rasha1

Medlem
  • Antal besvarelser

    39
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About rasha1

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag
  1. min fungerede ikke engang på vej op ad kirkegulvet Jeg har sendt en mail til deres hovedkontor, og allerede samme dag, fik jeg svar, og skal nu mødes med den øverste chef og butiksbestyren. De siger at fejlen helt klart er deres, da personalet skal være virkelig opmærksomme, og at det selvfølgelig er personalet der skal sikre sig at kjolen fungerer perfekt på dagen. Skriver lige hvordan det går når jeg har været derinde. det er også mest for at det ikke sker igen, jeg har gjort dem opmærksomme, og fordi at de på deres hjemmeside, skriver at de også gerne vil have at vi (brudene) kommer med ris, hvis der er noget galt
  2. Så er talen holdt. jeg droppede den første halvdel og brugte bare det med bilerne. det gik supergodt og alle roste mig bagefter, så det var rigtig fedt at klare det....held og lykke med jeres andres taler
  3. Endelig kom lørdag den 4 august hvor det var vores tur. Vi havde en fantastisk dag som gik over alt forventning. Havde været tilfreds hvis bare dagen havde været halvt så god. Desværre havde den butik hvor jeg havde købt min kjole ikke lagt den nok op. Det fungerede fint bagfra, men jeg kunne slet ikke gå forlæns uden at jokke i kjolen. De gange hvor jeg var til tilretning var det jo svært for mig at vudere om den var for lang, men jeg vil da mene at de burde have tjek på det i en butik, som lever af at sælge brudkjoler. Da min mand ikke har en rytme i kroppen og HADER at danse, havde vi øvet os i smug på brudevalsen og var blevet ret gode, men den gik fuldstændig i vasken pga. kjolen. Jeg måtte skifte bagefter for ellers havde jeg slet ikke fået danset. Derfor røg min brudekjole kl. 20.00 ca. Dagen var jo fantastisk og helt perfekt, men alligevel var det da en lille smule trælst at skulle af med kjolen så tidligt. Skal man lige sende en mail til butikken og lade dem vide at de havde begået en fejl...
  4. vi skal også holde vores bryllup i forsamlingshus og det ligger i midten af ingen steder, så vi havde lidt det sammen problem. ville jo gerne have at folk også fik lidt at drikke, men vi har simpelthent løst det på den måde, at vi har inviteret folk med luftmadres og sovepoe, og så laver vi fælles sovesal. Indtil videre bliver vi da ca halvdelen som sover der, og selvom det er en alternativ bryllupsnat læder jeg mig ret meget til det.
  5. min kærestes ring er i sølv. min forlovelsesring er i sølv, og min vielsesring er i hvidguld (med sølvfarve)
  6. Vi har heller ikke en ægtepagt, men det har heller ikke været på tale. Rasmus tjener en del flere penge end mid, men til gengæld henter jeg vores barn hver dag, laver mad hver dga, køber ind hver dag, vasker op hver dag altså ordner stort set alt det herhjemme, for at han kan have det job han har. Ingen af os havde en formue med ind i forholdet, og defor mener jeg at det til dels er min skyld at han tjener så mange penge han gør, for han kunne ikke have det job som eks. alenefar. På den måde mener jeg da også at det ville være fejt, hvis jeg skulle miste alt i en evt. (7-9-13) skilsmisse.
  7. vores gaveposer kommer til at indeholde følgende: En lille pakke stimorol (ca. 6 stk) 4 panodiller en sudoko (til kedelige taler) En mini kuglepen (til sudokoen) Et lommetørklæde (til rørende taler) En tandstikker m tandtråd (lyserød til piger / lyseblå til mænd) 2 X vabel plaster 1 lille pose haribo en parfumeprøve
  8. Vi er ikke så meget til kage, så istedet får vi en bryllupsislagkage (som så også er dessert). Den er i 3 eller 4 lag og meget flot og har kostet 1100
  9. [jeg har ikke købt slør men derimod topfigur fra something blue og der gik også 2-3 dage før jeg modtog den. ingen problemer
  10. Hej her er vores tidsplan for vores bryllup 4. august kl. 6.30 jeg bliver vækket af min mor og far kl. 7.15 makeup/frisør damen kommer hjem til mine forældre kl. 9.30 jeg tager kjole på og min datter får sat hår kl. 10.00 min mor og søster kører til kirken kl.10.25. Min far og mig kører til kirken kl.10.30-11.30 vi bliver gift kl. 11.30 -12.30 snakke lidt med gæsterne ved kirken/ tage billeder kl. 12.50 velkomstdrinks i forsamlingshuset kl. 13.00 middag kl. 18.00 (hvis middagen er færdig) åbne gaver, mens bordende bliver rykket om til kaffeborde før 19.30 Danse brudevals (ved godt at det bare er inden midnat, men vores datter bliver hentet kl. 19.30 og hun vil så gerne se os danse. resten af aftenen FESTE-- DANSE--DRIKKE-
  11. Op med humøret. er sikker på i nok skal få en god dag, på trods af manglende heldagsfotograf. Kan godt følge dig. Min veninde og hendes kæreste blev gift for 14 dage siden, og vi skal giftes på lørdag, så vi har stort set planlagt bryllup sammen, men deres budget var på 130.000 og vores er på 30.000. Jeg har da også til tider været lidt misundelig, men nu hvor dagen nærmer sig er jeg sikker på at vi får en lige så god dag, som de gjorde. Vi skal slet ikke have fotograf ud, men har fået min farbror til at være heldagsfotograf og min kærestes bedste ven (forloveren) tager de officiele billeder af os. Er dog til tider stadig lidt ked af vi ikke har råd til rigtig fotograf, men min kæreste (kommende mand) har alligevel ikke lyst til de opstillede billeder. Selvølgelig er det da ikke sjovt at vælge noget fra, man godt kunne tænke sig, men selv med min veninde og hendes kærestes budget (130.000 for en fest er i mine øjne rigtig rigtig mange penge) var der ting de måtte fravælge (blandt andet fotografen). Jeg kan godt forstå du er ked af din mor ikke kunne være med til at købe kjole, men kan du ikke bestille tilretningen en fredag og så invitere hende til at komme til overnatning hos dig, så kan I tage ud og spise lidt lækker mad, og hygge jer. Jeg håber virkelig du muntrer lidt op og nyder din planlægningsfase, men kan godt følge din nedtur. Havde den selv lidt, men kom så ud i til samtale med præsten, og da da jeg stod derude gik det bare op for mig, at det var jo egnetligt ikke så vigtigt om servietterne passede sammen, eller om der var kylling eller skinke i buffeten. Det vigtigte var jo at den dag siger Rasmus og mig ja til hinanden og til at dele livet sammen- Undskyld min lange smøre. Jeg er sikker på at du nok skal få en rigtig god dag.
  12. jeg synes også at tanken om et vinter bryllup, med lidt sne på jorden er enormt romantisk. skal dog selv giftes på lørdag, men nu har hele min famile på nær to fødselsdag i nov- januar plus der er jul og nytår. Jeg har selv fødselsdag 29 dec, og nu er min fødselsdag nærmest gået i glemmebogen de sidste 10 år, og derfor ville jeg have et sommerbryllup.
  13. sådan kommer det også til at være her. Rasmus Genbruger forlovelsesringen, så den bliver rykket fra venstre til højre..
  14. Vi havde først snakket om små firkantede borde, men vi ville sidde sammen med vores venner, og hvis vi holdte fast i gruppe borden, ville vi være nød til at dele vores venner op og det kunne nemt virke lidt gode venner og venner agtigt, så derfor lavede vi e bord, hvor vores aller bedste venner (forloveren og et vennepar sidder ved siden af os og resten af vennerne sidder på den pind(af e et) som går ud fra os af., På den måde deler vi ikke op og sørger for at fjerne de højtidlige..