Sign in to follow this  
Followers 0
B&H07

D- 07-07-2007

8 posts in this topic

Jeg er bare lidt nysgerrig og glæder mig til at høre om alle herinde fra som skulle giftes på denne populære dato.

Havde i en god dag trods dårligt vejr!

Håber i alt fald at i havde en uforglemmelig dag :cheerleader3:

Hvis i har nogle gode råd til os andre brude som må vente lidt endnu så skriv det endelig :iloveyou:

(glæder mig som et barn til 1-9-2007)

Knus og tanker herfra.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

quote name='Heidi_1981' date='Jul 8 2007, 15:0 PM' post='525901']

Ja, det tænkte jeg også meget på i går.

Men selvfølgelig har det været en suveræn dag. Jeg tvivler på, at noget kan ødelægge sådan en speciel dag :iloveyou:

:cheerleader3:

Det gjorde jeg også...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en pragtfuld dag i lørdags. Vejret var måske ikke det bedste, men det holdt trods alt nogenlunde tørt. Kun lige da vi kom ud af kirken fik vi en lille smule finregn (så er formuen jo også sikret). Teltet vi holdt festen i var fint. Vi havde sat en gasvarmeovn i gang allerede om formiddagen, så der var tørt oog lunt.

Jeg skriver en brylllupsberetning i næste uge, når billederne er landet hos os.

Birgitte

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vi havde en pragtfuld dag i lørdags. Vejret var måske ikke det bedste, men det holdt trods alt nogenlunde tørt. Kun lige da vi kom ud af kirken fik vi en lille smule finregn (så er formuen jo også sikret). Teltet vi holdt festen i var fint. Vi havde sat en gasvarmeovn i gang allerede om formiddagen, så der var tørt oog lunt.

Jeg skriver en brylllupsberetning i næste uge, når billederne er landet hos os.

Birgitte

Næ se det er bare totalt noget snyd - for jeg blev gift i øs regnvejr, det regnede hele dagen og jeg har spillet lotto nu 2 gange og vundet nul og en prut. Havde da regnet med at de 65 millioner var til mig med alt det regn på min bryllupsdag :-)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja så kom den 07.07.07 endelig! Vi havde en fantastisk dag hele vejen igennem. Og vejret var fint, i hvert fald på Bornholm hvor vi holdt det, det eneste, der var en smule irriterende, var vinden i skørterne, da vi skulle fotograferes udenfor efter vielsen. Solen tittede fren indimellem, og var fremme hele aftenen, det hele var så smukt. :thumbsupsmileyanim:

Festen holdt vi i telt, og på intet tidspunkt frøs jeg, selv uden varmekanoner. Men det varmer måske også at være så glad :loveflag:

Håber også I andre havde en fantastisk dag, og de af jer, der venter spændt, kan bare glæde sig, det var mit livs mest fantastiske og magiske dag... :biggrin:

Kh June.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-23862-1184149631.jpg

Vejret var perfekt da vi skulle have taget billeder og det blev først regnvejr da vi sad indenfor under middagen.

Så vores dag var helt perfekt.

Blev viet kl. 13:30 i Frederiksborg Slotskirke. Champagne i slotsgården, slf. åbnet med champagne sabel, som vi senere fik i gave.

Fotografering i Barokhaven omkring slottet.

Ankomst til Marienlyst Hotel og Casino, hvor Helsingør pigegarden stod klar til at spille velkomst.

Gik til bords kl. 17:00 og nød 4 retter og 15 indslag i form af taler og sange.

Fik serveret kaffe kl. 23:00.

Skar bryllupskage 23:15, slf. med vores nye champagne sabel.

Dansede Brudevals kl 23:45.

5 mands band (Bruuns popshop) spillede fra kl. 0:00.

Natmad kl. 02

Bandet sluttet kl. 03

Pakkede gaver sammen og fik dem låst af og i seng kl. 04:30.

Brunch fra kl. 09:30 søndag.

-Ralph

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥


Annoncer