AnnaPerenna

ÅRHUS IMORGEN!

8 indlæg i dette emne

Hey!

Vi må nok liiige prøve at samle tropperne,

forslaget lyder;

Kl. 12 - 14: Frokost

Kl. 14: Vielse

Kl. ca. 15 - ??: "Evaluering"

hvad siger I andre? Mackies er foreslået til frokost, da det er tæt på Domkirken..

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg lyder super! Så kan alle jo komme til den/de dele som man nu har tid til. Jeg kan desværre ikke nå at komme før 13.30-14 tiden, jeg går nok lige og kigger i Mackies og ser om i er der, hvis ikke ses vi ved/i kirken. Men jeg er med til evalueringen bagefter! Der ville en af caféerne i Latinerkvarteret vel være oplagt?!

Glæder mig til at se nogen af jer igen og andre af jer for første gang!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer