tudetøsen

Brystbuketter

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hos os gør vi det, at give Michael, min far, michaels far, forloveren, brudesvend og brudepigens kæreste.

Så det er 6 stk i alt. Vi giver ikke Michaels mors kæreste en, det kan jeg slet ikke se hvorfor han skulle...

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

Hos os bliver det kun Yngve.

Jeg vil ikke have min far skulle have en. Min bror der skal følge mig op skulle have en hvis det var og også min anden bror. Yngves far. Men så ville min far sikkert få det mærkeligt. Og hvad med min mors kæreste og hvad med..... Det blve så mange og vi kunne ikke overskue det, så det blev bare til Yngve :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er i den heldige situation, at jeg har to sæt dejlige svigerforældre. Min kærestes "pap"-far skal naturligvis også have en brystbuket, da han er ligeså meget svigerfar for mig, som den biologiske :thumbsupsmileyanim:

Det skal jeg også lige have fortalt ham inden den store dag....så han ikke trækker sig i baggrunden, som til vores søns barnedåb.

Så ialt bliver det 4 stk., min kæreste, min far og 2 x svigerfædre.

Knus Jette

0

Del dette indlæg

Hejsa....

Vi skal giftes 25. august i år. Morten skal have en brystbuket, selvfølgelig og så hans far, da det er ham der er forlover. jeg skal gå op alene, så der er ingen dér der skal have én.

Jeg mener så, hvis nu mortens far ikke skulle være forlover, så skulle han ikke have en brystbuket. jeg mener kun det er dem der følger op, altså forlovere og brudesvende, hvis man har det. Ellers kan man jo blive ved og til sidst har alle de mandlige gæster en brystbuket der er magen til hinanden :thumbsupsmileyanim: lidt fjollet måske.

Knus fra den Gifteklare :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEG HAR IKKE KONTAKT TIL MIN RIGTIGE FAR SÅ DERFOR SKAL MIN PAP FØLGE MIG OP OG HAVE BUKET PÅ PLUS GOMMEN SELVFØGELIG OG GOMMENS FAR OG HANS BEST MAN. MEN DA DU STÅR I EN HELT ANDEN SITUATION ER DET MÅSKE LIDT SVÆRER FOR DIG, MEN SET UDEFRA SÅ SYNTES JEG BESTEMT AT DET ER DIN RIGTIGE FAR DER SKAL HAVE BUKET PÅ OG IKKE DIN PAP, SELVFØGELIG ALT EFTER FORHOLDENDE, FOR HVIS DET ER DIN PAP DER SKAL FØLGE DIG OP FEKS SYNTES JEG AT HAN OGSÅ SKAL HAVE EN BUKET, MEN KUN HVIS DET ER HAM DER SKAL FØLGE DIG OP.

KNUS FINESMOR. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej

Vi går også og tænker! Vi skal først giftes den 29. september - så der er lidt tid at løbe på. Men jeg tror også at vi holder det til - min kæreste, min pap (skal føre mig op :-) ) samt min kærestes far.

Må jeg lige spørge her?!??

Er det meget normalt at det er mandens far som er forlover eller???

:griner:-:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nygift...

vi havded..

min mand

min far

min svigerfar

forlover

toastmaster

og min brudepiges kæster ( han har kørte os over alt)

de første 4 havede mørk rød.. de var med hovede bord

og de sidste 2 havede hvidt.

ok I'll re write this in english I am not very good as spelling in danish. I am american and have married a dane.

Ok.. we just got married on 07/07/07

We had them on

my husband to be

my father

my father in law to be

Asbjørn's best man

our toastmaster

and

my bridesmaid's(asbjon's sister) boyfriend who drove us around the whole day.

The 4 first mentioned had red

and the last 2 had white..

( our colors where wine red and white)

then the mothers had creme and peach colored ones.. multi flowers.. however my mother in law didn't want to pin it on her dress... so she put it up in her hair.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har snakket om min kæreste, min onkel (skal følge mig op) og forloveren.

Er det også "normalt", at gommens far får én?? Og toastmasteren?

Jeg synes bare ikke min kærestes far skulle 'snydes', så derfor har jeg også bestilt en til ham.

Vores toastmaster får ikke en - mest fordi hun er pige og derfor ikke skal have jakkesæt på - ellers kunne jeg måske godt finde på det....

Louie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har ikke tænkt på dette før i spørger herinde.

Jeg skal giftes den 20. oktober.

Da jeg har været gift før, skal min kommende mand og jeg følges op i kirken, så jeg mener at hos os skal det kun være gommen og så vores søn på 2 år.

Jeg føler ikke det er rigtig for os hvis min far og svigerfar også skal havde da de jo ikke skal sidde oppe ved alteret.

Jeg mener at det skal være som man selv følger,

knus til dig

Anette

0

Del dette indlæg

Hejsa

Hos os er det 3 brystbuketter. Min far, min tilkommende og hans far som også er hans forlover... Hvilken side skal den egentlig sidde i?? Min tilkommende skal have smoking på med vest og kravat indenunder, men nu spørger han også om han skal have det der matchende tørklæde i brystlommen og jeg aner det ikke, gør i???

Kram Mette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer