Guest margit82

vi mangler en fotograf

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Maibritt høj clausen Hun er MEGET dygtig og er en også en person som får det bedste frem i folk hendes hjemmeside er www.fotografmhc.dk hun har taget en del billeder i vores familie for jeg vil simpelthen kun bruge hende det er super proff. og så er hun bare en dejlig person og omgåes og for mig betyder det også noget for hvor godt billedet bliver. på 13 skalen for hun 13 herfra.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er også Ole Mortensen fra Hjerm (han kører også over det meste af Jylland) Jeg har ingen erfaring med ham, men jeg synes det ser godt ud på hjemmesiden her

Jeg kan MEGET VARMT anbefale Ole Mortensen :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Han fotograferede til vores bryllup d. 18. august og det var en forrygende oplevelse. Han er utroligt behagelig at arbejde sammen med og så har han den mest pragtfulde lune humor, der helt automatisk gør at det foregår i en afslappet stemning.

Desuden har han fanget en masse skønne stemninger undervejs, som vi glæder os utroligt meget over.

Vi fik kontaktprintene after mindre end en uge og skal vi lige blive enige om hvilke billeder vi vil have behandlet og sat op i det han kalder WeddingArt. Det er en slags stor billedramme med en kollage af de billeder man vælger ud - vi vil have det i stedet for et album, der bare ligger i skuffen.

:cheerleader3: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Så har jeg valgt OG bestil footgraf til vores bryllup.

Valget faldt på Ole Mortensen..

Nå ja.... måske man lige skulle læse tråden til ende inden man svarer :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Det valg bliver I helt sikker glade for, han er virkelig dygtig og behagelig at arbejde sammen med. Vi er meget glade for at vi valgte Ole.

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer