MaikenHolm

Maiken & Karstens bryllup 08.09.07

1,345 indlæg i dette emne

SUPER godt gået!! Men jeg er ikke i tvivl om du var blevet den smukkeste brud alligevel - men det er jo altid bedst hvis man også selv er tilfreds ;)

TAK! ;) Hvis du tjekker billederne hvor jeg har brudekjolen på (brug de to link på s 1) så kan man faktisk med det blotte øje SE forskel! Netop af den grund bliver jeg sgu lidt mere målrettet!

Jeg bliver bare ved med at tage på :griner:-

ØV! :bearhug: Det er da dødtræls... Men må sgu anbefale vægtkonsulenternes kur, da man...

1) ikke er sulten

2) får lækkert varieret mad

3) kan mærke kroppen bare fungerer bedre

Jeg lånte opskrifterne og reglerne af min søster for et par år siden, da jeg følte mig lidt oppustet og gerne ville smide 2-3 kilo. Jeg kunne ALDRIG finde på at være på en sultekur. Jeg ELSKER god mad, og det kan ER god mad i denne kur. Men man skal kunne underordne sig en masse spise-regler og gide at veje alting...

:bearhug: Maiken

Been there, done that, bought the t-shirt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DAGENS PLANLÆGNING!

Ja, det er jo lidt af et raid for tiden, så dagens program har simpelthen budt på...

• Extensions: betaling og snak med hår extensionsdamen - får dem lørdag eller mandag med posten
  • Ekstra morgengave: har købt og foræret en ekstra morgengave til Karsten. Jeg endte med at købe manchet knapper i stål til ham. Jeg forærede dem til ham i dag, så han ikke selv købte nogle eller skulle låne til brylluppet.
  • Sangerinde i kirken: har mødtes her i aften. Vi snakkede forskellige forslag. Jeg er pt mest hooked på DU ER og COME WHAT MAY (sorry Katja) eller som bobler evt. noget med SINATRA. Hun vil snakke med organisten om, hvad der kan lade sig gøre...

Ja, det var vist dagens bryllup status...

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

AAAAARGH ;)

:griner:- Beklager!

Kan det hjælpe hvis jeg i morgen lover at smide billede på af før-morgengaven til min kæreste??? :bearhug:

Har også et enkelt billede, som jeg kan velsigne dig med nu... Mit "gæt hvad jeg købte for 470 kr." billede...

UUUUH lad mig gætte lad mig gætte.... hmmmmmm

ET SLØR!!!!

0

Del dette indlæg

Det er da flot - med det vægttab. Så meget vil jeg aldrig kunne tabe mig på en uge, mednindre jeg sulter!.

Jeg har dog tabt et par kilo siden sidste uge, da jeg stadig ingen appetit har.

Vi lever af kærlighed :griner:- (hø hø.... hvis man da kan det) ....

Men kiloerne kommepå igen i næste uge, når vi skal på ferie!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

AAAAARGH ;)

:griner:- Beklager!

Kan det hjælpe hvis jeg i morgen lover at smide billede på af før-morgengaven til min kæreste??? :bearhug:

Har også et enkelt billede, som jeg kan velsigne dig med nu... Mit "gæt hvad jeg købte for 470 kr." billede...

UUUUH lad mig gætte lad mig gætte.... hmmmmmm

ET SLØR!!!!

Nix! (mit slør kostede det tredobbelte! :bearhug: )

Men du var lidt langsom på aftrækkeren, så jeg nåede altså at dampe i seng inden jeg fik dit gæt... Så jeg smider det på, når jeg kommer hjem fra arbejde... (billedet ligger på hjemmecomputeren) :bearhug:

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Super flot vægttab... tillykke med det... jeg synes nu kjolen sag flot på dig (har ikke li' haft tid til at tjekket de første billeder...) men du nævnte jo selv,a t du kunne mærke den ville være helt rigtig at ha' på, hvis du li' smed et par kilo... og må da siges, det bare går super for dig... rigtig dejligt!!!! Det er jo bare skønt, når den oppustede fornemmelse på maven forsvinder i takt med man indtager sund mad med masser af frugt og grønt..... så føler man sig jo totalt lex!!!!!

Godt gået...

KH

Louise

0

Del dette indlæg

Det er da flot - med det vægttab. Så meget vil jeg aldrig kunne tabe mig på en uge, mednindre jeg sulter!.

Jeg har dog tabt et par kilo siden sidste uge, da jeg stadig ingen appetit har.

Vi lever af kærlighed :griner:- (hø hø.... hvis man da kan det) ....

Men kiloerne kommepå igen i næste uge, når vi skal på ferie!

Jeg har kun snydt lidt i forhold til planen - et par gange har jeg simpelthen ikke kunne spise alt det mad! Så sulte gør jeg bestemt ikke! Troede også kun det ville være max 1 kilo, så mine øjne var ved at poppe ud, da jeg så tælleren på vægten!

Kan godt forstå, at I kan leve på kærlighed og kildevand! Jeg sad sgu med en klump i halsen og duggede øjne, da jeg læste første del af din beretning. Det er sååååå romantisk! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot vægttab... tillykke med det... jeg synes nu kjolen sag flot på dig (har ikke li' haft tid til at tjekket de første billeder...) men du nævnte jo selv,a t du kunne mærke den ville være helt rigtig at ha' på, hvis du li' smed et par kilo... og må da siges, det bare går super for dig... rigtig dejligt!!!! Det er jo bare skønt, når den oppustede fornemmelse på maven forsvinder i takt med man indtager sund mad med masser af frugt og grønt..... så føler man sig jo totalt lex!!!!!

Godt gået...

KH

Louise

Hvor er du sød! Føler mig også super sund for tiden! ;)

0

Del dette indlæg

Nå, nok om vægttab... så interessant er det heller ikke! Så her kommer lige en lille jubel, der ganske vist ikke er bryllupsrelateret, men fylder ret meget i min bevisthed og hverdag for tiden!

Jeg har nemlig været til... tadada... jobsamtale her til formiddag. Godt nok kun på en 4 mdr. projektansættelse, men alt tæller jo... Ved ikke om I kan huske min spegede jobsituation, men jeg fik forlænget min nuværende projektansættelse til og med 26. oktober, men så er det også slut. Man kan kun have 3 ansættelsesperioder på samme projekt. Så derfor passer det fod-i-hose, hvis jeg kan score det andet job. Det ligger også nærmere noget jeg gerne vil + pynter på cv'et.

Får besked i næste uge... Så det bliver jo spændende! :griner:-

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Så er jeg kommet hjem, nøjjjj det tager godt nok lige et stykke tid og komme igennem de forskellige tråde.... Skal da lige love for at der er sket et par ting her hos dig.....

Kan godt forstå dine valg til sange til Karsten, de er sku så sigende hver på deres måde.

Og Te'løk med dit vægttab, hvorfor kan jeg ikke lige tage mig sammen til det :griner:-

Hva med det der faldskærms udspring, bliver det ikke til noget?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg kommet hjem, nøjjjj det tager godt nok lige et stykke tid og komme igennem de forskellige tråde.... Skal da lige love for at der er sket et par ting her hos dig.....

Kan godt forstå dine valg til sange til Karsten, de er sku så sigende hver på deres måde.

Og Te'løk med dit vægttab, hvorfor kan jeg ikke lige tage mig sammen til det :griner:-

Hva med det der faldskærms udspring, bliver det ikke til noget?

Havde luret du var kommet hjem, så jeg har da lige skrevet til dig på din tråd! ;)

Ja, jeg har også bare :bearhug: -travlt for tiden... Så det er et raid uden lige for at nå det hele! :bearhug:

Jeg skibbede faldskærms udspringet, da jeg ikke rigtigt kan overskue så pokkers meget mere for tiden! Og da Karsten jo rent faktisk manglede manchet knapper til brylluppet, så blev det behovsdækning i stedet for. Han blev super glad for dem og sagde, at det liiige præcis var hans smag og at jeg var rigtig god til at ramme det! Så det var jo dejligt!!! Smider et billede på af det i aften...

Snakkede med Karen i går om musikken. Hun vil kontakte organisten og så må vi se hvad der kan lade sig gøre. For mig er det vigtigste at musikken fungerer godt, giver en fantastisk stemning samt giver en tåre i øjenkrogen! Om det er den ene eller anden sang har jeg kommet frem til er mere underordnet.

PS: Hvis dit velbefindende og kjolepasning på bryllupsdagen afhang af det, så er det altså en klar motivationsfaktor. Især hvis man er stædig nok... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ih, spændende med job-samtale..... x'er fingre for at du får det!! Det ville jo passe helt perfekt... og som du selv siger - pynter jo på cv'et:)

Hvad er det egentlig du laver??

Spændt på at se manchet-knapperne..... overvejer det nemlig selv som en del af morgengave til min tilkommende... ligesom jeg - efter at have læst Monas (den utålmodige) tråd om boudoir-billeder ved fotografen i Pandrup - overvejer billeder til ham.... Men kan sgu' egentlig ikke finde ud af, om han overhovedet vil ha' billeder... eller om han "bare" er tilfreds med at se mig live hver dag... hmm hmm hmmmmm...... Måske er jeg i virkeligheden også ved at være for sent ude mht. billeder..... Hvor længe i forvejen bestilte du tid??

Håber, på at se dine på fredag... vil nemlig gerne li' se et eksempel på hendes arbejde..... :bearhug:

KH

Louise..... :griner:-

0

Del dette indlæg

Ih, spændende med job-samtale..... x'er fingre for at du får det!! Det ville jo passe helt perfekt... og som du selv siger - pynter jo på cv'et:)

Hvad er det egentlig du laver??

Spændt på at se manchet-knapperne..... overvejer det nemlig selv som en del af morgengave til min tilkommende... ligesom jeg - efter at have læst Monas (den utålmodige) tråd om boudoir-billeder ved fotografen i Pandrup - overvejer billeder til ham.... Men kan sgu' egentlig ikke finde ud af, om han overhovedet vil ha' billeder... eller om han "bare" er tilfreds med at se mig live hver dag... hmm hmm hmmmmm...... Måske er jeg i virkeligheden også ved at være for sent ude mht. billeder..... Hvor længe i forvejen bestilte du tid??

Håber, på at se dine på fredag... vil nemlig gerne li' se et eksempel på hendes arbejde..... :bearhug:

KH

Louise..... :bearhug:

Hej Louise!

Jeg er sociolog og arbejdet pt på AAU som videnskabelig assistent på et europæisk forskningsprojekt om innovation og organisatorisk forandring. Men da der er tale om projektansættelse, så har jeg jo lygten ude efter noget nyt, når min nuværende ansættelse ophører. Den kan nemlig ikke blive forlænget igen. Det andet jo er stadig indenfor AAU regi, men ved administrationen, hvor der skal laves 3 evalueringer af iværksætteri og innovation. Så det vil jo være en fin overgang! Men de skal snakke med to mere, så jeg må vente en uges tid på svar...

Min kæreste er ikke så meget til tingel-tangel, så jeg valgte nogle manchet knapper til ham i stål. De passer perfekt til hans ur (også i stål), koster ikke en halv bondegård (200 kr) og var super enkle. Men det ser du jo når billedet kommer på. Var lige omkring 3 guldsmede inden jeg fandt dem til Karsten, som både var nogle af de pæneste OG de billigste. Det var jo meget heldigt! ;) Dem i sølv koster snildt 800 kr og guld endnu dyrere. Taget i betragtning hvor sjældent han kommer til at bruge dem, så var dem i stål helt perfekte!

Jeg fik som sagt også taget billeder i Pandrup. Det var en kvindelig fotograf og hun var bare rigtig flink. Det var ikke akavet overhovedet. Prisniveauet var også ret rimeligt... Jeg tror - hånden på hjertet - at ENHVER mand vil ELSKE at få boudoir billeder af sin elskede! :bearhug:

Der gik en lille uge fra jeg bestilte tid til at jeg var oppe for at få taget billederne. Så det må være omkring en måned før brylluppet. Fotografen sagde, at det bare skulle være mindst en uge før. Så jeg tror da det sagtens kan nås! Det var nemt at finde en tid hos hende og der var ikke andre i forretningen mens jeg fik taget billederne. Nu kan jeg jo se, at du bor lige i nærheden af Pandrup, så du kan jo hurtigt smutte deromkring! Det tog 1 time at få lavet billederne - altså fra jeg kom til jeg stod ude ved bilen igen! :griner:-

Jeg når nok ikke at smide billederne på tråden nu på fredag, da jeg jo skal scanne dem ind. Men fotografen tilbød, at man bare kunne komme forbi butikken for at se eksempler og snakke med hende inden. De har også en hjemmeside (har link tidligere på tråden), hvor der er nogle eksempler. Jeg ville dog gerne have en lidt anden type billeder, så jeg udprintede eksempler af min inspiration, som hun så forsøgte at ramme bedst muligt. Min oplevelse ind til videre er i hvert fald super positiv og er ret godt tilfreds!

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV! :blush:

Brugte aftenen i går på at diskutere med 1 stk. naiv kæreste. Efter arbejde var jeg på research tur med hensyn til brudebuketten. Det er jo lige op over at skulle have den bestilt!

Jeg havde taget billederne med at buketter med ren orkideer, tætbundet kort buket med callaer og tætbundet buket med røde roser. Alle sammen enkle og grafiske i sit udtryk. Priserne jeg hørte for de buketter og andre typer lå mellem 500-1800 kr. Men primært lå de på ca. 1000 kr eller derover. Da jeg kommer hjem fortæller jeg min kæreste om prislejet og manden går helt i selvsving! :thumbsupsmileyanim:

Han er så tilpas naiv til at tro, at man kan få en brudebuket til omkring 400 kr! :thumbsupsmileyanim: For når man kan få en almindelig flot buket til 200 kr., så kan en brudebuket vel ikke koste mere end det dobbelte! Og at han under ingen omstændigheder vil give 1000 kr for nogle blomster! Tålmodigt prøver jeg at forklare, at det jo afhænger af blomsterne og bindemetoden + at skaftet jo er helt anderledes. Men de forklaringer sev ligesom ikke ind! Han mente at blomsterhandlerne har en uhørt høj pris så snart der kommer det lille ord bryllup foran. Det er måske også rigtigt, men jeg kan jo ligesom ikke trylle en flot billig buket frem! Ja, som sagerne står nåede vi bestemt ikke at blive enige på det punkt!

ØV, det brudebuket halløj hænger mig bare langt ud af halsen lige nu! :thumbsupsmileyanim:

Det der frustrerer mig mest er, at det ikke kun er på dette punkt han har urealistiske forestillinger om hvad det koster, men også i forhold til kjole, håropsætning, bryllupskage osv.... :cheerleader3: Har altså hele vejen igennem prøvet at holde tingene så billigt som muligt, så budgettet ikke ekskalerer!

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

ØV! :)

Brugte aftenen i går på at diskutere med 1 stk. naiv kæreste. Efter arbejde var jeg på research tur med hensyn til brudebuketten. Det er jo lige op over at skulle have den bestilt!

Jeg havde taget billederne med at buketter med ren orkideer, tætbundet kort buket med callaer og tætbundet buket med røde roser. Alle sammen enkle og grafiske i sit udtryk. Priserne jeg hørte for de buketter og andre typer lå mellem 500-1800 kr. Men primært lå de på ca. 1000 kr eller derover. Da jeg kommer hjem fortæller jeg min kæreste om prislejet og manden går helt i selvsving! :)

Han er så tilpas naiv til at tro, at man kan få en brudebuket til omkring 400 kr! :blush: For når man kan få en almindelig flot buket til 200 kr., så kan en brudebuket vel ikke koste mere end det dobbelte! Og at han under ingen omstændigheder vil give 1000 kr for nogle blomster! Tålmodigt prøver jeg at forklare, at det jo afhænger af blomsterne og bindemetoden + at skaftet jo er helt anderledes. Men de forklaringer sev ligesom ikke ind! Han mente at blomsterhandlerne har en uhørt høj pris så snart der kommer det lille ord bryllup foran. Det er måske også rigtigt, men jeg kan jo ligesom ikke trylle en flot billig buket frem! Ja, som sagerne står nåede vi bestemt ikke at blive enige på det punkt!

ØV, det brudebuket halløj hænger mig bare langt ud af halsen lige nu! :blush:

Det der frustrerer mig mest er, at det ikke kun er på dette punkt han har urealistiske forestillinger om hvad det koster, men også i forhold til kjole, håropsætning, bryllupskage osv.... :biggrin: Har altså hele vejen igennem prøvet at holde tingene så billigt som muligt, så budgettet ikke ekskalerer!

Kender problemet! Peter er på samme måde :blush:

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::blush::cheerleader3::blush:

0

Del dette indlæg

Ihhhh altså hvor træls! Jeg læste lige din brudebukethistorie op fra Jakob, og han sagde faktisk; jamen det koster jo bare sådan noget, men det må bare ikke mangle!

Måske du skulle have haft taget Karsten med rundt i går, så han kunne få et lille indblik i hva en rigtig brudebuket koster?

Ja og så er manden jo nordjyde, det gør det nu nok ikke meget bedre!!!!

Men Maiken blæs lige på ham og bestil din drømmebuket, det er sku da kun en gang i livet man får brug for sådan en. Og hvis man så siger at I er gift i hva 50 år, ja så bliver det det jo ikke ret meget pr dag. Måske du skulle gi ham det regnestykke?

Uanset hva håber jeg at du får den buket du aller helst vil ha og ønsker dig, ja for det fortjener du sku! Slut færdigt.....

0

Del dette indlæg

Kender problemet! Peter er på samme måde :)

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::blush::cheerleader3::blush:

:blush: tak.

Han tolker det bare som noget hysterisk bridezilla agtigt, at det skal koste så meget. Er bare ved at være træt af at diskutere priser. Jeg har jo ligesom også en rimelighedssans, der gør at jeg ikke ville bestille den smukke buket til 1800 kr, men det fatter han ligesom ikke. Han mener vist nærmere, at jeg har mistet jordforbindelsen ved at erklære at brudebuketter faktisk ligger på et prisleje omkring 1000 kr...

SUK! :)

Kunne være dejligt om man kunne trylle, så ville jeg trylle den smukkeste buket frem til 400 kr, så vi begge var glade... :blush:

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer