Guest Solsikken

Gaveideer til vores dagplejemor søges!

10 indlæg i dette emne

:) Hej Piger.

Mon der er nogle der kan hjælpe :huh:

Vi har haft verdens dejligste, behagligste og mest børneelskende dagplejemor igennem fire år nu. Først var det vores datter der var der i to år, og så overtog lillebror hendes plads og stopper nu her, når vi går på sommerferie :) Vi kommer så´n til at savne hende og hendes mand.

De er fantastiske :thumbsupsmileyanim: Sidste år da Michael blev 40 og vi skulle holde fest, passede de vores børn fra lørdag eftermiddag til søndag formiddag. Tilbød selv at komme og hente dem, der hvor vi holdte festen og gav Michael gave!

Da vi blev gift var de begge med i kirken og vores reception efterfølgende, og igen passede de vores børn til næste dag!

Vi vil så gerne fortælle dem hvor meget de har betydet for os og ikke mindst vores børn, hvilken tryghed de har givet os og hvor meget vi kommer til at savne at de er en del af vores hverdag - men hvordan.

Vi har selv tænkt på et wellnesophold og så et brev hvori vi beskriver disse følelser............Men - er det OK?

Har i nogle geniale forslag????

Hilsen Solsikken :)

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det lyder som en super god ide...

Ellers kan man jo give dem en plej jer selv kurv med alt hvad hjertet kan begære... F.e.ks. Vin, chokolade, en god film, frugt, dejlige cremer, sæber, en god kogebog, gavekort til restaurant og hvad man elelrs kan finde på...

0

Del dette indlæg

Hej Solsikken

Jeg er selv helt fortvivlet. Vores dagplejemor har sagt ja til at passe vores datter til vores bryllup.

Jeg vil ikke give hende penge, da det er så upersonligt.

Jeg har så udspurgt hendes datter (hun passer Jasmin 2 gange i ugen, så vi kan komme i fitness)om hvad

de godt kunne lide. Ja, det blev rødvind, hvidvin, øl, merci chokolade.

Så jeg tror jeg laver en stor kurv med forskellige våde varer samt chokolade og så har jeg tænkt lidt på at

ligge nogle gode steaks fra slagteren ned også, sådan de kan få en rigtig god middag med vin og hvad ellers

dertil hører.

Joan

0

Del dette indlæg

Jeg synes, det med et wellnessophold er en rigtig god ide!

Mine forældre er begge dagplejere, og det er et hårdt job fysisk at løfte på ungerne, så jeg tror, at din dagplejer blive rigtig glad for en mulighed for at blive forkælet.

Jeg ved, at mine forældre også blev glad, da de fik gavekort til biografbilletter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Solsikken

Jeg er selv helt fortvivlet. Vores dagplejemor har sagt ja til at passe vores datter til vores bryllup.

Jeg vil ikke give hende penge, da det er så upersonligt.

Jeg har så udspurgt hendes datter (hun passer Jasmin 2 gange i ugen, så vi kan komme i fitness)om hvad

de godt kunne lide. Ja, det blev rødvind, hvidvin, øl, merci chokolade.

Så jeg tror jeg laver en stor kurv med forskellige våde varer samt chokolade og så har jeg tænkt lidt på at

ligge nogle gode steaks fra slagteren ned også, sådan de kan få en rigtig god middag med vin og hvad ellers

dertil hører.

Joan

Da vi fik vores børn passet til Michaels fødselsdag gav vi dem efterfølgende en stor krukke med et specielt træ i - de går meget op i haven og blev vildt glad.

Så efter de passede vores børn til brylluppet gav vi dem en stor kurv med alt godt i - vin, en orkide, chokolade og frugt! Så den har vi også brugt.

Men ellers tak for tippet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg synes, det med et wellnessophold er en rigtig god ide!

Mine forældre er begge dagplejere, og det er et hårdt job fysisk at løfte på ungerne, så jeg tror, at din dagplejer blive rigtig glad for en mulighed for at blive forkælet.

Jeg ved, at mine forældre også blev glad, da de fik gavekort til biografbilletter.

Jeg tror også det ender med det - og det er da et hårdt job.

Da vores store pige stoppede gav vi et gavekort til en fodbehandling og en flaske god rødvin, men denne gang er det jo lidt mere et rigtigt farvel :thumbsupsmileyanim:

Solsikken :)

0

Del dette indlæg

Ja i morgen er det så dagen hvor vi skal sige farvel :denmarkflag:

Men vi er kommet frem til, at vores dagplejemor og hendes mand skal have et gavekort til Aalborg Kongres & Kultur Center - altså et oplevelsesgavekort, som de kan bruge når de vil og til hvad de vil indenfor scenelivets verden! :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Derudover giver vi en buket med et kort hvori vi vil fortælle hvad de har betydet for os de sidste 4 år.

Uhh jeg glæder mig godt nok ikke til at skulle sige farvel - det bliver hårdt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UHHHH :cheerleader3:

Så fik vi taget afsked med vores dagplejemor - ØV! Det var svært, for selv om vi altid vil være velkomne hos dem, og det samme vi de jo være hos os, je så ved vi jo alle godt at det der med besøgene jo ofte ebber ud - men vi vil savne dem :iloveyou:

Vi gav dem en stor flot to-grenet orkide plantet i en glasskjuler. Herved havde vi lagt kortet hvori gavekortet også var.

I kortet havde vi skrevet flg.

Den 17. marts 2003 var Louises første dag i dagplejen. Vi vidste på daværende tidspunkt ikke hvad I ville komme til at betyde for os og vores lille familie, men i dag mere end 4 år senere, hvor det er Andreas´ sidste dag, ser vi tilbage på den utrolige varme, tryghed, kærlighed og hjælpsomhed I har givet os og det har været fantastisk.

En dag vi sad i haven sagde Louise at hun gerne ville have en lillesøster. Nu har vi jo ikke planer om flere børn, men det var lidt svært at forklare hende og sagde at hvis vi skulle have et barn til, skulle der være en voksen mere! Det tænkte Louise lidt over og sagde: ”Det skal være Herdis!”

For os siger det alt om, hvor meget I har betydet for hende.

I har været vores tredje hold bedsteforældre og har hjulpet os udenfor dagplejen i forbindelse med fødselsdag og bryllup. At vores børn kunne være hos Jer, gav os en ro til at kunne nyde disse dage i fulde drag, og vi er Jer evigt taknemmelige.

Vi håber og tror på at vi kan kigge forbi en gang imellem, ligesom I altid vil være velkomne hos os, for at bryde forbindelsen vil i vores verden være forkert.

Tusind tak for fire dejlige år.

De kærligste hilsner

Familien Kronborg

De læste ikke kortet mens vi var der og så derfor heller ikke gavekortet. Vores dagplejemor er meget følsom og tårene flød da også da vi skulle sige farevl, så jeg ved at hun ikke har været i stand til at læse hvad vi har skrevet før end vi var gået. Og al respekt for det, for vi ved at det har gjort indtryk!

Men øv - hvor trist at det er et færdigt kapitel!

Solsikken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer