Guest Hanne81

Lingeri - hvad og hvor meget?

12 indlæg i dette emne

Hej piger.

Håber, at der er nogle af jer, der kan komme med et godt råd.

Jeg er blevet i tvivl mht. til undertøjet på den store dag. Egentlig har jeg bare købt et rigtig flot sæt undertøj, men nu ved jeg ikke, om jeg også skal gå ud og investere i strømper, holdere, og jeg ved ikke hvad. Hvad gør I andre? Man bliver da næsten nødt til at have strømper på - ellers sidder strømpebåndet jo bare og flagrer...?

Puha, ser frem til noget hjælp :-).

På forhånd tak!

Venlig hilsen

Hanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nok lidt atypisk:

gider ikke gå med strømper da for varmt

gider ikke gå med BH da jeg i forvejen er en minus A og ikke havde lyst til at bruge oceaner af tid til at finde en stropløs cremefarvet jeg kan passe

da der så i forvejen ikke er sammenhæng i tingene tager jeg bare en pæn trusse på som jeg har i forvejen

strømpebånd tager jeg evt. på eller i tasken

Når vi så kommer på hotel vil jeg dog tillade mig at skifte til noget mere lækker (som jeg dog også har i forvejen).

Såååeeee... det er måske ikke det mest brude-agtige, men frem for at jeg skal a) investere dyre b) lede lææææænge og c) føle mig utilpas fordi den nye corsage kryber op eller strømpeholderen går løs, så bliver det altså sådan her!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

HEJ

jeg har tænkt nøjagtig ligesom dig, men så tænkte jeg: Skal der være fest så lad der være fest. Altså købte jeg hofteholder, strømper og hele molevitten hos Emma Lingeri på Gammel Kongevej i København. :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror bare det er vigtigt at man har det godt med det man har på. F.eks kunne jeg ikke have sådan nogle rigtig selvsiddende strømper med gummi på. Med strømpeholdere er man fri for det.

Glæder mig sååååå meget til at have mit smukke undertøj på :cheerleader3::bearhug:

Her er det uden hofteholder

post-24585-1183475401.jpg

Knus

Lief

0

Del dette indlæg

HEJ

jeg har tænkt nøjagtig ligesom dig, men så tænkte jeg: Skal der være fest så lad der være fest. Altså købte jeg hofteholder, strømper og hele molevitten hos Emma Lingeri på Gammel Kongevej i København. :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror bare det er vigtigt at man har det godt med det man har på. F.eks kunne jeg ikke have sådan nogle rigtig selvsiddende strømper med gummi på. Med strømpeholdere er man fri for det.

Glæder mig sååååå meget til at have mit smukke undertøj på :cheerleader3::bearhug:

Knus

Lief

Hmmmm, kan jeg også godt forstå. Det er jo dejligt at føle sig lækkert fra inderst til yderst.

Helt ærligt, så orkede jeg bare ikke at lede efter noget, da jeg er i en langvarig sygdomsbehandling p.t. ... har mistet håret og kommer til at tegne øjenbryn op og gå med falske vipre og paryk - og når jeg først lægger alt dette fake når vi kommer på hotellet, er jeg alligevel bare lille mig - det ændrer undertøjet så heller ikke på :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige købt undertøj i dag. Gav 380kr for bh og g-string (ikke hipster som vist. Synes de er grimme). Min kæreste kan ikke lide corsager, så det gider jeg ikke. Desuden er overdelen i min kjole corsage... Strømper skal jeg ikke have da det er for varmt og jeg kommer til at glide i mine sko og derfor heller ikke strømpeholder.. Det er bare slet ikke mig.

post-22716-1183490432.jpg

Redigeret af Stellah
0

Del dette indlæg

Min kæreste kom med et hint om, at han syntes corsager er super frække... men PYH - det orker jeg næsten ikke at skulle svede i en hel dag (heller ikke selvom vi skal giftes i oktober...). Tror dog jeg vover mig ud i noget med en hofteholder. Afhænger dog at, om det kommer til at se helt fjoget ud...

Skal dog lige have fundet kjolen, får jeg kan købe undertøj (skal kigge igen på mandag...)

- Tror man skal tage udgangspunkt i, hvad ham ved siden af sætter pris på, og hvad man selv har det godt i. Hvis han er ligeglad, og man selv har det bedst i bomuld - så er det jo bare SUPER!!!!

:thumbsupsmileyanim: wannebe

0

Del dette indlæg

Tja, jeg skal så have den kedeligste ivoryfarvede bh på under kjolen. Men det er jeg bare nødt til, for at kjolen sidder ordentligt... Jeg har en 85E barm, så det er absolut ikke alle modeller, som passer til mig. Og netop denne var faktisk helt god, når kjolen kom over.

Havde egentlig købt et sæt med stropløs bh, trusse og hofteholder - men det virker ikke under kjolen, så jeg gemmer det til bryllupsrejsen :thumbsupsmileyanim:

Jeg har i øvrigt også strømper på - dels fordi jeg har enormt grimme ben med mange ar og ved, at jeg skal vise dem frem i løbet af dagen (strømpebånd) og dels fordi jeg synes, det er rarere at have strømper på i mine sko (Som er lukkede...)

Mit bedste råd er i hvert fald at vente med at købe undertøj til dagen til man er ret sikker på, hvad man skal bruge under kjolen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg vil bare lige fortaelle at jeg troede heller ikke at jeg kunne have selvsiddende stroemper paa, pga tidligere oplevelser. Men jeg lod mig alligevel overtale til at koebe et par og det virker som om de er blevet bedre med aarene og faktisk bliver siddende. Nu ved jeg selvfoelgelig ikke hvad din situation er og hofteholder er jo ogsaa ganske sexy, saa det er ikke daarligt.

Jeg havde bare koebt en hofteholder og da jeg gik en etage ned for at koebe stroemper (samme butik) kunne man ikke faa stroemper til hofteholder og derfor proevede jeg de andre selvsiddende.

Mvh

Trine

HEJ

Knus

Lief

0

Del dette indlæg

Hej piger.

Håber, at der er nogle af jer, der kan komme med et godt råd.

Jeg er blevet i tvivl mht. til undertøjet på den store dag. Egentlig har jeg bare købt et rigtig flot sæt undertøj, men nu ved jeg ikke, om jeg også skal gå ud og investere i strømper, holdere, og jeg ved ikke hvad. Hvad gør I andre? Man bliver da næsten nødt til at have strømper på - ellers sidder strømpebåndet jo bare og flagrer...?

Puha, ser frem til noget hjælp :-).

På forhånd tak!

Venlig hilsen

Hanne

Jeg goer vist saadan en mellemting. Dvs jeg har koebt et nyt saet undertoej, men intet specielt sexy, bare ganske normalt. Min mand er som en anden skriver ogsaa ligeglad med undertoej, det skal bare af ;o)

Og saa skal jeg have et par selvsiddende stroemper paa, ja og et stroempebaand.

Mange hilsner,

Trine

0

Del dette indlæg

Hej allesammen :-)

Tusind tak for jeres gode, søde og konstruktive svar. Det var dejligt med noget feedback :thumbsupsmileyanim:.

Jeg tror, jeg vil prøve at tage mit undertøj under armen i næste uge og se, om jeg falder over noget, som bare lige er mig.

Endnu et dumt spørgsmål: kan man sætte strømpeholdere/hofteholdere (?) fast på alle slags trusser, eller skal det være en bestemt slags?

Mange hilsner fra Hanne

0

Del dette indlæg

Men det er vigtigt at trussen sidder UDENPÅ hofteholderen, ellers kan du ikke få trusserne af, hvis du skal på WC.

Hihi - den havde jeg ikke lige tænkt på - den må jeg hellere huske hvis jeg nogensinde kaster mig ud i et hofteholder projekt :iloveyou:

Desuden syntes jeg det vigtigeste er at man føler sig godt tilpas... jeg tror at det er det vigtigeste... Så skidt pyt hvad det er man har på!

Personligt regner jeg med et BH-sæt, selvsiddende stømper og strømpebånd - men det kunne sikkert godt blive mere og vildere, jo tættere brylluppet kommer på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer