Guest MariaogKennet

Ingen overnatning

9 indlæg i dette emne

Hej i kære zilla'er...

Jeg surfer lidt herinde og bliver nu lidt nervøs for mine gæster.

Vi har ikke overnatningsmuligheder for vores gæster da vi holder festen i et forsamlingshus...

"Problemet" er at det meste af min familie bor i eller omkring kolding og festen skal holdes 30 km vest for Århus...

Festen bliver uden børn...

Mit spørgsmål er derfor - hvor længe vil I tro at de fleste af mine gæster vil blive når nu de bor så langt væk fra festen???

Ville være ked af at de kører inden klokken tolv..

Håber I kan hjælpe og berolige måske ;o)

KnuZ

Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg tror ikke folk kører hjem inden tolv selvom der er lidt vej hjem.

Nu kan jeg se der er over et år til I skal giftes og hvis folk ved bare lidt på forhånd at de skal med, så burde de sagtens kunne finde noget B&B eller andet i nærheden. Vi skal også holde festen i forsamlingshus og nogen af vores gæster overnatter i nærheden. Vi har i invitationen gjort opmærksom på forskellige steder folk kan overnatte hvis de ikke har lyst til at køre hjem.

:cheerleader3: fra

ViTo

0

Del dette indlæg

Jeg tror helt bestemt ikke at gæsterne køre inden natmaden, som som regel bliver serveret kl. 01. og ellers er det da kun nogle få.

Til min venindes bryllup havde vi omkring 40-50 km hjem, og vi kørte først kl. 02 derfra.

Men gør som de andre har foreslået, skriv i invitationen nogle overnatnings muligheder.

Spørg evt. et vandrehjem, hotel, eller hvad der nu er i nærheden, om de er villige til at slå lidt af prisen af for jeres gæster hvis i henviser dem til dem......håber du forstår hvad jeg mener.

:cheerleader3: Lisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi holder festen på fyn og meget af min familie er fra lolland så der er også en bit vej men jeg skrev overnatningsmuligheder i invitationen skrev at det var eget ansvar at finde en sove plads men at der var kro og vandre hjem og at jeg var villig til at hjælpe med at arrangerer dette men at de selv måtte betale og det har der ikke været nogle problemer i. vi har så valgt at inviterer børnene med netop da det ville blive et pasnings problem ellers og vi har et nært forhold til nevøer og niecer samt fætre så det ville føles forkert hvis de ikke var med.

0

Del dette indlæg

vi skal også holde vores bryllup i forsamlingshus og det ligger i midten af ingen steder, så vi havde lidt det sammen problem. ville jo gerne have at folk også fik lidt at drikke, men vi har simpelthent løst det på den måde, at vi har inviteret folk med luftmadres og sovepoe, og så laver vi fælles sovesal. Indtil videre bliver vi da ca halvdelen som sover der, og selvom det er en alternativ bryllupsnat læder jeg mig ret meget til det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flere af vores familiemedlemmer kommer også lidt langvejs-fra og vi holder det i et medborgerhus... Jeg har ikke skrevet noget som helst i invitationerne om overnatning, da tanken slet ikke har strejfet mig mht. hvornår folk ville gå... Jeg kan slet ikke forestille mig de vil smutte før natmaden- og hvis de gør vil de mærke min vrede!! ha ha

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer