jkj

Jeanet og Henrik

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Min utroligt smukke brudebuket :bestwishes: Samt blomster til de små pigers hår, og Mettes buket, og Mads' brystbuket, som selvfølgelig var ens med fars og storebrors og min svigerfar :bestwishes:

Som min skønne mand - selv har valgt hvordan skulle se ud :bestwishes:

Den er sendt til tørring, og jeg ser den først igen om ca. 3 måneder :bestwishes:

post-22962-1184488560.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagen før vores bryllup, havde jeg rygende travlt..

Jeg kom i seng kl. 04.30 og stod op igen kl. 07.00..

Dagen startede med at jeg hentede rundstykker og vi sad og hyggede lidt, ½ times tid.. Min mor kom torsdag, og jeg er hende evigt taknemmelig for hendes hjælp..

Min søster og hendes børn kom fredag aften..

Vi kom i bad alle mand, og børnenes barnepige ankom..

Så kom min anden søsters datter lige pludselig sammen med sin kæreste.. Det vidste jeg ikke noget om.. Men de satte dem ind i stuen..

Min mor var i forsamlingshuset og lave det sidste klar - tak mor...

Min søster var i byen for at prøve at finde et par trøjer til de to små piger, da vi ikke havde nogen som vi synes passede.. Men fandt ingen, men det var nu ikke et problem alligevel..

Nå, men så fik jeg lige et telefonopkald - et afbud... :balloons: Ned i forsamlingshuset og lave om på bordplanen....

Kom hjem igen, og så bippede mobilen... Der stod : "Hej, Vi har et sygt barn og kan ikke få hende passet. Så desværre kommer vi ikke. Håber du får dit livs oplevelse. Knus"

Det var en besked fra min såkaldte veninde, som skulle lægge min makeup og sætte mit hår :bunny_4:

Tilbage til forsamlingshuset og ændre bordplan IGEN.. :balloons:

Børnenes barnepige ville heldigvis gerne lægge en makeup på mig, så det gjorde hun.. Og håret ja - det blev redt og så blev der sat en elastik i, så mit didem kunne sidde fast med en masse hårnåle... Det klarede min søde søster... :bestwishes:

En masse stress på, var der.. Og midt i det hele, så smadrede børnene en billedramme på deres værelse - så da klokken var 14-10 stod jeg og støvsugede og samlede glasskår op :balloons:

Der sad 2 mennesker i min stue og gloede - ikke en af dem bare overvejede at hjælpe mig...

Men køres til kirke - det forventede de da...

Så da kl. var 14-50 holdt jeg foran kirken i morgenkåbe og ingenting - for at aflevere gæster... Problemet var, at vi var mange men kun min søster og jeg har kørekort.. Men jo, min anden søsters datters kæreste kunne da godt køre bil, så han ville da gerne køre til kirke - NEJ, ikke i min bil... Ingen kørekort - ikke min bil.. :balloons:

Tilbage til huset - i kjolen og på med slør og diadem.. Og ud igen, ind igen efter brudebuketten - tilbage til bilen og så afsted...

Da vi ankom til kirken, kom præsten lige før os.. Så vi nåede det-- :bestwishes:

Ude i våbenhuset stillede vi os klar... Min søster og de to små piger først. Mette og Mads bagefter. Og når de så var nået op, skulle min far og jeg afsted..

Men den fandens kirketjener blev ved med at sige, afsted afsted nu nu,,,,, så jeg kom alt for tidligt ind... Øv.. Men jeg havde en skøn tur op af kirkegulvet..

Jeg nød virkelig den tur... med vildt mange sommerfugle i maven... Og op til min dejlige kæreste, som bare var så smuk... :bestwishes:

Jeg tænkte da dørnene åbnede - hold da helt op, hvor er der mange mennesker... :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Præstens tale var temmelig morsom.. Der blev grinet i kirken over den måde vi mødte hinanden på, og den måde der blev friet på..

Jeg synes det var helt vidunderligt at stå deroppe.... og nød det i fulde drag.. :bestwishes:

Da vi var kommet ud fra kirken, blev vi krammet og lykønsket.. Og så skulle vi ned til p-pladsen, hvor svigermor havde bestilt bil til os.. Der kom så en fin limo - de små blev helt vilde....

Hun havde bestilt øl og sodavand til os, da vi ikke kan lide champagne.. Men næh - det havde han ikke.. Så vi tog os en smirnoff vodka..

Så havde chaufføren ikke fået adressen med til fotografen, og jeg kunne ikke huske den....

Så vi måtte låne barnepigens mobil og ringe til nummeroplysningen...

Men vi måtte også lige ind til siden og holde, for limo'en blev varm, så den skulle lige have en pause :bestwishes:

Nå, men det endte med at chaufføren kørte forkert og brugte ½ time ekstra på at finde ud af hvor vi skulle hen...

Som så resulterede i, at vi havde mindre tid hos fotografen, da det ellers ville koste ekstra - (og det ville vi ikke have, da det var svigermor og svigerfar som betalte)..

Derfor fik vi ikke de billeder som vi gerne ville, men kun de almindelige standars bryllupsbilleder...

Men de er helt sikkert også blevet gode... Selvom at det ikke passede fotografen, at vi ville have et billede af Camilla hvor hun holder brudebuketten..

Hen til forsamlingshuset... Da var kokken næsten lige kommet, de var kommet for sent.. :bestwishes:

Ikke nok med det, musikken var også forsinket :bestwishes:

Nå, men så kunne vi jo da snakke med vores gæster, det var i orden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Min søsters datter, Helle, var virkelig en oplevelse den dag... :bask:

Under forretten sad hun og hylede... Jeg gik hen til hende og spurgte : Hvad er der galt Helle?? Ikke noget, svarer hun temmelig surt.

Noget må der jo være, ellers ville du jo ikke græde... NEJ IKKE NOGET... Jeg siger så, vil du være sød at gå et andet sted hen og græde over ingenting, det her er ikke lige det rigtige sted..

Hun rejser sig, tramper over gulvet og knalder døren i med et brag...

Senere kommer hun ind igen.. Sætter sig mellem min mor og jeg. Da min far er taget afsted lige efter hovedretten, han var meget syg af lungebetændelse og kunne ikke klare mere..

Hun får serveret noget mad af kokken, som hun sidder og stikker til og brokker sig over... Jeg lader som ingenting, da vi er lige midt i noget.. Nogle af gæsterne har delt pap hjerter ud til alle, som de så skal skrive en hilsen på, der så lægges i en lukket kasse med en flaske rødvin og 2 glas, som vi først må åbne på vores 1 års bryllupsdag.. Super :thumbsupsmileyanim: Det blev vi vildt rørt over...

Da desserten serveres får hun den oppe ved os, dertil siger jeg, hun kan få den på sin egen plads... Og ud stryger hun igen og smækker endnu engang med døren...

Da vi så senere får bryllupskage, sidder hun sq og hyler igen... Nu har jeg fået nok, jeg går over til hende og banker i bordet og siger : Nu har jeg fandme fået nok af dig, Helle, du skal ikke sidde her og hyle på vores bryllupsdag. UD og bliv ude..

Og endnu engang må døren lide under hendes humør...

Hendes kæreste kommer over og siger pænt farvel, han er nødt til at gå med hende. Men han kunne godt forstå at hun blev smidt ud...

Hun er 22 år gammel ??????

Grunden til hendes hyleri er så : DER VAR INGEN POMMES FRITES... Og hun var blevet placeret det forkerte sted - hun mente hun hørte til ved hovedbordet ??????

Udenfor stod hun og råbte og skreg og kaldte mig for møg so og alt muligt andet.... Min storebror gik der ud, og bedte hende om at skride af H...... til.. Hun kunne bare lade være med at ødelægge sin mosters bryllup, så var hun aldrig blevet smidt ud...

Jeg ved en ting der er 100 % sikkert, og det er, hun bliver aldrig inviteret til noget som helst her hos os mere....

0

Del dette indlæg

Ud over hende - så var alle gæsterne glade og i et dejligt humør.... :thumbsupsmileyanim:

Stort set alle sagde, at det var den bedste fest de havde været med til - lig bortset fra Helle.. Som de alle godt kunne forstå, blev smidt ud... En del sagde faktisk, at de ville have smidt hende ud. længe før jeg gjorde det..

Mere følger senere, nu vil vi lige se den video der blev optaget...

0

Del dette indlæg

HVor ser i forelskede og dejlige ud.---

er stadig vild med kjole, du fik vel mange komplimenter for den...

Uha de små uheld - det er da helt at blive helt stresset over.

Og helt ærligt med hende Helle, jeg troede hun var 5 da du skrev om hende - hold da op for en tålmodig du har!!!

Men trods det, godt det var en vidunderlig dag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Jeanet!!

Hvor er I bare et flot par..... Og skønne unger!!

Det er nogle rigtig dejlige billeder -I ser bare så glade ud.... Dejligt!!

For hunnan da den niece.... Hun er bare for meget... Hvad sagde din søster?? -Var hun ikke bare en lille smule flov over sin datters opførsel!?!? Altid noget at hendes kæreste kom og sagde pænt farvel.... Hvordan kan han holde hende ud!?!?!?

Nå men det vigtigste er at I havde en dejlig dag.... Trods alle de små uheld..... :bearhug:

Glæder mig til flere billeder og mere beretning!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::td:

0

Del dette indlæg

så fik jeg købt mig en ny pc men du er blevet gift i mellem tiden håber i havde en god dag det lyder sådan generelt lige pånær helle helt ærligt jeg troede det var et barn jeg er 21 og ville aldrig opføre mig sådan det er da disrespekfuldt det gør man ikke man sluger de sure æbler der skal sluges og opføre sig pænt uanset om man er utilfreds eller ej jeg synes du gjorde det rigtige ingen tvivl der.... tillykke med din bryllups dag.

0

Del dette indlæg

:) Til jer alle, for jeres søde kommentarer!!!

Jo, vi havde en dejlig dag - som vi stadig snakker meget om :ilovebryllupsklar:

Ja, det er lidt rystende at et voksent mennesker opfører sig på den måde - lidt sjov var det, at det var faktisk hendes mors opførsel jeg havde frygtet lidt.. -HAHA-

Hun har det nemlig med at være lige sådan - så æblet er ikke faldet ret langt fra stammen... Men til min store overraskelse, så opførte hendes mor - min søster - sig helt eksemplarisk hele tiden..

Hun var skuffet over sin datter, men i bund og grund temmelig ligeglad..

Nu er det ikke fordi Helle er blevet svigtet hele sit liv, hun har været i en dejlig plejefamlie, hvor de virkelig gjorde alt de kunne for at give hende den bedste barndom...

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Middagen forløb med god nok mad - Det var ikke rigtig varm, men kokkene var jo også noget forsinkede - så måske derfor det ikke var varmet godt nok.. Men skidt - det tager vi i stiv arm.. :ilovebryllupsklar:

Min søde mor, holdt en tale - hvilket virkelig kom bag på mig :bearhug: Min mor, som dårlig nok tør ringe til andre mennesker - min mor, som altid føler sig underlegen - hun rejste sig og holdt en virkelig smuk tale... :bearhug:

Hun fortalte hvor meget hun elsker mig, hvor meget jeg betyder for hende, hvor meget hun holder af Henrik, og hvor glad hun er for at jeg har fundet ham.. Hun fortalte hvor meget det betyder for hende, at mine svigerforældre har taget mig til dem, som deres eget barn, da hun jo ved at hun har svigtet... ÅÅÅÅÅÅHHHH, hvor jeg dog elsker min dejlige mor - og jeg er pokkers stolt af hende.. :bearhug:

Jeg holdt min tale for min mor, min far, mine svigerforældre og til sidst for min skønne husbond.... :boohoo: Det gik fint, der var flere, som kneb en lille tåre undervejs... Og min svigermor sagde bagefter, at ingen skulle have sagt noget til hende eller set direkte på hende - for så var hun virkelig begyndt at græde...

Min far var nød til at begynde at smågrine undervejs, ellers var han begyndt at græde... Min mor græd bare, hvilket jeg også havde regnet med..

Henrik blev helt stille, men smilede til mig.... Måtte på et tidspunkt kigge væk, for ellers var der kommet en tåre...

Så alt i alt, var min tale vellykket...

Henrik holdt en tale til mig - hvilket jeg faktisk ikke havde regnet med.. -HAHA- Men den var så sød og så MEGET HAM... Jeg var virkelig rørt over den... Og han sluttede med at sige, jeg elsker dig lille skat.... Der fik jeg godt nok lige lidt våde øjenkroge... :)

Mine svigerforældre havde lavet en sang - om vores liv og med en masse sjove ting i... Virkelig godt lavet af dem...

Der var mange der havde lavet sange, så vi fik sunget en hel del... :bearhug:

Det var jeg virkelig glad og berørt over, at folk havde givet dem tid til at skrive sange til os - bare så sødt af dem..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer