MaikenHolm

Maiken & Karstens bryllup 08.09.07

1,345 indlæg i dette emne

HEY, Apropos vægt... Så vil jeg da lige informere om, at jeg i den forløbne uge har tabt 1,0 kilo! Hvilket betyder, at jeg på 14 dage har smidt 2,8 kilo! Det vil sige, at nu vejer jeg da i hvert fald mindre end da jeg købte kjolen, så den kommer i hvert fald ikke til at stramme!!! :carrot:

Fortsætter lige 1 uge mere med kuren - for der går helt sport i at blive en slank brud! ;) Men SÅ er det også slut... Der ligger nemlig en pakke choko-orange ispinde i fryseren og stirrer på mig hver gang jeg åbner fryseren! :oops:

:toot: Maiken - som glæder sig til at ro kajak i aften!!!

- det vil også sige, at I skal trække 2,8 kilo fra boudoir billederne! ;)

Du er bare for sej!!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det der slanke tips vil jeg meget gerne bede om, har lige en lille mave bule der gerne må komme væk til om i morgen en måned :toot:

Der er ikke noget hokus pokus ved det. Har tidligere lånt konceptet + opskrifterne til "de danske vægtkonsulenter" af min søster, når jeg gerne vil regulere min vægt med et par kilo. Og det er såmænd bare at følge kuren 100% - med andre ord at have selvdiciplin! Nå, ja og så at cykle til arbejde & lidt sport.

Desværre ingen hurtige genveje... :oops: Men det er lækker mad i massevis... :)

Men du kan da sagtens nå at smide det du vil, hvis du starter nu! :carrot:

Min klare motivation har jo ligesom også været, at kjolen strammede lidt. Så det har for mit vedkommende ikke noget at gøre med hvor nålen på vægten stopper, men status ift normalvægt. Jeg gad jo ikke have ubehag på bryllupsdagen fordi kjolen sidder ind i mawsen! Og du har jo lige prøvet din kjole - og jeg går ud fra at den ikke strammede??? ;)

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Mødet med præsten...

Glemte da også helt at fortælle vores møde med præsten i går! Han var bare enormt rolig og sød! :)

Vi gennemgik ritualerne og snakkede om salmevalg, pyntning, vidner, kirkens historie osv. Det var rigtig godt. Men hold op hvor var det virkeligt, da vi skulle øve os ved alteret. :oops:

Karsten klemte også min hånd og sagde at nu begyndte det at blive tæt på! Uh, det krilrer noget i maven!!! :toot:

Nu skal jeg bare have afleveret salmehæfterne & tudeprinsen/tudeprinsessen til kirketjeneren, snakket med organisten igen, aftalt to veninder pynter kirken samt skrevet en mail om os til præsten, så han kan forberede en mere personlig tale. Så kører alt det i hvert fald på skinner!

:td: Maiken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw Maiken nogle flotte billeder du har fået taget! De er godt nok super fede... Er sikker på manden blir helt VILD i varmen :) ;) hihi..

Og du har da godt nok oz styr på det hele!! - i hvert fald det meste ;)

Glæder mig til at høre beretningen om et par uger :toot:

knuser fra Thea

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og lækre risposer :toot:
Jeps. De risposer er for lækre!

Sødt af jer, men risposer er pr. definition ikke specielt interessante! :)

Har smidt billederne på af to grunde...

1) dokumentation for at de er lavet!

2) vise den hyggelige produktion med mor og Sophie...

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Kan kun tilslutte mig koret: Super billeder!! :):toot::oops:

Kom til at tænke på buketten igen og er mest til disse to modeller: Hvide callaer med rødt bånd eller lille rød rosenbuket med sort bånd. Så har du alle farverne samlet - uden at det bliver for meget....

Var det en idé?

TAK! :fløjt:

Det bliver helt sikkert også en af de to, som jeg vælger... Hvad det bliver finder jeg ud af i eftermiddag, når jeg skal bestille det i blomsterbutikken? Jeg synes bourdeau callaer er for mørke, så hvide med rødt bånd vil være en fin løsning. Men roser er også rigtigt smukke? :rolleyes:

Jeg havde næsten bestilt buket i Frederikshavn i fredags. Men da jeg ikke har fået mail tilbage fra dem som lovet, så er jeg lidt lunken overfor det. Så jeg cyklede forbi en blomsterbutik i morges, som jeg har fået anbefalet herinde. De var billigere end butikken i Frederikshavn, så der bliver det! Jeg skal bare lige have printet inspirationsbillederne ud igen og så forbi butikken efter arbejde... De nøjaftige priser får jeg, når jeg kommer derind med billederne, så de bedre kan prissætte buketten. Det bliver SKØNT at få det bestilt!

:td: Maiken

Hvordan gik det med din blomsterbestilling????

0

Del dette indlæg

Wauw Maiken nogle flotte billeder du har fået taget! De er godt nok super fede... Er sikker på manden blir helt VILD i varmen :oops: ;) hihi..

Og du har da godt nok oz styr på det hele!! - i hvert fald det meste ;)

Glæder mig til at høre beretningen om et par uger :fløjt:

knuser fra Thea

Tak! :toot: Har skrevet det før og skriver det gerne igen... Jeg er SÅ glad for, at jeg kastede mig ud i det! Kan KUN anbefales!

Ja, det hjælper kraftigt på det! Men stadig føles det som om, at der er mange løse ender... Er dog sikker på, at vi nok skal nå det hele... Krydser fingre for, at alt ligger klart efter weekenden, så der kun er de sidste hyggeting til ugen... Men det bliver nok lidt knapt i forhold til underholdningen? :td:

:) Glæder mig også til at høre/se hvad det hele ender med!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver helt sikkert også en af de to, som jeg vælger... Hvad det bliver finder jeg ud af i eftermiddag, når jeg skal bestille det i blomsterbutikken? Jeg synes bourdeau callaer er for mørke, så hvide med rødt bånd vil være en fin løsning. Men roser er også rigtigt smukke? :oops:

Jeg havde næsten bestilt buket i Frederikshavn i fredags. Men da jeg ikke har fået mail tilbage fra dem som lovet, så er jeg lidt lunken overfor det. Så jeg cyklede forbi en blomsterbutik i morges, som jeg har fået anbefalet herinde. De var billigere end butikken i Frederikshavn, så der bliver det! Jeg skal bare lige have printet inspirationsbillederne ud igen og så forbi butikken efter arbejde... De nøjaftige priser får jeg, når jeg kommer derind med billederne, så de bedre kan prissætte buketten. Det bliver SKØNT at få det bestilt!

:) Maiken

Ja, nu er jeg åbenbart vægelsindet af natur? Var forbi efter arbejde, men det var lidt dyrere end første bud om morgenen, men stadig til nogle rimelige priser. Så det er cirka samme pris som blomsterhandleren i Frederikshavn.

Men i går var jeg til fødselsdag, hvor der var et par, der lige var blevet gift for 14 dage siden. Gommen havde købt buket i Fjerritslev, hvor jeg kommer fra, og de havde kun giver 700 kr + brudebuketter. Og der var orkideer i buketten mv - altså en ret dyr buket i materialer. Så jeg ringede til min søster for at høre, om de eventuelt ville tage buketten med på bryllupsdagen.(har involveret hende tidligere i min buketjagt). Det var ok for hende, så jeg ringer til Hannes Blomster i morgen, hvor jeg regner med at bestille buket.

Lyder det ikke rimeligt, så har jeg jo de to andre steder i baghånden. Hos Ålborg blomsterhandleren sagde hun, at der ingen grund var til stress, da de bare senest skulle have bestillingen på mandag!

Så det er status qou nu... :toot:

0

Del dette indlæg

Det bliver helt sikkert også en af de to, som jeg vælger... Hvad det bliver finder jeg ud af i eftermiddag, når jeg skal bestille det i blomsterbutikken? Jeg synes bourdeau callaer er for mørke, så hvide med rødt bånd vil være en fin løsning. Men roser er også rigtigt smukke? :oops:

:) Maiken

Ja, nu er jeg åbenbart vægelsindet af natur? Var forbi efter arbejde, men det var lidt dyrere end første bud om morgenen, men stadig til nogle rimelige priser. Så det er cirka samme pris som blomsterhandleren i Frederikshavn.

Men i går var jeg til fødselsdag, hvor der var et par, der lige var blevet gift for 14 dage siden. Gommen havde købt buket i Fjerritslev, hvor jeg kommer fra, og de havde kun giver 700 kr + brudebuketter. Og der var orkideer i buketten mv - altså en ret dyr buket i materialer. Så jeg ringede til min søster for at høre, om de eventuelt ville tage buketten med på bryllupsdagen.(har involveret hende tidligere i min buketjagt). Det var ok for hende, så jeg ringer til Hannes Blomster i morgen, hvor jeg regner med at bestille buket.

Lyder det ikke rimeligt, så har jeg jo de to andre steder i baghånden. Hos Ålborg blomsterhandleren sagde hun, at der ingen grund var til stress, da de bare senest skulle have bestillingen på mandag!

Så det er status qou nu... :toot:

Hva så har du fundet ud af hvordan du gerne vil have den til at se ud?????

Altså hva for nogle blomster der skal være i den, og hvilke farver det skal være????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva så har du fundet ud af hvordan du gerne vil have den til at se ud?????

Altså hva for nogle blomster der skal være i den, og hvilke farver det skal være????

Næh, skulle jeg det? :toot:

:oops:

nej da ikke nødvendigt, de kan jo lave en a la fri fantasi, gerne med farverne lilla og orange :)

0

Del dette indlæg

VORES FINE FUNKY MENU-KORT!

Et af de nye skud på stammen i den funky stil! Menu-kortet skal ligge på sidetallerkenen (venstre side ved gaflen). Sammen med bordkortet og røde blomster bliver det den eneste dekoration på bordet! Jeg har med vilje valgt at holde det helt enkelt...

Hvad synes I?

post-26895-1188333236.jpg

0

Del dette indlæg

Et af de nye skud på stammen i den funky stil! Menu-kortet skal ligge på sidetallerkenen (venstre side ved gaflen). Sammen med bordkortet og røde blomster bliver det den eneste dekoration på bordet! Jeg har med vilje valgt at holde det helt enkelt...

Hvad synes I?

Mega total cool..... du kan bare det der med at lave det total gennemført. :) til damen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad synes I?

Mega total cool..... du kan bare det der med at lave det total gennemført. :) til damen!

:toot: Det er egentlig meget nemmere bare at holde samme linje i stedet for at opfinde den dybe tallerken hver gang! :oops:

Og så er det jo DEJLIGT med en rød tråd igennem det hele... :carrot:

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Hvad synes I?

:toot: Det er egentlig meget nemmere bare at holde samme linje i stedet for at opfylde den dybe tallerken hver gang! :oops:

Og så er det jo DEJLIGT med en rød tråd igennem det hele... :carrot:

Pigen med den røde tråd, måske hun skulle vælge noget rødt til hendes brudebuket????

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer