nynnem

toppen af kagen????

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg tror ikke at vi fryser vores ned. Vi laver bare en magen til på vores 1års bryllupsdag...Hvis vi endlig fryser den ned tror jeg det bliver i små portioner, og så tager den op på hver månedsdag for brylluppet...så ryger den også hurtigere, før den når at blive gammel :thumbsupsmileyanim:

Knus Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke at vi gemmer den...

Men hvis der er kage nok så gør vi... hmm... det er egentlig det der afgør det, hvis folk vil spise toppen også, så skal de have lov til det - der skal hvertfald ikke komme til at være mangel, for alle de folk med en sød tand der gerne vil have flere gange, bare fordi jeg vil gemme toppen ;) Men det er min mening - for mit eget brylup - jeg kan egentlig godt forstå de der gemmer toppen :thumbsupsmileyanim:

~Linda

0

Del dette indlæg

Vi gemmer vores kage-top. Sjovt nok er denne del noget min kæreste har haft en meget bestemt forestilling om. Han har altid drømt om denne her kage i flere etager, hvor den øverste kommer i fryseren til året efter. Stod det til mig havde det bare været en almindelig flad hjemmelavet en, men nå nu dette er hans drøm, så skal han selvfølgelig have det - og den bliver i 4 etager...

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver nok ikke til gemme!!

Vi skal have en meget utradional bryllupskage, i 5 etager, men i forskellige kager fra danmark og Holland!!

(krænsekager, napoleonshatte, Chokotoppe, den sidste ved jeg ikke hvad jeg skal kalde på dansk;-))

Så hvis vi gemmer bliver det ikke toppen!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde voldsomt meget kage til overs, så vi fik foræret kage til kolleger og naboer i dagene efter, ligesom vi selv fik kage i et par dage. Vi har desuden frosset et stykke ned, som vi skal dele med min veninde, som desværre ikke kunne være til vores bryllup. Toppen? Den ligger i svigermors fryser. Hvor længe den kommer til at ligge der, ved jeg ikke, men jeg vil ikke udelukke, at den bliver spist inden vores bryllupsdag, for jeg nægter at tro, den just bliver bedre af at ligge i fryseren. Så hvis der dukker en anledning op, så spiser vi den nok der.

0

Del dette indlæg

Vi har gemt toppen af kagen og den er pt frosset ned. Min kusines mand, der lavede kagen har sagt at vi ikke skal gemme den 1 år, da ingredienserne ikke kan tåle det. Vores kammerat var i Irak da vi blev gift - han kom hjem i går :ilovebryllupsklar: så vi har inviteret ham og hans kone på middag, hvor vi tør bryllupskage og kransekage fra festen op... og så drikker vi samme cremant med dem, som vi fik til velkomstdrink. Så får han da lidt af brylluppet.

På vores 1 års dag tror jeg vi får lavet en ny kage i mindre format med samme indhold.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har gemt toppen af kagen og den er pt frosset ned. Min kusines mand, der lavede kagen har sagt at vi ikke skal gemme den 1 år, da ingredienserne ikke kan tåle det. Vores kammerat var i Irak da vi blev gift - han kom hjem i går :ilovebryllupsklar: så vi har inviteret ham og hans kone på middag, hvor vi tør bryllupskage og kransekage fra festen op... og så drikker vi samme cremant med dem, som vi fik til velkomstdrink. Så får han da lidt af brylluppet.

På vores 1 års dag tror jeg vi får lavet en ny kage i mindre format med samme indhold.

Det forstår jeg ikke helt. Det er da en tradition, at man spiser kagen et år efter. Så det virker da underligt, hvis ingredienserne ikke kan tåle det??

Nå, men vores kan godt, og hele toppen ligger godt og lunt - ellere rettere iskoldt i fryseren. Og selvom jeg er meget glad for kage, rører jeg den ikke før om et år. Men derfor kan jeg jo godt få andre kager i mellemtiden, så jeg kan holde formen :boohoo:

Lisette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer