag 02.09

Lave underholdning til bryllup (bruge SPSS: etablere databasen, udtrække data, lave diagrammer og kommentere)

Øve brudevals

Sørge for at det røde bånd er syet færdigt

Sy blå sløjfe på strømpebåndet

Finde ud af hvad jeg skal have, der er gammelt og lånt? Berit hårdimser!

Mandag 03.09

Hente brudekjolen hos Lilly kl 16.00 + prøvning

Tirsdag 04.09

Skrive resten af gæste præsentationerne + finde ud af hvornår jeg kan udprinte?

Onsdag 05.09

Negletekniker aftale

Maile gæste fotograferingsplanen til Poul + Line/Mads (også spørge Poul om han vil fotografere i kirken)

Eventuelt spørge Carsten om han vil supplere ved gæstefotograferingen

Koordinere digital kameraer ved samtlige borde til bryllup

Torsdag 06.09

Senest udprinte pjecerne i dag!

Fredag 07.09

Til tandlæge kl 9.15

Pakke taske til overnatning efter bryllup + aflevere tasken på Scheelsminde

Aflevere borddeko & topfigurer til Skydepavillionen

Aften: tøsehygge med veninder og Sophie! Se film, spise take-out, ansigtsmasker - you name it!

Lørdag 08.09

BRYLLUP

Karstens ansvarsområder:

Kontakte fotografen for at tjekke op

Kontakte 2*musik for at tjekke op (dinner-duo og band)

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det hår er bare så mega fedt, det bliver bare så cool.....

Åh, jeg synes nu det er vanskeligt at forestille sig det helt ud fra billederne. Altså, sådan som det er sat på billedet kan jeg godt selv finde ud af, men det bliver jo bare en milliard gange bedre til den rigtige opsætning med alle detaljerne... Er i hvert fald spændt på det! :carrot:

0

Del dette indlæg

Så er der vist ved at være styr på det...

Det lyder som en dejlig uge, du har i vente! Lige de rigtige hygge ting at tage sig til... Og få de sidste detaljer på plads :cheerleader3:

Jeg synes dit hår sidder rigtig sødt! Jeg glæder mig til at se det, som det endelige resultat!

:cheerleader3:

Tak skal du have! :respekt:

Vi prøver at få flettet lidt hyggelige ting ind, så det hele ikke bliver et stort bryllupsraid! Der er mht underholdningen en del at tage fat på, men det skulle være overskueligt? Har prøvet at fordele tingene ud på dagene, så det hele ikke kommer oveni hinanden! Jeg kan bare ikke forstå, at der ikke er flere ting på listen? Tænker som sindsyg på om jeg ikke har glemt noget??? :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim: Maiken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: HAR FÅET BESTILT BRUDE-BUKET! :cheerleader3:

Så har jeg sørme fået bestilt buketten! Troede aldrig det skulle ske! :cheerleader3:

Jeg endte med at bestille i Fjerritslev, hvor min søster så tager den med. Valget stod mellem hvide callaer med rødt bånd og en tætbunden rosebuket. Jeg endte med callaerne, som jeg oprindeligt havde tænkt. I morgen sender jeg så båndet og nogle inspirationsbilleder til blomsterhandleren. Og jeg får det til den fantastiske pris af 300-400 kr for buketten og 25 kr pr brystbuket! :carrot.

Blomster-Hanne er super dygtig, så jeg er helt tryg ved at hun binder buketten. Nu er der heller ikke det helt store hokus-pokus ved en buket callaer, men rart at vide hun kan sit kram!

:thumbsupsmileyanim: Maiken

Sådan du! så er der en ting mere du kan vinge af på din lidste, er det ikke skønt?

Må sige at der er billigt, er Karsten ikke lykke lig for det????

0

Del dette indlæg

AAAGRH kun 9 dage!!! Har du styr på det??

Jooo, men vil sove roligere når jeg her i weekenden har lavet det meste af underholdningen til Karsten. Den er nemlig super tidskrævende! Hvad med dig?

:cheerleader3: Maiken

Jo jeg håber også vi får klaret en del ting her i weekenden, men jeg synes egentligt at vi er godt med.

Rigtig flot frisure du får. Det er faktisk også lidt ala det jeg skal have. Vi bliver da så smukke. :cheerleader3:

Glæder mig rigtig meget til at se din brudebuket. Jeg tror den bliver rigtig flot. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

HEIII navnesøster

Tilgiv mig tilgiv mig, jeg er LLIGGE kommet hjem, så jeg har ikke lige fået læst de sidste mange sider! skal nok prøve i weeekenden ;)

Men ville lige sige fedt hår.... kan godt lige det er pænt og 'tilfældigt' sat op... (jeg er ikke til de stramme loook).

Hvor bliver du bare smuk og dejlig om (det er du jo allerede)..... 8 dage... UHHH

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan du! så er der en ting mere du kan vinge af på din liste, er det ikke skønt?

Må sige at der er billigt, er Karsten ikke lykkelig for det????

Jooo, det er skønt at have den bestilt. Det har været lidt af et hovedbrud! Her i eftermiddag har jeg også fået sendt stoffet + inspirationsbillede med posten, så skulle den ged være barberet! :cheerleader3:

Du kan tro det varmer Karstens jydehjerte! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hey

Endnu en bodycombat-pige...og så to gange på en dag :cheerleader3:. Du giver den virkelig gas her op til på lørdag hva :thumbsupsmileyanim:

Lækkert hår du får.

Jeg har været til bryllup i Skydepavillionen og vil bare lige sige at det er altså.....

RIGTIG GODT :cheerleader3:

Super at høre ros om Skydepavillionen fra en anden kræsen zilla! ;) Har også kun hørt positivt om det, så jeg glæder mig også bare rigtig meget! :cheerleader3:

BodyCombat er bare SÅ fedt!!! Det er hele 3 ting i ét! 1) Super sjov motion, 2) Hele kroppen og muskler man ikke anede eksisterede bliver brugt, 3) Konditionstræning. Den KAN jo ikke blive bedre! Dog skal jeg ikke til to hold BC i træk, men først 1 times Step og bagefter 1 times BC. ;) Håber håber håber bare at vi ikke bliver for stressede, så jeg ikke kan nå at komme afsted i løbet af ugen, da det er en fantastisk måde at afkoble på!

Når jeg sidder bag et skrivebord hele dagen, så har jeg virkelig brug for at røre mig udover den daglige cykeltur til arbejdet, så det er ikke fordi jeg har øget motionsmængden her til sidst. Havde dog ambitioner om at skulle lave mave- og armbøjninger intensivt de sidste par uger, meeeen... det er vist ikke blevet til så meget! :respekt:

:bunny_4: Maiken

0

Del dette indlæg

Jo jeg håber også vi får klaret en del ting her i weekenden, men jeg synes egentligt at vi er godt med.

Rigtig flot frisure du får. Det er faktisk også lidt ala det jeg skal have. Vi bliver da så smukke. :cheerleader3:

Glæder mig rigtig meget til at se din brudebuket. Jeg tror den bliver rigtig flot. :thumbsupsmileyanim:

Er sikker på, at ALLE 08.09.07 brude kommer til at tage kegler! Både hvad angår kjole, buket, frisure - you name it! :cheerleader3:

Det bliver spændende at se hinandens beretninger og billeder - især når det er samme dag! Et bryllup kan jo bare være SÅ forskelligt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEIII navnesøster

Tilgiv mig tilgiv mig, jeg er LLIGGE kommet hjem, så jeg har ikke lige fået læst de sidste mange sider! skal nok prøve i weeekenden ;)

Men ville lige sige fedt hår.... kan godt lige det er pænt og 'tilfældigt' sat op... (jeg er ikke til de stramme loook).

Hvor bliver du bare smuk og dejlig om (det er du jo allerede)..... 8 dage... UHHH

Hvor er du SKØN! :cheerleader3:

Håber du har nydt at honeymoone lidt! (ok, det lød lidt halv-sjofelt med moone... :thumbsupsmileyanim:)

Efter at have læst din beretning kan jeg jo kun glæde mig endnu mere til dagen. Du var så smuk, så jeg håber at frisør, kjole & make-up vil gøre underværker i forhold til de forudsætninger man allerede har! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Sjov x-tra gave til Karsten på bryllupsdagen! :thumbsupsmileyanim:

Jeg shoppede lige lidt bryllupsgejl her i eftermiddag og fandt den sjoveste lille ekstrating til Karsten! Han har sagt til sin far, at han skal smage hans wisky om morgenen for at dulme nerverne. Hans far synes ikke det var nogen ubetinget god idé, da han mente man skulle være "klar" i hovedet! :cheerleader3: Vi mistænker svigerfar for at være øm overfor den dyre skotske wisky vi gav ham i fødselsdaggave? :cheerleader3:

Så da jeg var i Tiger fandt jeg denne super sjove mega-kitchede lommelærke til ham, så han kan få sin morgendram! Ved ikke lige hvilken type alkohol jeg putter i den (og KUN en bundslat!)? Jeg vil pakke den ind og lægge en sød seddel ved siden af, hvor jeg vil skrive, at jeg håber de afhjælper bryllupsnerverne og at jeg glæder mig til vi ses i kirken! ;)

Tror I ikke han bliver glad for det / synes det er sjovt?

post-26895-1188579726.jpg

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Det ustadige danske vejr... :cheerleader3:

Da det danske vejr jo ikke altid viser sig fra den bedste side, så købte jeg også en paraply, som vi potentielt kan blive fotograferet under. Havde overvejet en Lisbeth Dahl bryllupsparaply, men synes næsten den var for romantisk til mig. På mit lille visit i Tiger fandt jeg minsanten en perfekt sort paraply, som vil egne sig til formålet... :carrot:

Udover den er perfekt, så kostede den også kun 20 kr, hvilket jo er en temmelig overkommelig pris ift LD paraplyen, som koster 125 kr! Man kan legitimere utrolig mange køb ved at pointere hvad der er sparet ift andre produkter! :thumbsupsmileyanim:

Hvad synes I?

post-26895-1188580260.jpg

post-26895-1188580268.jpg

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Sjov x-tra gave til Karsten på bryllupsdagen! :cheerleader3:

Jeg shoppede lige lidt bryllupsgejl her i eftermiddag og fandt den sjoveste lille ekstrating til Karsten! Han har sagt til sin far, at han skal smage hans wisky om morgenen for at dulme nerverne. Hans far synes ikke det var nogen ubetinget god idé, da han mente man skulle være "klar" i hovedet! :cheerleader3: Vi mistænker svigerfar for at være øm overfor den dyre skotske wisky vi gav ham i fødselsdaggave? :cheerleader3:

Så da jeg var i Tiger fandt jeg denne super sjove mega-kitchede lommelærke til ham, så han kan få sin morgendram! Ved ikke lige hvilken type alkohol jeg putter i den (og KUN en bundslat!)? Jeg vil pakke den ind og lægge en sød seddel ved siden af, hvor jeg vil skrive, at jeg håber de afhjælper bryllupsnerverne og at jeg glæder mig til vi ses i kirken! ;)

Tror I ikke han bliver glad for det / synes det er sjovt?

Hvor er du mega genial Maiken, han kan da ikke andet end syntes det er top nice :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du mega genial Maiken, han kan da ikke andet end syntes det er top nice :thumbsupsmileyanim:

Tak! Tror det bliver meget sødt, når der også er en besked ved. Synes selv den er rigtig pimp-agtig på den humoristiske måde! ;)

Denne fantastiske lommelærke skulle jeg endda kun slippe 20 kr for, så det er jo ikke meget for en sjov gimmick! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvad gemmer der sig under Karstens tøj??? :thumbsupsmileyanim:

Nu hvor jeg er ved at spamme min tråd med billeder, så vil jeg da også lige vise Kartens boxershorts indkøbt til lejligheden....

Han spurgte, om han ikke bare kunne tage et par fra skuffen, men der kom promte følgende svar fra frøken Holm: NEJ! Det kan jo ikke være meningen at jeg skal vride mig ned i lækkert lingeri, mens han har de velkendte på fra skuffen!

Med sig fik han instruktioner om at købe nogle sjove farverige boxershorts!. Han havde Sophie med som guide, hvilket var helt perfekt, da en 12 årig VIRKELIG har fingeren på pulsen over sjove boxershorts! Drengene i den alder gør jo ligesom ikke andet end at vise røv med bukser hængende nede omkring anklerne. :cheerleader3: Sophie betroede mig da også efterfølgende, at hendes far var liiige ved at købe nogle kedelige stribede nogle, men at hun fik ham rettet op! Fantastisk tøs! :cheerleader3:

Nå, here it goes...

post-26895-1188581253.jpg

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Det ustadige danske vejr... :respekt:

Da det danske vejr jo ikke altid viser sig fra den bedste side, så købte jeg også en paraply, som vi potentielt kan blive fotograferet under. Havde overvejet en Lisbeth Dahl bryllupsparaply, men synes næsten den var for romantisk til mig. På mit lille visit i Tiger fandt jeg minsanten en perfekt sort paraply, som vil egne sig til formålet... :carrot:

Udover den er perfekt, så kostede den også kun 20 kr, hvilket jo er en temmelig overkommelig pris ift LD paraplyen, som koster 125 kr! Man kan legitimere utrolig mange køb ved at pointere hvad der er sparet ift andre produkter! :cheerleader3:

Hvad synes I?

Hvor er det jeg har set den før.... :cheerleader3: Nåhr jo, jeg har købt to PRÆCIS magen til :thumbsupsmileyanim: De er bare perfekte når Lisbeth Dahl er lidt for nuttet...Og dejligt store, Thomas mener at det er en god ting med alle de ris vi kommer til at få :cheerleader3:

Og lækre boxershorts, så er det da ok at gommen skal vise :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer