mia kronhoej

Hvid eller Ivory?

7 indlæg i dette emne

hej alle sammen...

Vaeret ude idag og se pa kjoler og fandt en virkelig smuk kjole i ivory, men bliver i tvivl om ivery bliver for lidt hvid til bryllup??

Mener om ivery vil staa mere i baggrunden end hvid vil?? For hvid er jo MEGET hvid naar man saadan ser kjolerne i butikkerne..

Knus..

Haaber nogle der allerede har koebt kjole og vaeret igennem disse tanker kan guide en begyndende bridezilla...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole var Ivory og helt perfekt. Den var ikke helt ovre i den mere "gullige" champagnefarvede. Den hvide var helt forkert til mig.... den var alt for "grå" og kold og jeg lignede noget, der var løgn.

Det der er med ivory er, at gløden er varmere end helt kridhvid.Men den virker stadig hvid og varm i farven, hvor den kridhvide nemt kan virke kold og lidt gråtonet.

Billeder kan jo snyde i farverne, men jeg sætter lige et par billeder ind, så du kan se min drøm af en kjole...

post-20924-1184839747.jpg post-20924-1184839984.jpg post-20924-1184840051.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Det er meget svært med hvilken farve kjole man skal vælge. der er for og imod med alt. Man skal for det første prøvce hvad man selv synes ser pænest ud til en, men ellers synes jeg oså man skal finde den farve der er pænest til ens hud og hår farve..

Jeg synes ikke ivory, eller en mørkere champagne er for neutral til et bryllu. Du er velkommen til at se i min tråd så du kan se min kjoles farve, den er nemlig champagne og endnu mørkere end de fleste andre. Jeg kunne ikke have helt hvid, jeg blev simpelthend gennemsigtig..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kun 5 % vælger hvid kjole frem for champagne, ivory og light gold champagne.

Synes du skal vælge den farve der klæder dig bedst (Du ved det når du ser har den rigtige farve på) de fleste de simpelthen for blege i hvid.

Jeg troede at jeg skulle have hvid på for det er jo enhver piges drøm, men det kunne jeg så hurtigt se efter at have prøvet et par nuancer at jeg ikke skulle, så min er light gold champagne, som farven siger lidt gylden champagne, og den er super flot, den er jo stadig hvid men i en anden nuance af hvid. :ilovebryllupsklar:

Synes du skal prøve dig frem og se hvilken nuance der klæder dig.

Hilsen katja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer