Guest Klyver

Vis mig jeres

43 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mit "noget blå" bliver mine blå øjne...

Ej seriøst, så aner jeg det ikke. Min svigermor var ved at gå i koma over, at jeg sagde, at jeg ikke vil følge den tradition...

(Måske undlader jeg det blå, bare for at drille hende)... :ilovebryllupsklar:

HVOR GENIALT!!!!! DEN tror jeg HELT sikker jeg vil bruge.... Jeg havde elelrs overvejet at pådutte mine tåbegle med den blå neglelak jeg har!!!! Ellers så synes jeg også at dén med skoene er ret fin....

Hvad er det EGENTLIG med "det blå"??? Er der nogen der kender årsagen tila t det liige skal være noget blåt?

0

Del dette indlæg

Nu kan jeg se at der er flere af jer der har lommetørklæde som blåt og lånt.

Det har jeg også meget overvejet da jeg kan låne et som har været min oldemors, men det er jo ikke et jeg kommer til at bære på mig.

Havde tænkt det sku ligge i tasken men den har jeg jo ikke på mig hele tiden og slet ikke i kirken..

Hvad gør i andre????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lommetørklædet får jeg især brug for i kirken! Jeg holder det rundt om buketten - så kan det ikke ses og så er det lige ved hånden (eller rettere: i hånden!)

Jeg skal lige havetjekket min brudekjole efter for gemmesteder: måske kan jeg finde et sted at stikke det hen? Ellers har du ret: man bærer det jo ikke, hvis det bare ligger i tasken. Hmmmm den skal der lige tænkes over!

0

Del dette indlæg

Min veninde syede en lille bitte blå silkeblomst på et af underskørterne i min brudekjole og lagde en mønt i min sko, mens jeg fik lagt make up og sat hår på dagen. En fin overraskelse som jeg blev meget rørt over om aftenen da jeg opdagede det og undrede over hvordan de var havnet der.

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg sætter to blå perler som disse, enten i håret, ind i kjolen eller på skoene...

Jeg hader strømpebånd med blåbånd. Det forstår min svigermor bare ikke. Det er hende der lavet båndet og jeg prøver og prøver at få hende til at sætte noget anden i end blår til at binde med, nu må vi se... Det bliver ellers flot - strømpebåndet - hun knipler det.

Hanne

Mit blåt sidder inden i min forlovelses ring, og er en blå safir. Det sidder der også i min kærestes.

0

Del dette indlæg

Mit strømpebånd er lyseblåt men ellers havde jeg planer om at finde et lille plys æsel fra Peter Plys og sy ind under kjolen. (Han er også blå)

Mønten skal man jo i realiteten have i skoen men det er for ubehageligt så jeg syr også sådan en ind under kjolen. Og naturligvis en fra 2007.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Lommetørklædet får jeg især brug for i kirken! Jeg holder det rundt om buketten - så kan det ikke ses og så er det lige ved hånden (eller rettere: i hånden!)

Jeg skal lige havetjekket min brudekjole efter for gemmesteder: måske kan jeg finde et sted at stikke det hen? Ellers har du ret: man bærer det jo ikke, hvis det bare ligger i tasken. Hmmmm den skal der lige tænkes over!

Hvad med at få gommen, forloveren eller en anden til at lægge et lommetørklæde under din salmebog på din stol?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer