Juneam

Brudebuketten...

10 indlæg i dette emne

Har hørt lidt forskelligt om, hvad man skal gøre med sin buket bagefter. Nogle siger, den skal hænges op et tørt sted, andre siger den skal sprayes først... og atter andre får den presset og sat i ramme.

Hvad synes I? Vil jo gerne bevare den smukkeste buket bedst muligt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har hørt lidt forskelligt om, hvad man skal gøre med sin buket bagefter. Nogle siger, den skal hænges op et tørt sted, andre siger den skal sprayes først... og atter andre får den presset og sat i ramme.

Hvad synes I? Vil jo gerne bevare den smukkeste buket bedst muligt :)

Den skal ligges på min morfars grav. Så er han på en eller anden måde en del af brylluppet.

Vh Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uha ring til en blomster fohandler... der er os mange der ordner det der hvor buketten er lavt.... ellers kan du tage en rose eller anden blomst ud af buketten og få den forgyldt.... det koster ca 1500... men så kan den os holde for evigt og gå i arv til dine børn osv osv...

0

Del dette indlæg

Jeg hopper lige med på denne her...

Men tror det bliver udseendet af min brudebuket der afgører hvad jeg vil gøre...

bliver det en "traditionel" buket med roser eller lign., vil jeg nok tørre den..

Men tror jeg nok hælder en del til at få den i ramme, da min mor også har fået gjort det... eller også tager jeg bare en enkel blomst og får den presset, muligvis forsølvet, og så vil jeg sætte den ind i vores bryllupsscrapbook...

KnuZ Maria

0

Del dette indlæg

Tak for de gode forslag!

Jeg tror jeg vil ringe til en blomsterhandler og høre, hvad der er bedst... den indeholder roser, calla og nogle andre blomster, som jeg ikke lige har navnet på... Desværre kan de ikke tage sig af det, der hvor den blev lavet, da det er på Bornholm, og jeg bor på Sjælland. Men det kan være, der er andre, der kan :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor fik sin buket i ramme. Hun havde selv tørret den og haft den til at ligge længe. Alle blomster blev pillet fra hinanden, behandlet med noget kemisk og samlet igen. Det blev meget flot. Ved ikke om det er sådan alle gør det. Det her var hos en privat person i Skjoldhøjparken i Århus.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer