Betina82

April 2008

31 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Jeg så lige i min bryllupstæller at der i dag er 100 dage til at jeg bliver gift... Svarende til ca. 3 måneder... I weekenden skal jeg have lavet de endelige indbydelser færdig så de kan blive sendt ud (alle gæsterne har modtaget save the date kort for 3 måneder siden og nu er det tid til at de får alle info :thumbsupsmileyanim: )

Jeg har netop udfyldt ægteskabserklæringen samt navneændringsformularen så mangler jeg bare at min kommende mand underskriver det i aften så jeg kan få sendt det afsted også.

Har lige talt med kirken, desværre ved de endnu ikke hvem vores præst bliver, men vi får svar senest første uge i feb.

Og så har vi endelig fået styr på hvem der skal være vores toastmaster.. Det var faktisk sværere end forventet, den første vi valgte var min svoger, han er super til den slags, men han får det bare så stresset op til og døjer med hedeture i forvejen grundet stress så han takkede pænt nej tak. Nummer 2 kunne ikke lide at stå foran så mange mennesker hvor han kun kendte ca. 10 af dem. Den 3. skriver eksamensprojekt lige op til så måtte også takke nej - MEN nummer 4 sagde ja og startede faktisk med at være mit første valg, men gik videre til de 3 andre da mange sagde at man ikke kunne have en KVINDELIG toastmaster... men nu er det jo VORES bryllup så vi gør som vi vil :lol:

Hende vi har valgt er min bedste veninde og også min ene brudepige. Hun har serveret til et hav af bryllupper og i kraft af hendes stilling som chef er hun vant til at stå overfor en masse fremmede mennesker.. Og hun sprang sjovt nok til med det samme og sagde JA :lol:

Jeg har i December fået købt lækkert undertøj til brylluppet samt noget ekstra frækt til senere :) og jeg har endelig fundet forhandleren af de sko jeg så gerne vil have, så dem skal jeg have købt i weekenden.

Det eneste vi mangler nu er:

Tøj til Gommen (vi håber at finde noget smart og fedt på udsalg i denne måned)

Ringene ( Vi har kig på et par stykker, valget skal blot træffes)

Valg af menu

Valg af bryllupskage

Lavet risposer

Lavet kirkehæfter (efter vi engang får tildelt en præst *haha*)

Lavet menukort

Og jeg skal have lavet de sidste af mine gaveæsker til gæsterne

Valgt blomster til borddækning samt brudebuket.

Brudevals DVD er netop bestilt, så skal der bare øves :-)

Listen er pludselig blevet noget mere overskuelig end for 6 måneder siden...

Hvad med jer andre piger? Hvor langt er I?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja også min tæller siger 100 dage :lol:

Vi mangler:

at printe indholdet til invitationerne ud og sende dem

at købe tøj til gommen

at købe tøj til gommens søn

at finde og købe ringe

at lave ønskeliste

at lave menukortene

at lave kirkehæfter

at tale med præsten

at tale igen med restauranten

at lave listen til toastmasteren over deltagerne til brylluppet

at øve på brudevalsen

at sy min kjole, som vi begynder på til februar

at tale med fotografen

at sy brudepigernes kjoler

Vi afleverede papirerne til prøvelsesattesten og navneændringen imellem jul og nytår

vi har arrangeret transport

vi har planlagt musikken til under middagen

hmm.. synes pludselig at der er mange ting jeg mangler. Måske skal jeg se at komme igang, i stedet for bare at skrive om det hele her på BK :thumbsupsmileyanim::lol:

0

Del dette indlæg

Ja også min tæller siger 100 dage -HAHA-

Vi mangler:

at printe indholdet til invitationerne ud og sende dem - De er nu sendt og folk er begyndt at svare :thumbsupsmileyanim:

at købe tøj til gommen - Noget af tøjet er nu indkøbt og vi satser på at blive inspireret til resten på messen i weekenden

at købe tøj til gommens søn - venter et stykke tid endnu, da han stadig er i voksealderen

at finde og købe ringe

at lave ønskeliste - Er udarbejdet, sendt med indbydelserne og lagt på hjemmesiden

at lave menukortene - Er nu skrevet og printet ud og skal nu bare sættes i rammerne

at lave kirkehæfter

at tale med præsten

at tale igen med restauranten

at lave listen til toastmasteren over deltagerne til brylluppet

at øve på brudevalsen

at sy min kjole, som vi begynder på til februar - Har indtil videre kun taget målene

at tale med fotografen

at sy brudepigernes kjoler - kjolerne klippet og skal nu bare syes sammen

Vi afleverede papirerne til prøvelsesattesten og navneændringen imellem jul og nytår men mangler stadig at få svar

vi har arrangeret transport

vi har planlagt musikken til under middagen

hmm.. synes pludselig at der er mange ting jeg mangler. Måske skal jeg se at komme igang, i stedet for bare at skrive om det hele her på BK :td:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej April-brude.

Hvordan går det med planlægningen? som I kan se i mit tidligere indlæg, så er jeg godt igang, men mangler dog stadig en hel del. Det er sørme svært at få tid til at gå på arbejde når man gerne vil have fuld kontrol over sin bryllupsplanlægning :thumbsupsmileyanim: mon man kan få bryllupsplanlægnings-orlov?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh puha bryllupsplanlægningen er simpelthen min dårlige samvittighed lige nu.

I weekenden regner jeg med at gå helt amok, men alle de tinge jeg kan få ordnet.

Måske jeg også skulle søge bryllupplanlægnignsorlov :thumbsupsmileyanim: Mon ikke chefen kigger lidt dumt på mig hvis jeg spørger hende ad!

Knus Britta

0

Del dette indlæg

Bryllupsorlov hvor lyder det bare perfekt... :)

Jeg starter nyt job om en måned, og har så meget her på mit gamle job der skal afsluttes og det kan jeg bare slet ikke overskue oveni at jeg konstant synes at der er løse ender i min planlægning.. I november troede jeg at jeg havde styr på det hele, men kan da godt se at min liste stadig er langt fra afsluttet...

Min kæreste er konstant på ekstra vagter (brandmand) så hver gang vi lige skulle have været ude og kigge på det ene eller det andet så kommer der en vagt ind fra højre, da vi virkelig kan bruge pengene (5500 per vagt) ifbm vores helt nye hus til sommer, så skal han jo ikke sige nej nu hvor der endelig er mange ekstra vagter at få, men så tager den ene dag også bare den anden...

Synes godt nok den sidste tid er gået hurtigt, kan slet ikke fatte at det er lige ved at være april... :)

Så fik jeg den tossede idé at vi skal have en løber på vores borde til festen, så der er hvid dug og så med en guldløber ovenpå, da restauranten sørger for dugene men ikke mit lille påfund, så skal jeg pludselig ud og finde guldstof som skal være pænt og ikke for plastik eller nytårs agtigt.. og sådan synes jeg hele tiden at jeg får idéer og min kæreste er vilde med dem alle, men det gør bare at min "to-do"liste konstant bliver længere...

Har I det også sådan????

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer