prinsesse

prinsessens bryllup

79 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen hov, hvorfor har jeg slet ikke fået lagt en hilsen. :cheerleader3::cheerleader3: til mig.

Servietterne er vildt dejlige. Dem kan jeg godt lide og de passer rigtig godt til slotstemaet.

Indbydelserne er gennemførte. Både rullet op men også med det store monogram på, når de er åbne :cheerleader3: At chokoladerne følger med monogrammet i indbydelsen er :cheerleader3:

Du har altså det flotteste mega lange hår. Og når det er opsat er det lige så flot. Som jeg har sagt til zillamødet, ser det super flot ud med alle farvenuancerne i dit hår. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hov, hvorfor har jeg slet ikke fået lagt en hilsen. :cheerleader3::cheerleader3: til mig.

Servietterne er vildt dejlige. Dem kan jeg godt lide og de passer rigtig godt til slotstemaet.

Indbydelserne er gennemførte. Både rullet op men også med det store monogram på, når de er åbne :thumbsupsmileyanim: At chokoladerne følger med monogrammet i indbydelsen er :bearhug:

Du har altså det flotteste mega lange hår. Og når det er opsat er det lige så flot. Som jeg har sagt til zillamødet, ser det super flot ud med alle farvenuancerne i dit hår. :respekt:

ja det ved jeg da egentlig ikke, det er faktisk for dårligt :cheerleader3:

servietterne er super skønne, glæder mig til at ligge dem i kirkehæfterne, men jeg venter lige et par uger med det.

og tak for komplimenten.

ses vi i morgen?

Her har jeg vist heller ikke været inde og sige hej.

Flotte invitationer - super sød gæstebog og topfigur - og wauuu smækker lækkert hår - glæder mig til at se din kjole! :cheerleader3:

min kjole er helt fantastisk. glæder mig til at skulle ha den rettet til på fredag. håber jeg husker billederne, og så smider jeg dem selvfølgelig ind

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan jo nok ikke løbe fra at være helt syg med Disney, så vi har et blandet tema der hedder prinsesse bryllup/disney. og der er faktisk en del minnie og mickey ting i bryllupstema.

Skal lige have taget nogle billeder af de andre disney ting vi har, og så ligge dem ind.

servietterne fandt jeg her her. og det var faktisk ikke så dyrt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja jeg kan jo nok ikke løbe fra at være helt syg med Disney, så vi har et blandet tema der hedder prinsesse bryllup/disney. og der er faktisk en del minnie og mickey ting i bryllupstema.

Skal lige have taget nogle billeder af de andre disney ting vi har, og så ligge dem ind.

servietterne fandt jeg her her. og det var faktisk ikke så dyrt :cheerleader3:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa flere billeder :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::hug::huh:

Håber på at se dig og de andre i aften. Har en kat hos dyrlægen pt., hvor den er ved at få fjernet nogle tænder. Det kommer an på, hvor hurtigt hun vågner efter operationen og hvor hurtigt hun er frisk. Jeg krydser fingre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor ser det bare gennemført ud!

ER helt vild med invitationerne - det hele passer så godt sammen - og dejligt anderledes :cheerleader3:

Tak vi er også selv ret stolte af resultatet, selvom det holdt hårdt.

Og så kan vi godt lide at det er lidt mere eksklusivt og anderledes. Og så skal der helst ikke være for mange der har det samme som os, eller vi skal være først :-)

men det går også igennem hele brylluppet, fra kjolen, til ringene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo det er de jo nødt til :cheerleader3:

heldigvis synes Thomas også at Disney er ok, hvilket har resulteret i et hav af bamser, heriblandt en kæmpe Mickey, og de syv små dværge som sider på sofa ryggen. det er vores små børn.

Det sjove er at vores gæster og deres børn, godt ved hvilke bamser der må leges med, og hvilke der ikke må, også selvom de aldrig har besøgt os før

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg været til min første tilretning idag. og det er godt nok med blandede følelser.

det virkede helt mærkeligt, kjolen var krøllet, efter at have ligget i posen, og der er selvfølgelig ingen grund til at dampe den fin, når den alligevel bliver krøllet når den skal rettes til. men stadigvæk... jeg nåede lige at få følelsen af tvivl, selvom jeg er helt sikker på at det er den rigtige kjole. :thumbsupsmileyanim:

det hjælp lidt, da jeg til allersidst fik smykkerne på, så kunne jeg egentlig godt se hvordan det endelige resultat vil blive.

men jeg skal have den rettet til igen snart, fordi mit skørt skal forlænges først. æv, æv.

nå, men humøret er heldigvis blevet bedre nu. og det bliver super flot på selve dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer