MaikenHolm

Maiken & Karstens bryllup 08.09.07

1,345 indlæg i dette emne

HEIII navnesøster

Tilgiv mig tilgiv mig, jeg er LLIGGE kommet hjem, så jeg har ikke lige fået læst de sidste mange sider! skal nok prøve i weeekenden ;)

Men ville lige sige fedt hår.... kan godt lige det er pænt og 'tilfældigt' sat op... (jeg er ikke til de stramme loook).

Hvor bliver du bare smuk og dejlig om (det er du jo allerede)..... 8 dage... UHHH

Hvor er du SKØN! :cheerleader3:

Håber du har nydt at honeymoone lidt! (ok, det lød lidt halv-sjofelt med moone... :thumbsupsmileyanim: )

Efter at have læst din beretning kan jeg jo kun glæde mig endnu mere til dagen. Du var så smuk, så jeg håber at frisør, kjole & make-up vil gøre underværker i forhold til de forudsætninger man allerede har! :cheerleader3:

SSÅÅÅDAN! nu er jeg kommet igennem de 10 sider jeg har forsømt....

1. Kanon fede billeder, du har fået lavet. Dem bliver Karsten da helt vilde med!

2. FEDE menukort... jeres stil er cool og funky, og stilen er med til at gøre dagen til lige præcis jeres. Man kan nemt komme til at gøre 'lige som alle andre'... men dette viser "Maiken og Karsten"..

3..... Er du ved at gå til af spænding... nu er det om en uge

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fede øreringe du har købt! jeg fik nogen i samme stil af min moster engang, spm jeg ELSKER, desværre har jeg mistet den ene :cheerleader3: Men det kna jo være jeg kan finde en erstatning hos carré...

Rigtig flot prøveopsætning, jeg glæder mig meget til at se den rigtige, og se det med slør - det er nemlig præcis sådan noget jeg godt kunne tænke mig :thumbsupsmileyanim:

Rigtig fine gaver til den kommende husbond - synes det er en fed idé med lommelærken, hehe..

Hvor jeg dog elsker at komme forbi din tråd, det er bare herre yndlings-inspiration :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Sikke nogle dejlige beskeder at se, da jeg åbnede computeren! :)

Pimp-lommelærken er da også efter min mening god humor. Nu skal jeg bare have købt noget passende sprut, som jeg kan putte i den (KUN en bundslat!). Lommelærken er mere en gimmick og ikke en egentlig morgengave, der får han jo manchet knapper og boudoir billederne. Jeg har kraftigt antydet, at jeg MEGET gerne vil have et smykke - helst ring eller øreringe. Så må jeg jo se hvad han har fundet på???

Katja: Vi bor 50 m fra gågaden, så det med lige at smutte hen for at købe et par ting er ikke en dagsekspedition... ;) Men jo, jeg synes også der indimellem skal løbes stærkt for at nå det hele! :loveflag:

Maiken: Jeg synes også jeg har været god til at køre "vores" stil samtidigt med at man jo lader sig inspirere af andre... Jeg er også spændt på at se hvordan det hele spiller sammen...

Stine: Ja, det er et scoop med de paraplyer. Helt perfekte og til den nette sum af 20 kr. :boohoo:

Pipboll: Hvor er du SKØN! :)

Fik i går malet bordplanen op på et lærred, så det matcher det øvrige. Jeg mangler bare lige at klatmale lidt, så det bliver helt færdigt. Der kommer nok billede på i aften. Men et hurtigt lille øv. Vi har for 10 min siden fået et afbud fra Karstens fætter! ØV, fordi han ikke kommer & ØV, fordi jeg skal til at male om på bordplanen... :(

Nu skal jeg til at lave underholdningen - kom ikke i gang i går, da bordplanen tog lidt længere tid end beregnet... Mangler bare 2 besvarelser, så jeg håber at kunne fange dem på telefonen og vride et svar ud af dem! :denmarkflag:

:) Maiken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hu hej vilde dyr, hvor der kører bare herinde! Væk i 2 dage og så har du vildt meget man slet ikke har vidst noget om!

Det er noget rigtig fint hår du skal ha, tror det er super godt til kjolen og dig. :denmarkflag: Du blir bare endnu mere smuk at se på!

Synes lommelærken er lige i øjet, den er super sjov. :boohoo:

Og hold da op hvor je lige gloede en ekstra gang på de der boxershort! Wau, de fanger da virkelig opmærksomheden!

Håber underholdningsprojektet går godt.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Hu hej vilde dyr, hvor der kører bare herinde! Væk i 2 dage og så har du vildt meget man slet ikke har vidst noget om!

Det er noget rigtig fint hår du skal ha, tror det er super godt til kjolen og dig. :) Du blir bare endnu mere smuk at se på!

Synes lommelærken er lige i øjet, den er super sjov. :boohoo:

Og hold da op hvor je lige gloede en ekstra gang på de der boxershort! Wau, de fanger da virkelig opmærksomheden!

Håber underholdningsprojektet går godt.

Knus Sille

TAK! :) Det bliver også spændende at se det hele sammen! :carrot:

Nu er Karstens boxers normalt lidt mere neutrale, meeen hvis nogle vil se dem, så skal de sgu også være sjove! :denmarkflag:

Status på underholdning kommer nedenfor! :)

:loveflag: Maiken

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

:boohoo::denmarkflag::loveflag:NEJ NEJ NEJ! :) :) :)

PUHA, sidder og arbejder på underholdningen, bordplan mv og er ved at få SPAT!

For det første kan jeg ikke installere SPSS fra den diskette jeg har, hvilket betyder at jeg er ved at google mig til et gratis download på nettet. Er ved at installere nu, og HÅBER det lykkedes - for programmet er ligesom forudsætningen for at kunne lave underholdnigen i dag! Og jeg kan ikke installere det på Karstens arbejds laptop, da han vil undre sig over hvorfor SPSS pludselig er installeret!

For det andet kan jeg bare ikke dække noget sort pen på bordplanen, hvilket gør at jeg skal male det om og om igen. Det blev ikke bedre af et afbud i formiddags, hvilket betyder jeg skal male mere om! :hug:

Er bare en lille bitte smule utålmodig lige nu! :(

Og hvad mon min Karsten laver lige nu? Slumrer på sofaen... ()() Gid det var mig!

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

ØØØØØØØØØVVVVVVV!!! :denmarkflag:

Kan ikke installere SPSS fordi der ikke er plads nok på computeren. Og jeg tør ikke begynde at slette ud i mere end jeg allerede har gjort, for så f***** jeg bare det hele op! Nogle gange er jeg simpelhen bare en kegle til computere. Og det værste er, at jeg ikke bare kan kalde på Karsten for at han skal fixe det for mig - for han må jo ikke vide noget! ØV! :boohoo:

Hvad pokker skal jeg gøre???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØØØØØØØØØVVVVVVV!!! :loveflag:

Kan ikke installere SPSS fordi der ikke er plads nok på computeren. Og jeg tør ikke begynde at slette ud i mere end jeg allerede har gjort, for så f***** jeg bare det hele op! Nogle gange er jeg simpelhen bare en kegle til computere. Og det værste er, at jeg ikke bare kan kalde på Karsten for at han skal fixe det for mig - for han må jo ikke vide noget! ØV! :denmarkflag:

Hvad pokker skal jeg gøre???

Hej Maiken

Hvad er det du skal ha' lavet på den puter? Jeg bor i DK'sgade, kan det vente til i morgen, så kan jeg måske hjælpe dig

:boohoo: Mira

0

Del dette indlæg

Hej Maiken

Hvad er det du skal ha' lavet på den puter? Jeg bor i DK'sgade, kan det vente til i morgen, så kan jeg måske hjælpe dig

:boohoo: Mira

Hvor er du sød, Mira! :denmarkflag:

I min frustration over den åndsvage computer, så har jeg givet mig i kast med andre ting på to-do listen og bare indset, at jeg må lave underholdningen i løbet af ugen... Kan sidde på arbejdet en aften eller to for at lave det, så det går nok! Synes bare det er møg-irriterende! :loveflag:

Det var et statistik program, som jeg ikke kan installere. Jeg har nemlig lavet et spørgeskema og skal bruge det statistiske program til at bearbejde data. Det er lidt tidskrævende, så derfor havde jeg håbet at få lavet det i dag... Men sådan skulle det åbenbart ikke gå!!!

Men tusind tak for tilbudet alligevel, det var rigtig sødt af dig! Bor selv på Niels Ebbesens Gade, så det kunne jo være at jeg rent faktisk har stødt på dig en million gange i Netto uden at vide det? :)

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

ØVVVVVV altså - afbud lige nu og et program der ikke vil installeres :loveflag: Sådan noget skal bare ikke ske for en bridzilla 1 uge før brylluppet skal stå :)

Jeg håber, du når at lave det på arbejde og ikke skal stresse rundt den sidste uge som frøken :denmarkflag:

Er det ikke fedt? - idag om en uge er du også fru :boohoo:

Redigeret af krebs25
0

Del dette indlæg

[quote name='MaikenHol

Men tusind tak for tilbudet alligevel, det var rigtig sødt af dig! Bor selv på Niels Ebbesens Gade, så det kunne jo være at jeg rent faktisk har stødt på dig en million gange i Netto uden at vide det? :)

Ha, ja det har vi da sikkert - eller har jeg vækket dig en søndag morgen som indsamler for Kræftens bekæmpelse :boohoo: Måske skulle jeg lige hilse på næste lørdag - passende tidspunkt for 'zilla'er', at stikke hovederne sammen. Held og lykke med resten af dine forberedelser. :)

Skal se om jeg ikke lige kan finde ud at sætte et billede ind hér på min profil ... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BORDPLAN...

Nå, men nu fik jeg da i hvert fald færdiggjort bordplanen, som (naturligvis) er i samme stil som de øvrige kreationer. Den er malet op på et 60*80 lærred...

Overvejede at skrive bordplan i venstre hjørne, men efter en ½ dags overmalinger pga udgnedet tush og maling så tror jeg liiige jeg dropper det. Gider simpelthen ikke beskæftige mig mere med den bordplan nu. Mon ikke folk kan lægge 2 og 2 sammen og se det er en bordplan? :boohoo:

post-26895-1188747212.jpg

0

Del dette indlæg

[quote name='MaikenHolm

Men tusind tak for tilbudet alligevel, det var rigtig sødt af dig! Bor selv på Niels Ebbesens Gade, så det kunne jo være at jeg rent faktisk har stødt på dig en million gange i Netto uden at vide det? :huh:

:hug: Maiken[/quote]

Ha, ja det har vi da sikkert - eller har jeg vækket dig en søndag morgen som indsamler for Kræftens bekæmpelse :griner:- Måske skulle jeg lige hilse på næste lørdag - passende tidspunkt for 'zilla'er', at stikke hovederne sammen. Held og lykke med resten af dine forberedelser. :)

Skal se om jeg ikke lige kan finde ud at sætte et billede ind hér på min profil ... :boohoo:

Måske måske? Plejer selv kun at samle ind til Røde Kors... :denmarkflag:

Det kunne være hyggeligt med BKer til globryllup! Du skal være mere end velkommen! Det er Vor Frue Kirke kl 14, så det er jo lige om hjørnet!

Du går bare under mit kontrolpanel når du skal sætte billede ind under din profil. Husk at sætte det under avatar, for så kan man se billedet når du skriver beskeder... ;)

0

Del dette indlæg

ØVVVVVV altså - afbud lige nu og et program der ikke vil installeres :) Sådan noget skal bare ikke ske for en bridzilla 1 uge før brylluppet skal stå :(

Jeg håber, du når at lave det på arbejde og ikke skal stresse rundt den sidste uge som frøken :denmarkflag:

Er det ikke fedt? - idag om en uge er du også fru :boohoo:

Jeg skal nok nå det hele, men det er bare SÅ irriterende når ting enten ikke lykkedes eller må udskydes! :) Men nu er det heldigvis ikke sådan, at jeg ser det som én stor konspiration mod mig som vordende zilla! :loveflag: Jeg skal da nok nå det hele om end ikke lige i den rækkefølge jeg havde forestillet mig! :)

Tjo, det er en mærkelig fornemmelse. Men jeg glæder mig rigtig meget! :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så ROOOOOOLIG NU!!!

Træk vejret ind, pust ud, træk vejret ind, pust ud.

Tror du ikke bare du skal lade bryllup være bryllup og gå ind og putte på sofaen med den kommende husbond?

Kram Katja, der også er ved at få bryllupsspat!

Er helt rolig igen! ;) Men hvis der er noget som VIRKELIG kan få mit pis i kog, så er det når teknik ikke virker. DET har jeg simpelthen ikke tålmodighed til... :denmarkflag:

Min dejlige kæreste sidder pt inde i stuen og finpudser talen til brylluppet, så ham skal jeg endelig ikke forstyrre! :boohoo:

Vi kunne lave en bryllupsspat klub?

Kram Maiken

0

Del dette indlæg

[quote name='MaikenHolm

Men tusind tak for tilbudet alligevel, det var rigtig sødt af dig! Bor selv på Niels Ebbesens Gade, så det kunne jo være at jeg rent faktisk har stødt på dig en million gange i Netto uden at vide det? :huh:

:hug: Maiken[/quote]

Ha, ja det har vi da sikkert - eller har jeg vækket dig en søndag morgen som indsamler for Kræftens bekæmpelse :griner:- Måske skulle jeg lige hilse på næste lørdag - passende tidspunkt for 'zilla'er', at stikke hovederne sammen. Held og lykke med resten af dine forberedelser. :)

Skal se om jeg ikke lige kan finde ud at sætte et billede ind hér på min profil ... :denmarkflag:

Måske måske? Plejer selv kun at samle ind til Røde Kors... :loveflag:

Det kunne være hyggeligt med BKer til globryllup! Du skal være mere end velkommen! Det er Vor Frue Kirke kl 14, så det er jo lige om hjørnet!

Du går bare under mit kontrolpanel når du skal sætte billede ind under din profil. Husk at sætte det under avatar, for så kan man se billedet når du skriver beskeder... ;)

Jeg prøver lige det avatar-noget i morgen, og mht lørdag, så kigger jeg lige på det... Skal nok gi' besked :boohoo:

0

Del dette indlæg

Så ROOOOOOLIG NU!!!

Tror du ikke bare du skal lade bryllup være bryllup og gå ind og putte på sofaen med den kommende husbond?

Er helt rolig igen! ;) Men hvis der er noget som VIRKELIG kan få mit pis i kog, så er det når teknik ikke virker. DET har jeg simpelthen ikke tålmodighed til... :denmarkflag:

Min dejlige kæreste sidder pt inde i stuen og finpudser talen til brylluppet, så ham skal jeg endelig ikke forstyrre! :boohoo:

Kram Maiken

JA! www.bryllupsspat.dk ;)

0

Del dette indlæg

Så ROOOOOOLIG NU!!!

Er helt rolig igen! ;) Men hvis der er noget som VIRKELIG kan få mit pis i kog, så er det når teknik ikke virker. DET har jeg simpelthen ikke tålmodighed til... :loveflag:

Kram Maiken

DITTO! :)

Så skal vi bare lige have lavet formålsparagraffer osv... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så ROOOOOOLIG NU!!!

Er helt rolig igen! ;) Men hvis der er noget som VIRKELIG kan få mit pis i kog, så er det når teknik ikke virker. DET har jeg simpelthen ikke tålmodighed til... :loveflag:

Kram Maiken

DITTO! :)

Så skal vi bare lige have lavet formålsparagraffer osv... :denmarkflag:

Paragraf 1: Rejs til Hawaii og bliv gift!!!!

0

Del dette indlæg

Det ser super fint ud søde Maiken :boohoo:

Nu er det jo ikke pænt at grine af andre mennesker, men sådan en gammel, gift kone som mig kan jo ikke lade være med at trække på smilerynkerne, når jeg mærker bridezilla-panikken brede sig :) Tro mig sweetie - du når det hele!! Og husk nu lige at nyde det hele op til festen også, for TRO mig, når det hele er overstået ville du ønske, at du kunne skrue tiden tilbage ;)

Jeg glæder mig helt vildt til at se BILLEDER fra dagen om mindre end en uge :denmarkflag::loveflag::)

Kh Bellehelene

0

Del dette indlæg

Det ser super fint ud søde Maiken :boohoo:

Nu er det jo ikke pænt at grine af andre mennesker, men sådan en gammel, gift kone som mig kan jo ikke lade være med at trække på smilerynkerne, når jeg mærker bridezilla-panikken brede sig :) Tro mig sweetie - du når det hele!! Og husk nu lige at nyde det hele op til festen også, for TRO mig, når det hele er overstået ville du ønske, at du kunne skrue tiden tilbage ;)

Jeg glæder mig helt vildt til at se BILLEDER fra dagen om mindre end en uge :denmarkflag::loveflag::)

Kh Bellehelene

Tak for dine søde opmuntrene ord! Bortset fra min skumlen over uduelig computer med manglende kapacitet og en bordoversigt der drillede max, så er jeg faktisk langt mindre stresset end for en måned siden! Nu glæder jeg mig også bare rigtig meget!

Karsten og jeg har også prøvet at prioritere hygge, være sociale, sport og hinanden, så det hele ikke går op i bryllup! I fredags var vi på Thailansk restaurant og det var bare SÅ dejligt at nyde tosomheden uden det handler om bryllupskoordinering! Så vi nyder bestemt også tiden og den helt specielle hengivenhed overfor hinanden ved tanken om brylluppet som er lige på tærsklen!

:) Maiken - som om 1 uge måske kan kalde mig gammel gift kone??? :(

PS: Med mindre nogle kommer til globryllup og lægger nogle billeder på, så er jeg bange for, at I må vente lidt på at se os i det store skrud. Vi tager nemlig afsted i sommerhus med total afkobling om søndagenog en uge frem, så jeg er ikke på nettet lige efter brylluppet. Måske kun et hurtigt smut søndag eftermiddag?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer