August 2007

Hvilken buket passer til min kjole?

19 posts in this topic

Jeg har svært ved at bestemme hvilken buket der vil passe godt til min kjole.

Her er billede af mig i min kjole og den buket jeg hælder til (for tiden!) :fløjt:

Hvad synes I, passer det godt sammen?? Kom frit frem med jeres mening.

:)

post-22854-1183198166.jpg

post-22854-1183198489.jpg

Edited by August 2007
0

Annonce ♥

Her er en anden buket som jeg også synes ret godt om. Og et billede mere af min kjole bagfra :) Men er i tvivl om det bliver for stor og voldsom?...

post-22854-1183198993.jpg

post-22854-1183199009.jpg

0

Jeg synes at den første buket passer perfekt til.

Du kunne evt få lidt cremefarvede roser i som matcher din kjole i farven.

Jeanne

0

Nå ja, det var da en god ide. Jeg kommer lige til at tænke på at jeg da måske skulle tage en stykke stof med ned til hende der skal binde buketten, så de kan se farven.

0

Annonce ♥

nr 2 ville jeg vælge fordi den samler alle linjer.....

0

Jeg synes nr to - men sæt endelig lidt lyserødt i.

Jeg kan godt lide, at den har lidt længde og er lidt grønnere, men den må endelig ikke blive for stor, for du er ret spinkel, så små søde blomster ville jeg foreslå.

-Kirstine

0

Annonce ♥

Jeg tænker at du skal afgøre med dig selv, hvad du kan lide ved de 2 buketter. Jeg synes det er nemmere at sige: den skal helst have fald, gerne med lyserød, jeg hader liljer eller hvad det nu er du føler.

Jeg fik det først helt på plads da jeg talte med blomsterbinderen. Jeg havde farvekort med, et billede af kjolen og en stofprøve. Da hun så satte mig sammen med, blev vi ret hurtige enige om, hvordan den skulle se ud..

Jeg tænkte også meget på, at buketten ikke skulle tage fokus fra min kjole, defro skal min være så lille som muligt. Nogle kjoler vil heller ikke være gode til en buket med fald, fordi kjolen har et andet snit. Det mener jeg sagtens din kjole kan bære

:)

Rikke

0

Wauw. Flot kjole, og jeg synes at den er første buket passer bedst.

De er begge super smukke, på hver sin måde, men nr. 1 vil give kjolen den opmærksomhed den fortjener og være prikken over i'et for helheden.

Nr. 2 ville være mere til en simpel kjole.

Buketten skal jo komplimentere kjolen, og ikke konkurrere :)

Det tror jeg bare :fløjt: Men jeg er ikke prof., så det er ren personlig holdning :toot:

mvh

ps. Tror begge kunne være flotte, men især 1'eren.

0

Hej

Rigtig søde buketter. Jeg var heller ikke selv til store buketter da jeg heller ikke selv er ret "stor". Fortalte blomster-handleren om hvilke farver der passede, og også om størrelsen og så lavede hun så denne buket til mig, formet som et lille hjerte. Jeg var HELT VILD med den, syntes den var så sød og romantisk.

Min kjole var lys moccafarvet så den passede bare helt perfekt til.

post-2246-1183216791.jpg

0

:toot: NR. 2! :kiss:

:) Den 'falder' ligesom din smukke kjole! Og som Louise siger: "...den samler alle linjer" :fløjt:

Edited by Coach Lajla
0

Annonce ♥

I har nok ret i at den gerne må hænge lidt ned. Jeg er jo også ret høj, så burde kunne bære det.

Har også kigget på denne (som er tyvstjålet herinde fra!):

Synes godt nok det er svært... :fløjt: Men ja, det er jo en smagssmag. Så jeg må jo bare selv beslutte mig. Hvis bare der ikke var så mange valgmuligheder :)

post-22854-1183235070.jpg

0

Hej

Rigtig søde buketter. Jeg var heller ikke selv til store buketter da jeg heller ikke selv er ret "stor". Fortalte blomster-handleren om hvilke farver der passede, og også om størrelsen og så lavede hun så denne buket til mig, formet som et lille hjerte. Jeg var HELT VILD med den, syntes den var så sød og romantisk.

Min kjole var lys moccafarvet så den passede bare helt perfekt til.

Den er virkelig fin!!!

0

Hmm, er det kun hjemme hos os, at det er min kommende mand, der står for brudebuketten? Jeg har selvfølgelig kommet med nogle forslag til, hvad jeg kan lide, men det er ham der bestemmer, og jeg ser den først på selve dagen.

0

Nej nej, sådan er det skam også hos os. Jeg skal jo bare bestemme hvilke buketter jeg skal sige jeg godt kan lide. Det er det svære :)

0

Annonce ♥

Nej nej, sådan er det skam også hos os. Jeg skal jo bare bestemme hvilke buketter jeg skal sige jeg godt kan lide. Det er det svære :(

Nåh, på den måde :bearhug:

0

Jeg synes sagtens du kan bruge begge buketter. Især den første synes jeg er sød, men den anden er på ingen måde for stor til kjolen! :bearhug:

0