Guest Lykke

Bryllupskørsel

20 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg har det sidste stykke tid søgt og søgt, for at finde bryllupskørsel, og bevares der er da også mange, men nu er det sådan, at vi bor i Trekantsområdet, hvor vi skal giftes, og herfra skal vi køres til Haderselv.

Og så løber vi ind i det problem der hedder tid og km :lol:

Er der nogen, der kan anbefale en firma, der er til at handle med?

Vi har kigget lidt efter Bentley og RR.

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lykke!

Jeg kan desværre ikke hjælpe med bryllupskørsel, idet jeg ikke er så godt kendt i trekantsområdet. Men du skrev på et tidspunkt, at du gerne ville lave en dagbog over alle dine besvarelser, men at det nok blev lidt besværligt at finde dem alle sammen. Hvis du klikker på dit navn kan du finde alle dine gamle besvarelser ved at klikke på: Find alle besvarelser foretaget af dette medlem. Ja, det var så lige noget helt andet end det du spurgte om...

Summer :lol::lol::)

0

Del dette indlæg

Hej summer.

Jamen det må jeg jo så prøve :lol:

Hmmm, nu må jeg se, om det bliver for uoverskueligt at printe ud.....

Hvordan har du gjort det?

Nogle ting, kan jo ikke tages ud af deres sammenhæng, som vi snakkede om sidst.

Det var da ærgelig, at du ikke kender noget til Trekantsområdet, meeen mon ikke en anden gør ;) smile

Knuser

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg har ikke printet noget ud endnu for det kommer godt nok til at løbe op i stakkevis af papirer inden vi når til august, hvor jeg skal giftes. Har tænkt på blot at printe et par af mine indlæg ud - enten nogle specielt sjove eller nogen som jeg har været særlig optaget af. Man skal jo også tænke lidt på de stakkels træer, der ellers kommer til at lade livet....

Summer

P.S. Håber du finder den perfekte bryllupskørsel.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil heller ikke tage dem, jeg "bare" har svaret på, medmindre det er noget, som har realevans til vores eget bryllup.

Jeg har været med i to år (godt nok med en pause på lidt over et halvt år) så det kunne jo komme til at løbe op.

Tror heller ikke, jeg kan finde alle mine gamle indlæg, da jeg skiftede mail adr, og lige pludselig heller ikke kunne bruge mit password mere :)

Martin oprettede mig så igen, men der var jeg gået meget tilbage i besvarelser, så jeg ved ikke, om de stadig er her, når de ikke er registreret under mit brugernavn......

Tror også, det er noget jeg vil sidde og nusse med til efteråret, hvor jeg har tid, og stille og roligt kan nyde det, med at tænke tilbage på brylluppet og alle forberedelserne :lol:

Håber også, der er en, der kan hjælpe med kørsel :lol:

knuser

0

Del dette indlæg

Hej Lykke.

Jeg så i går et link herinde til bryllupskørsel i Christiansfeldt. Det kunne være det var noget. Så hut jeg visker var det godt nok "kun" en hvid limousine de havde....

Jeg regner med at vi kører i mine forældres bil da den er hvid. Måske kan det være vi pynter den med lidt tyl. Jeg tror ikke jeg kan lokke min mor til det. Hun synes ikke hun er så god til sådan noget. Så nu må vi se hvad der bliver tid til.

Jeg overvejede ellers at leje en fed amerikanerdyt, for dem er min kæreste helt VILD med. Men vi skal først vies kl 15, skal fotograferes bagefter i kirke eller tæt ved og skal så køre ca. 10 km til feststedet. Så der er ikke så meget kørsel. Så kunne man selvfølgelig køre en lille tur, men det synes jeg tiden er for knap til.

Så jeg må nok indrømme, at det romantiske må vige for det praktiske i vores tilfælde.

:bamsekram: Suzi *som næsten ville ønske hun skulle vies en time tidligere*

0

Del dette indlæg

Hej Lykke

Jeg bliver hentet i hypper-vogn og kørt til kirke. derefter venter de ved kirken og kører os et stykke til feststedet. ikke hele vejen, fordi der er 23 km til feststedet, så undervejs skifter vi til en af mine forældres venners biler og kører resten af vejen.

vi skal fotograferes på feststedet... så ingen omvej til fotograf.

hypperne kommer fra Hedegaarden. vi skal give 2700 incl alt

skal det være bil?

:horse: :):lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suzi, ved du, hvor man kan leje en amerikaner???

Jeg er også glad for, at vi skal vies kl.13 (og havde der været en vielse før, havde vi tage den ;) )

Knuser

Forresten, jeg skal nok lige give din mor et par fif ang pyntning af bil hvis det er :guitar: smile.

0

Del dette indlæg

Lykke, mjaa jeg mener jeg fandt noget på nettet på et tidspunkt men eftersom det er et stykke tid siden og at jeg så slog det ud af hovedet igen, ja så har jeg selvfølgelig glemt alt om det. :smash: Men jeg kan da godt prøve at lede. Om ikke andet, så er fire øjne vel altid bedre end to! :)

Jeg tror de fif vil være kærkomne! :super::)

0

Del dette indlæg

Tusind tak Suzi, det er utrolig sødt af dig fool

Jeg er virkelig ved at have kvaler nu.... :super:

Jeg tror, jeg vil prøve at sende en forespørgsel til nogle af "de store" omkring Århus, og høre hvad de siger, og om det er til at betale sig fra i tid og km!

Knuser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg forhørt mig et andet sted også.

I al min søgen, har jeg lagt mærke til, at de firmaer der ligger i Århus/Randers området, havde en del af de samme biler.

Men de havde forskellige tilbud og adresser!

Og da e-mailen heller ikke var den samme, skrev jeg selvfølgelig for at se, hvad tilbud de andre ville give.

Med det resultat, at jeg fik et svar tilbage det hed: Jeg skrev til dig med et tilbud onsdag kl.8.15!!!!

Hvordan reagere man lige på den?!?

Jeg havde godt nok på fornemmelsen, at der var nogle ligheder, men det kunne jo godt være, at firmaerne i det område havde nogle fælles biler.

Og hallo, de har forskellige firmanavne, hjemmesider og tilbud, og så er det da klart, at man forhøre sig............

Knuser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved jo ikke om det her er det I søger, men måske kan jeg hælpe med kørsel. Jeg fotograferede sidste weekend et par her fra Odense, de kom i den skønneste chevrolet impala. 1965. Den var med kaleche der blev slået ned , farven var champagne, nougat agtig, men en af de , efter min mening lækreste biler jeg har set til b. kørsel. Jeg har nummeret til ejeren som kører privat. Han bor i Odense.

Hvis det skulle have nogens interesse. så send mig bare en pm, så får i nummeret til ham.

0

Del dette indlæg

Hej Bettina!

Jeg står faktisk også og mangler en smart bil til vores bryllup lørdag d. 1.maj, hvis ellers ikke vi skal køre i mine forældres bil :lol:

Derfor er jeg meget interesseret i at høre lidt til den flotte bil, som du omtaler. Vi skal nemlig giftes ved Kerteminde, så det ville jo være perfekt, når han bor i Odense.

Vil du være sød at sende hans telefonnr eller mailadresse, hvis du har den? Ved du foresten hvad det kostede?

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/tak.gif

Hilsen Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer