JBJ

Hjælp til køb af herretøj

9 indlæg i dette emne

Hejsa,

Denne tråd burde måske ikke ligge herinde, men vil jo ikke mene det skal ligge under brudekjoler...

Kæresten har kig på det flotteste sorte jakkesæt, men butikken gør ikke så meget i veste osv.

Så igår var vi på udkig i et par herretøjsbutikker i Horsens. Men deres udvalg var så ringe...

Er der nogen der kan anbefale en herretøjsbutik i Horsens, Vejle, Silkeborg eller Århus der har et bredt udvalg i veste???

Vi overvejer en lysegrå vest med matchende kravat

Kh

Jannie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Det sæt tøj du har fundet, minder meget om det min kæreste skal have på til vores bryllup.

Det har vi købt i Hansen & Nissen på Strøget i Horsens. Vi fik en kanon betjening og fandt noget rigtig pænt tøj. Den vest min kæreste har fået, havde de ikke hjemme i butikken, men de bestilte den hjem til os uden problemer.

Så jeg kan varmt anbefale dem. De har også en hjemmeside: hansenognissen.dk

Knus Mette

0

Del dette indlæg

Hejsa

Det sæt tøj du har fundet, minder meget om det min kæreste skal have på til vores bryllup.

Det har vi købt i Hansen & Nissen på Strøget i Horsens. Vi fik en kanon betjening og fandt noget rigtig pænt tøj. Den vest min kæreste har fået, havde de ikke hjemme i butikken, men de bestilte den hjem til os uden problemer.

Så jeg kan varmt anbefale dem. De har også en hjemmeside: hansenognissen.dk

Knus Mette

Hej Mette,

Jamen det var jo netop der vi var inde. Og der var mange ting i vejen.

De synes ikke et grå vest-sæt kunne gå til ivory skjorte (selvom jeg har set det flere gange - og det ser vildt flot ud). De havde ikke det vilde udvalg, og lød ikke som om de kunne få tingene hjem... ØV altså.

Det I har købt, er det også gråligt?

Mvh

Jannie

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Min mand var også utilfreds med det udvalg man kunne finde i Horsens, han købte hans tøj hos Poul Iversen I Vejle (ligger på gågaden) og fantastisk service han fik.

Jeg var ikke med, så har ikke præcis set hvor stort deres udvalg er, men min mand kan klart anbefale stedet. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi købte også ved Hansen & Nissen, de yder en enorm god service. Desværre har de færreste butikker et ret stort udvalg i herreveste. Selv Salling i Århus havde et mindre udvalg. Men nu var vi også på jagt efter de mere brunlige nuancer, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med grå.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer