Guest aceren

E-bord

8 indlæg i dette emne

Hej med jer...

Har netop fået at vide fra feststedet hvordan bordene kan stå til festen. Den ene version er et E-bord, som min kommende mand er størst tilhænger af, men jeg synes det virker så højtideligt at man sidder der på langsiden - jeg ville hellere sidde ved 6 firkantede borde med plads til 10-12 personer, som er den anden mulighed.

Er der nogle af jer der har gode/dårlige erfaringer med E opstillingen eller andet jeg bør overveje hvis vi vælger den? Sidder man ikke lidt alene deroppe når der nu ikke sidder noget overfor en, andet end det ene "ben" på E'et?

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

:ilovebryllupsklar:

Nu ved jeg ikke hvordan vi selv skal sidder/har mulighed for, men var til E-bryllup for 2 år siden og det fungerede faktisk fint - syntes ikke det virkede for højtideligt, men det kommer nok også an på hvad man gør det til -

Ud for brudeparret sad brudepigen og hendes mand og forloveren(min kæreste) og jeg, så brudeparret havde nogle tætte venner tæt på - det tror jeg de var glade for - ellers kan man jo næsten kun sidde med sine forældre/svigere/"bessere" osv - absolut ikke fordi der er noget galt med det ;) ;)

Men prøv at lave to forskellige bordplaner med de to muligheder og se hvad der bekommer jer bedst :ilovebryllupsklar:

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt at sidde ved et e bord, da vi ellers kun skulle sidde med forældre + bedsteforældre ved runde borde. Som vi gør det sidder alle vores venner udfra os - så derfor tror jeg ikke at det bliver kedelige tværtimod. Kommer nok slet ikke til at tale med min far som sidder ved min ene side. *smiler*

Vi har været til bryllupper hvor det kun har været en hestesko - det har de fortrudt mange gange - så derfor valgte vi E.

Min bedste veninde og min kærestes bedste ven sidder som de første på E bordet. Helt perfekt, da de har været en stor del af planlægningen og generelt bare er vores bedste venner.....

Ved ikke om det hjalp dig i dine overvejelser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt at sidde ved et e bord, da vi ellers kun skulle sidde med forældre + bedsteforældre ved runde borde. Som vi gør det sidder alle vores venner udfra os - så derfor tror jeg ikke at det bliver kedelige tværtimod. Kommer nok slet ikke til at tale med min far som sidder ved min ene side. *smiler*

Vi har været til bryllupper hvor det kun har været en hestesko - det har de fortrudt mange gange - så derfor valgte vi E.

Min bedste veninde og min kærestes bedste ven sidder som de første på E bordet. Helt perfekt, da de har været en stor del af planlægningen og generelt bare er vores bedste venner.....

Ved ikke om det hjalp dig i dine overvejelser.

Sådan gør vi også. Synes det er super at man kan placere nære venner så tæt på uden at nedprioritere forældrene ved siden af. Har ofte hørt at folk ved runde borde (gælder også firkantede, afhængigt af bordstørrelsen) alligevel kun har sidemændene at tale med, da der er for langt over på den anden side af de store borde. Ved E har alle 2 til siden og 3 overfor = 5 at tale med. Det synes jeg er perfekt ift bordplanen.

Held og lykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har valgt at sidde ved et e bord, da vi ellers kun skulle sidde med forældre + bedsteforældre ved runde borde. Som vi gør det sidder alle vores venner udfra os - så derfor tror jeg ikke at det bliver kedelige tværtimod. Kommer nok slet ikke til at tale med min far som sidder ved min ene side. *smiler*

Vi har været til bryllupper hvor det kun har været en hestesko - det har de fortrudt mange gange - så derfor valgte vi E.

Min bedste veninde og min kærestes bedste ven sidder som de første på E bordet. Helt perfekt, da de har været en stor del af planlægningen og generelt bare er vores bedste venner.....

Ved ikke om det hjalp dig i dine overvejelser.

Sådan gør vi også. Synes det er super at man kan placere nære venner så tæt på uden at nedprioritere forældrene ved siden af. Har ofte hørt at folk ved runde borde (gælder også firkantede, afhængigt af bordstørrelsen) alligevel kun har sidemændene at tale med, da der er for langt over på den anden side af de store borde. Ved E har alle 2 til siden og 3 overfor = 5 at tale med. Det synes jeg er perfekt ift bordplanen.

Held og lykke

Ja det er lige præcis det som jeg ikke kunne udtrykke - nemlig det at forældrene "får deres plads" men vi alligevel kommer til at hygge os, da vores venner sidder tæt.... (og ikke fordi at man ikke kan hygge med sine forældre - men det er nu alligevel anderledes).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde først snakket om små firkantede borde, men vi ville sidde sammen med vores venner, og hvis vi holdte fast i gruppe borden, ville vi være nød til at dele vores venner op og det kunne nemt virke lidt gode venner og venner agtigt, så derfor lavede vi e bord, hvor vores aller bedste venner (forloveren og et vennepar sidder ved siden af os og resten af vennerne sidder på den pind(af e et) som går ud fra os af., På den måde deler vi ikke op og sørger for at fjerne de højtidlige..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer