Póg

Blev vækket kl 04.15 af telefonen

2 indlæg i dette emne

I nat vågnede jeg kl 04.15 ved at vores telefon ringede, jeg stod op og tog den men der var ingen.

Det var ikke et nummer jeg kendte, idag prøvet jeg at tjække på krak for at se hvem det var der ville ha fat på os på det tidspunkt, men kunne ikke finde ud af det.

Bryder mig ikke om når telefonen ringer på sådan et tidspunkt.

Vi var ude for noget lignene i december, der ringede telefonen også midt om natte og jeg stod op for at tag den. Det nummmer der blev ringet fra var min mobil??? Den lå godt nok inde i sengen, men det sidste nummer jeg havde ringet til var min mor(også om natten men der var ingen midstet opkald på hendes mobil), men det andet sidste var til os og det var gjort på det tidspunkt vores telefon ringede.

Kan ikke helt forstå hvordan det ken lade sig gører.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også oplevet noget lignende for nogle år tilbage. Min forældre og søster var på ferie og da jeg ikke kunne få fri passede jeg deres hus. (havde som den ENESTE nøgle dertil. ) Et par dage efter at jeg havde været hjemme og vande blomster så jeg et ubesvaret opkald på min mobil.... nummeret der havde ringet var mine forældres hjemmetelefon!!!! :blink:

Jeg blev noget lam i ansigtet og kørte derfor derhjem for at tjekke om alt var i orden, hvilket det heldigvis var. :cheerleader3:

jeg tjekkede med mine forældre at ingen andre kunne have mulighed for at komme derind, samt med mit mobil selskab for at være sikker på at det ubesvaret opkald var fra det tidspunkt (og ikke et tidligere misset opkald) men den var go nok.

Om de har en lille husalf der ville i kontakt med mig eller om det var problemer med nettet ved jeg ikke, men jeg var noget bekymret indtil mine forældre igen kom hjem.

De var dog flade af grin da jeg forsøgte at forklare den episoden... :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer