Guest musling76

corsage eller stropløs bh under corsage.kjole...gode råd efterlyses.....

4 indlæg i dette emne

Hej alle søde BK'ere.... ()()

ja, som overskriften siger - gode råd efterlyses......!!! Min kjole er stropløs, og er syet i corsage-facon... det er en hel kjole, og der er mange stivere (vist nok 8) i overdelen... så jeg er meget i tvivl om, hvad jeg skal have på indenunder..... corsage - eller stropløs BH????

Bruger str. 75 /E i bh, så det er heller ikke helt ligegyldigt hvilket undertøj jeg bruger....... de stropløse bh'er jeg indtil nu har prøvet har ikke været helt rigtige - synes tit det er som om den aller-øverste kant af skålen ikke sidder helt rigtig - som om den sidder løst og ikke slutter til... i "gamle dage" havde jeg et par stropløse bh'er, hvr der var en silikonekant på indersiden af skålen, og det gjorde lissom den sad mere fast, hvis I forstår... Og så synes jeg generelt, at de bh'er jeg indti nu har prøvet, ikke rigtig støtter "pigerne"... så derfor tænker jeg, om jeg skal vælge en corage... eller vil det være helt forkert under en kjole, som selv har stivere i?????

Hmmmm, tak for I læste med så langt - og håber at I har masser af gode råd og erfarinegr at dele ud af.... :cheerleader3:

Er der forresten nogen, der ved hvad min bh-størrelse svarer til i engelske str.??

Har nemlig set masser af flot og lækkert ndertøj på figleaves, så overvejer om jeg skal bestille derfra.... men ved ikke rigtig om jeg tør - synes ikke altid jeg kan gå ud fra at jeg automatisk skal bruge 75 d eller e i alle bh'er... plus nogle bh'er er bare ikke den rigtige model til mig....

Men lad mig høre fra jer!!

Tak for hjælpen

KH

Louise :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På min stropløse bh, som jeg skal have på til mit bryllup, er der en silikonekant, der "klæber" til huden, og den er en str. 70FF.

Hvis du gerne vil have en stropløs bh, så er det muligt at få en, der sidder ordentligt.

Jeg tror, det handler om, at du skal lede lide mere efter en - overvej mærker, som specialiserer sig i store skålstørrelser. Jeg køber det meste af mit undertøj hos bravissimo. Du skriver nemlig, at du ikke føler, at bh'en støtter.

Min søster brugte en overgang samme str. som dig, og en E i skål er ofte den største str. i en del mærker, men hun har oplevet, at det altså ikke nytter noget, at man kan købe den helt samme model i en A og en E! En E kræver mere støtte. Derfor undersøg mærker, hvor mindste str. i modellen er D. Der er taget hensyn til, at bh'en skal støtte mere vægt.

Din str. er en 34 E i engelske str. - tjek evt en af dine bh'er. Den engelske str. står også i bhen.

Jeg kender godt det med, at man ikke kan passe en bh, men der er simpelthen bh'er, som ens boobs ikke passer til - sådan er det bare med nogle modeller. ;)

I øvrigt skal du ikke være nervøs for at handle med figleaves - det er intet problem at returnere, hvis bh'en ikke passer. Det samme gør sig gældende for bravissimo.

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anita,

tak for dine gode råd... og godt at høre, at det rent faktisk er muligt at få en stropløs BH der sidder ordentligt, selvom man har "lidt" mere end en b-skål der skal sidde flot.... ;) tror jeg skal prøve at kigge nærmere på de engelske sider, for der kan jeg godt se at der findes mange flere muligheder - dels i modeller, men også størrelser.... var inde og kigge i din planlægningstråd - super smuk kjole, du har valgt!!! Og jeg kan også godt lide den bh du har valgt - den er enkel og glat, så den sidder sikkert flot under kjolen - hvor har du købt den, og hvilken model er det ???

Tak, igen....:ilovebryllupsklar:

KH Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Anita,

tak for dine gode råd... og godt at høre, at det rent faktisk er muligt at få en stropløs BH der sidder ordentligt, selvom man har "lidt" mere end en b-skål der skal sidde flot.... ;) tror jeg skal prøve at kigge nærmere på de engelske sider, for der kan jeg godt se at der findes mange flere muligheder - dels i modeller, men også størrelser.... var inde og kigge i din planlægningstråd - super smuk kjole, du har valgt!!! Og jeg kan også godt lide den bh du har valgt - den er enkel og glat, så den sidder sikkert flot under kjolen - hvor har du købt den, og hvilken model er det ???

Tak, igen....:loveboard:

KH Louise

Kære Louise!

Jeg har købt min hos Bravissimo. Her er først et billede:

fa17wha_mp.jpg

Den er af mærket "Fantasie". Man kan ikke se den under kjolen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer