Betina82

April 2008

31 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes med min dejlige kæreste den 12/04-2008 - og planlægningen er i fuld gang, vi har næsten alle de større ting på plads, men jeg vil høre om der ikke er andre herinde, som skal giftes omkring samme tid, så kan vi følge hinanden og være sparringspartnere, for det er jo lidt af et projekt at arrangere et bryllup :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :ilovebryllupsklar:

Vi skal giftes den 29 marts, så det er da så tæt på som det kan blive :cheerleader3:

Vi er vist ikke så mange "forårs-brudepar", men vejret er jo også mere ustabilt ..... ua ha da da :carrot:

Vi har fået styr på de vigtigste ting, Kirke, feststed, musik og fotograf.... receptionen efter holder vi hjemme,

og hvis vejret tilllader det med telt i haven ()()

knus

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Vi skal også giftes den 12/4-2008, så jeg med på at vi kunne lave en tråd... Vi har også de størrer ting på plads, men min kære kæreste synes nok jeg har lidt for mange kreative planer!!! som jeg har optaget herinde fra... DETTE ER ET MEGET FARLIGT FORUM for svage sjæle!!!

Hilsen Karina

0

Del dette indlæg

Rart at høre at man ikke er den eneste i Danmark som skal ned af kirkegulvet i foråret :thumbsupsmileyanim:

Mht. det ustadige vejr i foråret, så kan man jo have lov til at håbe. Vi har jo allerede i år set hvordan man overhovedet ikke kan regne med vejret kontra hvilken måned man befinder sig i. Og jeg er da også ked af det på mange af de brudepars vegne som har lagt brylluppet nu her i slut juni, og så vælter det ned fra himlen.

Man kan desværre aldrig helt regne med vejret jo.

Ja bryllupsklar er et meget farligt forum. Man kan jo tilbringe alle månederne optil bryluppet herinde, og man bliver inspireret fra højre og venstre konstant.

Min kæreste kalder mig en BrideZilla, det er nu kun i sjov, men et eller andet sted så snart man har fastsat en dato, så kommer der da lige en indre BrideZilla bryllupskoordinator frem i en.. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa kommende aprilbrude :thumbsupsmileyanim:

Blev selv gift d.14/4 i år og vi havde det smukkeste vejr man kan ønske sig med sol fra en blå skyfri himmel så selv om man skal giftes i det tidlige forår kan det sagtens være smukt vejr alligevel.Jeg synes faktisk at det er lidt sjovt for de sidste to år har vi været til en del bryllupper.De fleste i maj og august og så et enkelt i april og gæt lige hvem der havde det bedste vejr.Det havde min mands kollega som blev gift i april ;)

Stort tillykke til jer allesammen og nyd det nu.Det er overstået inden man ved af det :loveboard:

Christine

0

Del dette indlæg

Min dejlige kæreste har friet og vi skal giftes d.12/4-2008. Dejligt at se der også er andre der skal :thumbsupsmileyanim: glæder mig rigtig meget til at følge jer andre i jeres planlægning. Vi har fået styr på kirke, feststed, musik og fotograf. Er i gang med at indhente inspiration til invitationer.. ved godt der er et stykke tid endnu, men kan jo ik lade være :loveboard:

Ja vejret ved vi jo ikke noget om, har selv været meget i tvivl om det..men som sagt, så kan man ikke planlægge bryllup udfra vejret. Vi må bare krydse fingre for at det bliver dejligt, men vi må huske på..uanset hvad bliver det en af de smukkeste, dejligste, romantiske og en helt uforglemmelig dag.

Et kæmpe tillykke til jer :loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg har selv talt med flere som har været til rigtige solrige bryllupper i April, så jeg er meget postitiv :thumbsupsmileyanim:

Vi fik så lavet gæsteliste i går aftes, vi havde først regnet med bare at blive en 35 stykker til middagen, men kom så op på 50 når vi regnede rigtigt efter... Godt at man har sat budgettet højt så man har råd til disse små "overraskelser" :loveboard:

HVor mange af jer er allerede begyndt at finde brudekjole? Jeg synes det er utroligt svært at lade være med at tage ud og kigge, men omvendt har jeg det sådan at der stadig er 9 måneder til...

0

Del dette indlæg

Min mand og jeg blev gift på rådhuset i juni sidste år. Nu er det så tid til at komme et smut forbi kirken og holde en stor fest. Vi skal giftes den 12. april og har styr på feststed, kirkem fotograf og musik.

I morgen skal jeg prøve den første brudekjole - det er jo nu der er udsalg, så jeg er i god tid for at spare penge :thumbsupsmileyanim:

Vi har lavet gæsteliste og regner med at udsende "save-the-date-cards" inden længe!

Ihh hvor dejligt at der er flere man kan følges med i april 2008 :loveboard:

Knus Britta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja rigtig dejligt at vi er flere som skal giftes til april næste år... :thumbsupsmileyanim:

Ang kjole..så har jeg det oz svært med at vente.. og nu hvor der er udsalg, så burde man måske ta ud og kigge lidt :loveboard: men ellers så havde jeg planlagt at ta ud i oktober..hvis jeg kan vente

0

Del dette indlæg

udsalg???? Hvem, hvad, hvor ??? :thumbsupsmileyanim:

Her sidder man og har netop begyndt sin spæde start som Bridezilla og mener selv at man er ved at nå mellem - niveau og så har jeg intet hørt om udsalg ???? ;)

Kan I oplyse mig om hvilke kæder/butikker der har udsalg nu her (bor i København)

Tak :-)

0

Del dette indlæg

smiler.. ja man er jo fuldstændig klæbet til skærmen..man bliver afhængig både herinde og med forberedelserne :)

jeg har set at de starter udsalg hos Nicolai brudekjoler på mandag...og House of brides starter i uge 32-34..jeg må jo næsten ta derind :fløjt:

0

Del dette indlæg

Så har jeg været afsted til udsalg ved Lilly. Egentligt har jeg booket en til ved Askepot og Valentino i Tønder på fredag hvor de også strater udsalg men drømmekjolen blev fundet i lørdags til halv pris.

Jeg prøvede ca 5 kjoler og den eneste der var nedsat var den jeg faldt for - man har vel lov til at være heldig sommetider. I morgen skal jeg ned i butikken og aftale tilsyning osv med hende og så kan jeg jo lige se den igen :bearhug::(

Ihh hvor jeg glæde rmig ti lden dag - jeg lignede en hel prinssese :loveboard:

Knus Britta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu må jeg altså lige få denne tråd lidt frem på listen :thumbsupsmileyanim:

Hvor langt er I allesammen nået med planlægningen af jeres forårsbryllup? Jeg sendte save the date kort ud i weekenden (billeder er på vej) - det tog godt nok lang tid at sidde og lave dem - ville gerne have haft at folk fik dem når der var præcis 8 måneder til brylluppet men det var på en søndag, så de modtog dem allesammen med posten igår i stedet - så jeg havde halvdelen af familien i røret igår som var meget imponeret over dem :thumbsupsmileyanim:

Nu er der så under 8 måneder til, synes alligevel at tiden går lidt hurtigt selvom der stadig er længe til..

0

Del dette indlæg

Vi skal også giftes d. 12/4-08.

har booket stedet, lavet gæsteliste, ønskeliste og overvejet resten.

vi skal se stedet på fredag, og bagefter skal vi på messe i herning, og "shoppe" bryllupsting. når weekenden så er overstået, kan jeg booke fotograf, musik, frisør osv.

regner med at kigge efter kjole fra oktober.

0

Del dette indlæg

Så tøser nu må jeg høre hvor langt I er...

Jeg er selv i fuld gang med at lave "Save the date" kort og de skulle gerne bliver færdige i løbet af denne uge og sendes ud senest på lørdag - gerne før.

Da jeg allerede har fundet farverne til vores bryllup er jeg også begyndt at lave forskellige prøver af invitationer. Afventer dog lige BOGEN fra panduro, som skulle give den sidste inspiration. Jeg vil gerne have invitationerne overstået inden jul, så de er klar til når de skal sendes ud engang i februar.

Som en "soon to be Bridezilla" har jeg jo allerede 1000 andre ting på listen som skal laves inden festen, så jeg forsøger at få en del af det overstået inden tiden bare flyver afsted.

Jeg ved bl.a. at jeg skal have lavet chokolader med monogram, risposer med kærlighedscitater, kirkehæfter, bordplaner, menuhæfter, bordkort, tale til min mand eller lignende (det venter jeg dog med) og hvad jeg ellers kan finde på.

Hvad laver I??

Knus Britta

0

Del dette indlæg

Hej... girliesssssss

Her kan jeg være med...JUBIIIIIII

Jeg skal giftes d. 26. april 2008 og jeg glæder mig rigtig meget..

Jeg har allerede styr på mange ting - men det skyldes min til tider irriterende

perfektionisme...grrrrrr :thumbsupsmileyanim:

hmmmm... men jeg har styr på:

- stedet hvor festen skal holdes

- kirken og præsten

- kjolen ....har allerede bestilt den (det tager 4.måneder før den kommer hjem - og den er bare for LÆKKER) :(

- musikken er der også styr på

- gæstelisten

- lavet bordkort (har dog ikke klistret navne på endnu)

- lavet gæstebog

- lavet ønskeliste

- invitationerne er printet og skal bare sammensættes

- en veninde skal sætte hår og lægge make-up (er ret dygtig)

- en anden laver brudebuket og brystbuketter

- har købt undertøj

- hmmmm.... kan ikke lige komme på mere...

- hov har også fundet gaven til min kommende mand.... :thumbsupsmileyanim:

Mangler:

- kørsel

- sko

-gommens tøj

-risposer

-bordplan

tja..... og hvad der nu ellers lige mangler :loveboard:

Det skal altså lige siges at vi er ved at bygge hus så derfor er jeg simpelthen nødt til at gå i gang nu

for om et par måneder er jeg beskæftiget med maling indretning osv...

Men jeg glæder mig som et lille barn...er jeg ene om det ???????????????????????? :fløjt:

KnuZer Marinus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

som den kvikke læser måske bemærker, er mit brugernavn 310508. Det er fordi det var den dag vi skulle have været gift. Men på grund af chikane fra moderen til min kærestes barn, har vi nu været nødt til at flytte vores bryllup. Det betyder at vi i stedet gifter os den 12/4-08 da det var der vi kunne få plads i den restaurent vi gerne ville holde vores fest i. Den er nemlig booket til konfirmationer fra sidst i april til midt i juni. Fra midt i juni til september med runde fødselsdage og bryllupper og vi vil ikke vente yderligere (har jo lige skrevet på tråden om at jeg gerne vil med over på babyklar i 2008) :balloons:

0

Del dette indlæg

som den kvikke læser måske bemærker, er mit brugernavn 310508. Det er fordi det var den dag vi skulle have været gift. Men på grund af chikane fra moderen til min kærestes barn, har vi nu været nødt til at flytte vores bryllup. Det betyder at vi i stedet gifter os den 12/4-08 da det var der vi kunne få plads i den restaurent vi gerne ville holde vores fest i. Den er nemlig booket til konfirmationer fra sidst i april til midt i juni. Fra midt i juni til september med runde fødselsdage og bryllupper og vi vil ikke vente yderligere (har jo lige skrevet på tråden om at jeg gerne vil med over på babyklar i 2008) :balloons:

Jamen så velkommen i denne tråd, og tillykke vi deler simpelthen dato.. Dvs. vi kan følges hele vejen til den store dag :)

Synes ikke det lyder særligt behageligt at I er blevet nødt til at rykke brylluppet, nu håber jeg ikke at hun tvinger jer til det igen :heart:

0

Del dette indlæg

Jamen så velkommen i denne tråd, og tillykke vi deler simpelthen dato.. Dvs. vi kan følges hele vejen til den store dag :)

Synes ikke det lyder særligt behageligt at I er blevet nødt til at rykke brylluppet, nu håber jeg ikke at hun tvinger jer til det igen :heart:

Jamen nu står det ikke til at ændre igen, BASTA!!!!!! nu vil jeg have lov til at begynde at glæde mig over at jeg allerede skal giftes med min elskede den 12.04 og VIL IKKE flytte det mere. Har fået ordnet de fleste aftaler, så det bliver som det vi havde planlagt til den 31.05.08, bortset fra vores hotel var booket op. Men nu har vi så fundet et andet og alt er ved at gå op i en højere enhed. Mangler lige endelig besked fra præsten som er på ferie til tirsdag, men hende jeg talte med i kirken, mente ikke det ville blive noget problem. Og hvis ikke det kan blive Tårnborg kirke, ja så finder jeg en anden. Kirker er der nok af og jeg kender da også et par præster så, det skal nok gå.

Hilsen din navnesøster :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

som den kvikke læser måske bemærker, er mit brugernavn 310508. Det er fordi det var den dag vi skulle have været gift. Men på grund af chikane fra moderen til min kærestes barn, har vi nu været nødt til at flytte vores bryllup. Det betyder at vi i stedet gifter os den 12/4-08 da det var der vi kunne få plads i den restaurent vi gerne ville holde vores fest i. Den er nemlig booket til konfirmationer fra sidst i april til midt i juni. Fra midt i juni til september med runde fødselsdage og bryllupper og vi vil ikke vente yderligere (har jo lige skrevet på tråden om at jeg gerne vil med over på babyklar i 2008) :thumbsupsmileyanim:

Jamen så velkommen i denne tråd, og tillykke vi deler simpelthen dato.. Dvs. vi kan følges hele vejen til den store dag :cheerleader3:

Synes ikke det lyder særligt behageligt at I er blevet nødt til at rykke brylluppet, nu håber jeg ikke at hun tvinger jer til det igen :hug:

Jamen nu står det ikke til at ændre igen, BASTA!!!!!! nu vil jeg have lov til at begynde at glæde mig over at jeg allerede skal giftes med min elskede den 12.04 og VIL IKKE flytte det mere. Har fået ordnet de fleste aftaler, så det bliver som det vi havde planlagt til den 31.05.08, bortset fra vores hotel var booket op. Men nu har vi så fundet et andet og alt er ved at gå op i en højere enhed. Mangler lige endelig besked fra præsten som er på ferie til tirsdag, men hende jeg talte med i kirken, mente ikke det ville blive noget problem. Og hvis ikke det kan blive Tårnborg kirke, ja så finder jeg en anden. Kirker er der nok af og jeg kender da også et par præster så, det skal nok gå.

Hilsen din navnesøster :)

Ja det er nemlig bare om at glæde sig.. 149 dage i dag tilbage til den store dag..

I aften skal jeg til at begynde på første udkast til indbydelserne. Vi sendte save the date kort ud for 2 måneder siden, og jeg regner med at sende indbydelserne ud lige efter nytår, dvs. engang midt januar, vil jo helst ikke vælge de postkasser som bliver sprængt i stykker.. :)

- Så har jeg halvanden måned til at få lavet alle indbydelserne. Jeg vil allerhelst have dem klar i god tid. For nu kommer julen og der er rigeligt at se til, og alt for mange weekender hvor der ikke bliver tid til at lave bryllupsting, plus jeg har fødselsdag i næste uge og det skal også fejret, og inden man så får set sig om, så er det januar og man skal til at sende dem ud. Så jeg har besluttet mig for at starte nu. Alle materialer er købt ind, så nu ved jeg hvad jeg skal hygge mig med :heart:

0

Del dette indlæg

Nå piger....

Hvordan går det så med jeres forberedelser? Jeg har ikke lavet mere siden jeg har sendt save the date kort ud for nogle måneder siden.

Efter jul skal jeg igang med at lave forsøg på indbydelserne og så kommer det hele vel sådan væltende på et tidspunkt :thumbsupsmileyanim:

Knus Britta

0

Del dette indlæg

Hejsa....

Så er det vidst ved at være på tide, jeg også kommer med i denne tråd.

Vi skal også giftes d. 12/4-2008. :thumbsupsmileyanim::thanks:

Og hold da fast hvor jeg glæder mig.

Indtil nu har jeg styr på følgende:

Kirke

feststed

Musik

Fotograf

Kjole

Frisør og makeup

Indbydelser (dog ikke sendt endnu. Ville gerne have dem ud inden jul, men..... DET er nok ikke helt realistisk!!)

Bordkort

Kirkehæfter

Og sikkert også andre ting.... :blush:

Jeg glæder mig til at kunne følge med i jeres planlægninger. Det er meget rart der er nogen man kan sparre lidt med, så man ikke glemmer alt for meget...

God planlægning og

GOR JUL :jul6:

0

Del dette indlæg

nu er det vist ved at være rigtig længe siden jeg har skrevet her på denne tråd. Jeg har nu vænnet mig til den nye dato og glæder mig over at der ikke er så lang tid igen. Tænker dog stadig af og til på den 31.maj som min bryllupsdato, men sådan vil det nok være et stykke tid fremover. Nu har vi så til gengæld kunnet lave nogle forberedelser tidligere end planlagt. Jeg har jo ventet utålmodigt på at komme igang, da jeg synes det er lidt spændende. Jeg er ikke speciel kreativ, så jeg var spændt på om jeg kunne finde ud af at lave nogle indbydelser osv. Men det kunne jeg. Så indtil videre er der nu styr på:

indbydelser

bordkort

pynten til bordet

menukort

alt til fremstilling af kjolen er indkøbt og afleveret til min svigermor som skal sy den

strømper, sko, corsage, strømpebånd

smykker

slør (som jeg selv har lavet)

fotograf

musik (vi får et band i gave af mine søstre med mænd og afkom)

bookning af hotel til vores første overnatning som mand og hustru

så jeg tror vi er godt med. Vi mangler dog at afgøre hvordan vi transporterer os fra kirken.

Og så skal jeg i februar måned igang med tøjet til brudepigerne. deres kjoler skal jeg selv sy.

Rigtig glædelig jul til jer andre

april-brude

0

Del dette indlæg

Hejsa Piger

Jeg vil gerne melde mig på "Apri-holdet" da vi skal giftes den 19/4-08, det er jo lige om lidt.

Invitationerne er sendt ud, og flere har svaret, så det er super :boohoo:

Vi har styr på det meste, men mangler stadig alt det der skal klippe klistres.

Syndes det er spænde at følge med hvad i andre har fundet på.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer