kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Martin har sat mig på en lidt umulig opgave - at rydde op i mine sko :jul 16:

men jeg har da været lidt dygtig og har smidt 3 par sko og 1 par støvler ud.....

Onde onde Martin :thanks:

Men dygtig dygtig Mie :thumbsupsmileyanim:

Godt jeg ikke har så mange sko, at Jens sætter mig til sådan noget. Det ville jeg da aldrig kunne

ja onde onde ham - det er faktisk blevet til 4 par sko og 1 par støvler.... uuuh jeg er dygtig -HAHA-

ja det er slemt at smide ud i sko :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

he he hej søde :)

jo da - martin får da en ring, men han har selv ønsket den skal være helt helt enkelt i guld, så der kunne bruges lidt extra på bling i min :) vi har bestilt dem specielt hos en bix i canada og de er super søde :)

har selv tænkt tanken med at få en sommerfugl ind i kagen, bare ikke liiige hvordan - vi har snakket om at kagen skal være hvid i hjerteform i 3-4 lag og måske med simpsonsbørnene siddende på de forskellige lag :)

skal du selv lave jeres kage???????

krammer

Jeps jeg skal lave den selv :thumbsupsmileyanim: Overvejer en grøn kage med guld på og så evt nogle hvide callaer, men men jeg har snart lavede designet om et par gange, for det er jo svært at vælge imellem..:-)

Synes det lyder sødt med børnene sidder på andre lag, husk endelig hunden :hug:

Fik også lige læst du er syg nu, jamen dog det er jeg ked af at høre.. er du gang med the med honning.. og husk at spise kiwier der er super gode når man er syg.. :)

0

Del dette indlæg

God bedring søde

Hvad er DH???

mvh Maria

Hej søde maria

Dh er desperate housewifes :)

puha ja tænkt hvis det smittede over nettet - tihi - det er godt computervirus betyder noget andet, selvom det kan være lige så slemt !!

Nårh. Ja dumme mig - er jeg den eneste, der ikke ser det??

Jeg ser det heller ikke... har set et par enkelte afsnit, men det er vist også det.

Skal vi være udenfor sammen?

Jeg gør heller ikke.. can i join you??

He he, så er vi da i det mindste tre

:thumbsupsmileyanim:Fire!!!!!!!!!!!

Jep!

Hermed startet.

Klubben for mindretallet af zillaer der åbentbart ikke har fattet nødvendigheden af (for kendere kendt under synonymet) DH.

Hvor er det rart ikke at være alene :lol:

Totalt i orden :thumbsupsmileyanim:

:)-HAHA--HAHA-

Ja jeg ser det altså heller ikke, og så elsker jeg jo klubber, så jeg tillader mig lige at melde mig ind i dennne hersens klub også... :hug:

Hold kæft, hvad sker der lige for det her forum?

(undskyld Mie, at det lige går ud over din tråd, men nu du alligevel går efter rekorden... ;))

Prøver at poste et indlæg: Fejl, antallet af smileys er overskredet ( :)) Fjerner nogen og prøver igen. Fejl antallet af tilladte quotes er overskredet ( :) igen) Prøver så at fjerne nogen af de øverste. Fejl antallet af åbne og lukkede quote tags stemmer ikke overens. :huh: ARH, nu begynder det at blive RIGTIGT irriterende!!!

Fjerner så alle quotes og prøver at poste. Fejl, siden kan ikke vises.

Nu mangler jeg en stor gal smiley, der står og tramper i jorden - det her har jeg ikke tid til! Så ku jeg lisså godt arbejde jo :)

Ja det er altså rigtig træls. Håber de snart får styr på det. Det er altså ikke det samme når det tager flere minutter at få et indlæg igennem.

Kom så søøøøøøøøøøøøøøøøøøøde KI!!! :)

0

Del dette indlæg

Hej Skønne pige!!!

Hvordan går det med sygdommen??? Jeg håber du er ved at få det bedre, det er bare SÅ træls at ligge syg... Det er efterhånden længe siden, jeg har fejlet noget, så det skulle ikke undre mig, hvis det kom, når jeg har ferie (7-9-13...).

ARGH... jeg kan ikke overskue denne her weekend, jeg skal arbejde heeeeele den onde weekend i Bilka! :):hug::thumbsupsmileyanim: Men så er der heller ikke lang tid til, jeg har ferie, weeee... det kommer til at gå med julehygge!

Jeg er virkelig spændt på frisør uddannelsen, jeg håber det er mig, og at jeg finder en lærerplads, ellers bliver jeg godt nok ked af det!!! Jeg er ligeglad hvor, bare jeg finder en!!!

Jeg skal snart ned og købe en gave til Michael, så jeg vil hoppe ud af din tråd igen søde Mie, men nu går der ikke så lang tid i mellem, at jeg kommer og besøger den!!!

Mange KRAM

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Skønne pige!!!

Hvordan går det med sygdommen??? Jeg håber du er ved at få det bedre, det er bare SÅ træls at ligge syg... Det er efterhånden længe siden, jeg har fejlet noget, så det skulle ikke undre mig, hvis det kom, når jeg har ferie (7-9-13...).

ARGH... jeg kan ikke overskue denne her weekend, jeg skal arbejde heeeeele den onde weekend i Bilka! :):hug::thumbsupsmileyanim: Men så er der heller ikke lang tid til, jeg har ferie, weeee... det kommer til at gå med julehygge!

Jeg er virkelig spændt på frisør uddannelsen, jeg håber det er mig, og at jeg finder en lærerplads, ellers bliver jeg godt nok ked af det!!! Jeg er ligeglad hvor, bare jeg finder en!!!

Jeg skal snart ned og købe en gave til Michael, så jeg vil hoppe ud af din tråd igen søde Mie, men nu går der ikke så lang tid i mellem, at jeg kommer og besøger den!!!

Mange KRAM

hey søde :)

dejligt du kommer oftere og besøger mig :)

jeg hoster og hakker som om gammel mand der tygger tobak ( adr ) så nu sidder jeg med aftenens sidste kop the og vil på hovedet i seng bagefter - skal til spinning i morgen 9.30. koste hvad det vil...

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

men jeg har da været lidt dygtig og har smidt 3 par sko og 1 par støvler ud.....

Ohooo...det er jo næsten skilsmissegrund :thumbsupsmileyanim:

Forstår mænd bare ikke at antallet af sko er proportionalt med en kvindes humør?!?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

lige et sidste

post-29043-1197671340.jpg

hvor er han dog bare dejlig...

En dejlig bamsehund.. meget køn, en køn en han må da være ren race.. virkelig smuk!!

Knuss :thumbsupsmileyanim:

Jeps han er en helt ren berner sennenhund :hug: og tak - ja han er pragtfuld :)

Ohooo...det er jo næsten skilsmissegrund :)

Forstår mænd bare ikke at antallet af sko er proportionalt med en kvindes humør?!?

næææh det forstår de vist ikke, men når man så begynder at snakke om deres rækker med værktøj blir de pludselig stok døve.. :)

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::) sidder så og kigger på verdens mindste skærm !! vores skærm er stået af så har lånt naboens reserveskærm og den er bare mikro mikro lille!! sidder næsten med snuden helt inde i skærmen :hug::) hvad man ikke må lide for at være herinde... :)

nå lidt surt øv med noget bryllup - havde jo bestilt de her mini tussies og lige pludselig vil hun ikke la handlen gå igennem til aftalt pris men til en større .- øøøh hallo det kan man da ikke, så det er ikke lige blevet til noget alligevel - det drejede sig kun om 3 dollers, men jeg er trodsig en aftale er en aftale ellers nej tak, så jeg må få fat i dem andre steder :)

og øøøv kan stadig ikke redigere i min overskrift!!

0

Del dette indlæg

:):hug: sidder så og kigger på verdens mindste skærm !! vores skærm er stået af så har lånt naboens reserveskærm og den er bare mikro mikro lille!! sidder næsten med snuden helt inde i skærmen :):) hvad man ikke må lide for at være herinde... :)

nå lidt surt øv med noget bryllup - havde jo bestilt de her mini tussies og lige pludselig vil hun ikke la handlen gå igennem til aftalt pris men til en større .- øøøh hallo det kan man da ikke, så det er ikke lige blevet til noget alligevel - det drejede sig kun om 3 dollers, men jeg er trodsig en aftale er en aftale ellers nej tak, så jeg må få fat i dem andre steder -HAHA-

:) så passer skærmen til dine klokker :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:):hug: sidder så og kigger på verdens mindste skærm !! vores skærm er stået af så har lånt naboens reserveskærm og den er bare mikro mikro lille!! sidder næsten med snuden helt inde i skærmen :):) hvad man ikke må lide for at være herinde... :)

nå lidt surt øv med noget bryllup - havde jo bestilt de her mini tussies og lige pludselig vil hun ikke la handlen gå igennem til aftalt pris men til en større .- øøøh hallo det kan man da ikke, så det er ikke lige blevet til noget alligevel - det drejede sig kun om 3 dollers, men jeg er trodsig en aftale er en aftale ellers nej tak, så jeg må få fat i dem andre steder :lol:

-HAHA- Hvorfor tænkte jeg ikke på den? -HAHA-

0

Del dette indlæg

:hug::) sidder så og kigger på verdens mindste skærm !! vores skærm er stået af så har lånt naboens reserveskærm og den er bare mikro mikro lille!! sidder næsten med snuden helt inde i skærmen :):) hvad man ikke må lide for at være herinde... :)

nå lidt surt øv med noget bryllup - havde jo bestilt de her mini tussies og lige pludselig vil hun ikke la handlen gå igennem til aftalt pris men til en større .- øøøh hallo det kan man da ikke, så det er ikke lige blevet til noget alligevel - det drejede sig kun om 3 dollers, men jeg er trodsig en aftale er en aftale ellers nej tak, så jeg må få fat i dem andre steder :huh:

-HAHA- så passer skærmen til dine klokker :)

-HAHA- Hvorfor tænkte jeg ikke på den? :lol:

Den var for oplagt.. :thumbsupsmileyanim: he he

0

Del dette indlæg

Ohooo...det er jo næsten skilsmissegrund :)

næææh det forstår de vist ikke, men når man så begynder at snakke om deres rækker med værktøj blir de pludselig stok døve.. :)

Værktøj siger du :hug:

Ikke her i huset! Filejsen har 2 venstrehænder, så her er det mig der er håndværkeren...hehe...det siger en del :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::) sidder så og kigger på verdens mindste skærm !! vores skærm er stået af så har lånt naboens reserveskærm og den er bare mikro mikro lille!! sidder næsten med snuden helt inde i skærmen :hug::) hvad man ikke må lide for at være herinde... :)

nå lidt surt øv med noget bryllup - havde jo bestilt de her mini tussies og lige pludselig vil hun ikke la handlen gå igennem til aftalt pris men til en større .- øøøh hallo det kan man da ikke, så det er ikke lige blevet til noget alligevel - det drejede sig kun om 3 dollers, men jeg er trodsig en aftale er en aftale ellers nej tak, så jeg må få fat i dem andre steder :)

LOL, ja der må lides for at kunne følge ordentlig med på BK. Specielt når fredagen var fuldstændig afskåren.

Øv med mini tussierne, men forstår dig udemærket også godt. Hun burde da blive :mailbox: på e-bay sådan at lave prisen om efter aftalen er lavet. Jeg havde også stået fast på mit som dig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øh what? Det er jo ligesom det aktion går ud på. Hun må da have misforstået fuldstændigt hvad ebay går ud på.

Men god søndag alligevel, selvom det da er for træls.

0

Del dette indlæg

Riiiigtiiig god bedring sweetie..

:):hug::)

taak søde :lol:

God bedring søde :)

Hvad er DH???

mvh Maria

Hej søde maria

Dh er desperate housewifes :huh:

puha ja tænkt hvis det smittede over nettet - tihi - det er godt computervirus betyder noget andet, selvom det kan være lige så slemt !!

Nårh. Ja dumme mig - er jeg den eneste, der ikke ser det?? :)

Jeg ser det heller ikke... har set et par enkelte afsnit, men det er vist også det.

Skal vi være udenfor sammen? :)

Jeg gør heller ikke.. can i join you??

He he, så er vi da i det mindste tre :thumbsupsmileyanim:

Fornemmer jeg en anti DH klub ?? -HAHA-

N æææh helligbrøde!!!! -HAHA- Så ikke det sidste afsnit, underviste i førstehjælp så jeg har desperat behov for et referat søde, søde Mie ;)

0

Del dette indlæg

-HAHA--HAHA-:lol::huh:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer