kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Heeej piger

ja så kom jeg herind i dag - martin havde nuppet pc her til morgen og jeg skulle på job. Blev sendt hjem kl 16 - har det ad h- til - stoppet næsen - tuuung hjelm på hovedet - ondt i halsen - total ynkemis - æv :thanks::blush: haaaader at være syg -HAHA-

krammer

Arhg hvad hvor træls. God bedring søde :thumbsupsmileyanim: Ind under dynen med sig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig god bedring søde Mie :thumbsupsmileyanim::thanks::blush:-HAHA-
Øøøøv, hvor er det træls du skal til at være syg... Masser af the og uldsokker - så håber jeg det er hurtigt overstået.. Rigtig god bedring -HAHA-

hvor er I søde -HAHA--HAHA-

Prøleee se her:

sommerfuglehårspænder

Ps. Der er flere forskellige på siden

hvor er du sød sådan at tænke på mig -HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

hvor er I altså søde :thumbsupsmileyanim:

Så i DH ???? Det kan man da ikke - stoppe nu og holde pause til foråret mens hun dingler der i baggrunden!!

Og det var da en lidt sær meget speciel nedringet brudekjole hun havde på.. det kunne de da godt ha gjort bedre ku de....

men iiih romantisk vielse i skoven :thanks:

nå, men vil snart i seng

krammer

0

Del dette indlæg

hvor er I altså søde :thanks:

Så i DH ???? Det kan man da ikke - stoppe nu og holde pause til foråret mens hun dingler der i baggrunden!!

Og det var da en lidt sær meget speciel nedringet brudekjole hun havde på.. det kunne de da godt ha gjort bedre ku de....

men iiih romantisk vielse i skoven :blush:

nå, men vil snart i seng

krammer

Damn du er hurtig. Det er jo kun lige slut??? Men jo, øv med dingleriet og ikke mindst pausen indtil foråret.

Meget romantisk vielse i skoven :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piwer

øv så sidder man herhjemme som en total syg mus :blush: æv bæv bussemand -HAHA-

Øøøvv så er vi to -HAHA-. God bedring søde.

:thumbsupsmileyanim:

Ja sikke en clifhanger hos DH i går aftes og sjovt at se to bryllupper, når vi selv planlægger også. Jeg sad også og kommenterede undervejs at Morten godt kunne minde om ham Mike: totalt afslappet omkring det hele. Især da han sagde at gæsterne kun kom for at se dem og kærligheden samme. Den replik er jeg sikker på at min kæreste har skrevet!!!!!

Sikke et fint spontant og romantisk bryllup i skoven :thanks:.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piwer

øv så sidder man herhjemme som en total syg mus -HAHA- æv bæv bussemand -HAHA-

Ih hvor er det træls. Det ER da godt du har BK så. Håber du snart er rask igen.

jeps så bliver man da en smule underholdt :blush: og så har jeg lige luftet kejzer og jeg på en lang tur. trængte virkelig til noget frisk luft - så nu står den på bk, varm the, brændeovn og det nye "hunden" -HAHA-

Hej piwer

øv så sidder man herhjemme som en total syg mus -HAHA- æv bæv bussemand -HAHA-

Øøøvv så er vi to -HAHA-. God bedring søde.

:thumbsupsmileyanim:

Ja sikke en clifhanger hos DH i går aftes og sjovt at se to bryllupper, når vi selv planlægger også. Jeg sad også og kommenterede undervejs at Morten godt kunne minde om ham Mike: totalt afslappet omkring det hele. Især da han sagde at gæsterne kun kom for at se dem og kærligheden samme. Den replik er jeg sikker på at min kæreste har skrevet!!!!!

Sikke et fint spontant og romantisk bryllup i skoven :thanks:.

ej øv søde

det er surt at være syg - det burde ikke eksistere !!!

he he martin var gået i seng, så jeg kunne ikke rigtig kommentere for andre end mig selv -HAHA-

krammer

0

Del dette indlæg

Hej Søde...

Hvor er det synd for dig, at du er syg, det er bare det værste! Jeg hader det bare selv...

Nu må du passe rigtig godt på dig selv, og lad Martin forkæle dig rigtig meget!!!

Møsser og Krammer...

heej søde :thumbsupsmileyanim:

jeg drukner i varm the, og stærke bolcher, men martin er dog på jobs, så det er kun kejzer der passer på mig - indtil videre :thanks:

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej er du nu også blevet syg, det er dog utroligt som det florerer i øjeblikket. Jeg har en kollega jeg ikke har set i 2 uger pga. virus, og hun har juleferie fra i morgen, så hende ser jeg først i det nye år...

Mht. DH, er jeg den eneste der syntes at det var okay at hun hængte sig selv? Jeg synes bare at hun er SÅ mega irriterende! Og ja pauser, de findes desværre i alle gode serier!!!!

Ang. sæbeboblerne kan det godt være at de skjolder på sart tøj, det har vi endnu ikke prøvet....

Håber snart at du bliver rask igen

Krammere

0

Del dette indlæg

Hej :thumbsupsmileyanim:

Tak for dine beskeder i min tråd jeg har længe ville skrive i din, men synes jeg ville læse din tråd først, nu har jeg opgivet lidt, puha der er mangge sider, bare prøvede at nå det hele ud fra din indeks side nu..

Først vil jeg lige sige.. ER DU GAL hvor er den bare SMUK SMUK den kjole du har valgt, wow du ligner virkelig en prinsesse i den. Må man spørge hvad du har givet for sådan en smuk kjole?

En sød kirke i skal giftes i, den ser meget smuk ud, kan godt forstå i har valgt den hvertfald!

Og wow virkelig søde indbydelser, Sikke et kreativt talent du har dig.. Se er virkelig smukke.. og hvor er de søde de sommrfugle.. Kan godt lide dit tema..

Kan se du har valgt kage fra kreative kager (lækkert) Skal du så også have sommerfugle på kagen?

Igen smukke ringe og jeg kunne blive ved med alle de ting du har styr på, simpelthen så smukke...

Knuss herfra

sandie

0

Del dette indlæg

Hej :thumbsupsmileyanim:

Tak for dine beskeder i min tråd jeg har længe ville skrive i din, men synes jeg ville læse din tråd først, nu har jeg opgivet lidt, puha der er mangge sider, bare prøvede at nå det hele ud fra din indeks side nu..

Først vil jeg lige sige.. ER DU GAL hvor er den bare SMUK SMUK den kjole du har valgt, wow du ligner virkelig en prinsesse i den. Må man spørge hvad du har givet for sådan en smuk kjole?

En sød kirke i skal giftes i, den ser meget smuk ud, kan godt forstå i har valgt den hvertfald!

Og wow virkelig søde indbydelser, Sikke et kreativt talent du har dig.. Se er virkelig smukke.. og hvor er de søde de sommrfugle.. Kan godt lide dit tema..

Kan se du har valgt kage fra kreative kager (lækkert) Skal du så også have sommerfugle på kagen?

Igen smukke ringe og jeg kunne blive ved med alle de ting du har styr på, simpelthen så smukke...

Knuss herfra

sandie

Hej Sandie :)

EJ hvor hyggeligt med nyt besøg i min tråd :thanks: Kan godt forstå du har opgivet at læse den - tihi - den er også vokset til uanede mængder - puha - dog med rigtig god hjælp fra en masse zillaer der gerne ser jeg når 200 sider -HAHA-

Iiih tak for de rosende ord om min kjole -HAHA- jeg ææælskar den også og saaavner den helt vildt -HAHA- ja du må da gerne spørge om prisen - den er lidt hamper, men måtte bare ha ( smiley der ligger og stamper i gulvet) med 2500 i rabat har jeg givet 10500 -HAHA-

åååhr tak for de søde ord om indbydelserne - ja jeg er lidt vild med sommerfugle - okay meget -HAHA- ja hvis det stod til mig havde der været sommerfugle på kagen, meeeen da det nu også er martins bryllup ( den dejlig mand jeg skal giftes med -HAHA- ) så skal han jo også sætte sit præg, så det bliver en simpsons kage med homer and marge som topfigurer -HAHA- jeg synes det er helt ok :) og de er jo smadder dygtige ved kreative kager -HAHA- glæder mig til vi skal til smagning - slurp :carrot:

puha ja ringene - damn det blir min drøm med sådan en bling bling ring -HAHA- (mangler altså den smiley der savler).. tihi..

nå, men jeg ævler - håber du kigger forbi igen.

:blush:

0

Del dette indlæg

Hej Mie din stakkel.

Håber du snart bliver rask igen. Det er bare så træls at have det sådan, men det er nærmest håbløst at slippe. Vi har hele afdelingen fuld af syge børn, hvoraf de aller mindste er hårdt ramt. Derudover er der bare hver dag nye sygemeldinger, så risiko for ekstravagter er stor. Lars serverede kogt vand med mørk rom og lidt sukker til mig, da det var min tur til at have det sådan. Ved ikke om det hjalp, men det blev sjovere at være syg ;)

Rigtig god bedring

Knus Betina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer