mia kronhoej

Alternativ til bh uden stropper?

8 indlæg i dette emne

Min kjole skaerer hen over brystet og uden stropper, saa jeg kan ikke have bh med stropper paa, men normalt naar jeg har proevet bh uden stropper foeler jeg at jeg hele tiden skal gaa og hive bh'en op..

Nogle der ved om efter kjolen er syet ind de rigtige steder om det saa loeser proeblemet, eller hvis ikke, hvad alternativ har jeg??

Jeg vil gerne have hofte holdere paa til at holde stroemperne op...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du sørger for en ordentlig stropløs bh som sidder rigtigt (få butikken til at vejlede med størrelse) så hiver man ikke op i den. Har selv givet næsten 500 for min men den sidder også bare. Og tror nu også at kjolen støtter når den er syet til.

0

Del dette indlæg

Du kan sikkert finde en god stropløs bh, der sidder, men sørg for at have ekspedienten med på råd. Jeg troede også, at jeg vidste hvordan det skulle være og havde købt én til første gang, jeg var ude at prøve kjoler. Men jeg trak også op i den hele tiden, så jeg var nødt til at finde en lingeriebutik, hvor jeg kunne få lidt hjælp til at købe den helt rigtige bh. Det har jeg fået og det viste sig selvfølgelig at jeg havde fundet én med al for stor omkreds og al for lille skål.

Kjolen støtter meget, men jeg ville personligt føle mig helt nøgen uden bh på - også bare for en sikkerheds skyld :ilovebryllupsklar:

Hvis det viser sig , at du slet ikke kan finde en stropløs bh, der sidder godt, så kan man jo købe sådan nogle plaster-agtige ting, som man klistrer på og som holder brysterne på den måde. Jeg ved ikke helt hvordan de virker, men der slipper du ihvert fald helt for stropperne. Prøv at spørge dig frem og få lidt hjælp i butikkerne.

Held og lykke.

-Kirstine

P.S.hos Lilly anbefalede de en butik, der hedder Lace.

0

Del dette indlæg

Den med for stor omkreds og for lille skål er der rigtig mange som køber undertøj efter. Mange får et chok når de hører hvilke størrelse de reelt har.

Jeg købte også i Lace, og de er gode. Bh'en er ikke super sexet for den er helt hvid uden noget sjov men har så købt en anden en som er lidt mere sexet til bryllupsnatten og ikke mindt bryllupsrejsen.

Selve trusserne købte jeg i London hvor jeg så fandt hofteholder der machede til og de er meget "bryllupsagtige" (mener også det hed noget med wedding mærket). Og alt i alt sammen med BH'en som jo netop er enkel ser det flot ud. Nu er mit problem bare om jeg skal have hvide eller hudfarvede strømper på. Har da erfaret at bryllup betyder konstante overvejelser :ilovebryllupsklar:

Redigeret af sukkerkold
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan også købe en rigtig barbie bh... Det er en silikone bh, som kun sidder på selve brystet, den sidder ikke rundt på ryggen. Ellers kan man købe tape som kan holde dem!???

Jeg havde en silikone bh på, som jeg gav 350 kroner for (ellers var det lidt mindre kan ikke helt huske det)...

Men jeg købte den i høng i Botique Yasmin, (du er jo fra Vestsjælland, så kunne tænkes der ikke var så langt for dig)

Mange hilsner

Fru Klima :)

:cheerleader3: fra mig til dig

0

Del dette indlæg

Jeg skal også have en stropløs BH på, men da jeg var til tilretning på min kjole foreslog skrædderen at der blev syet en strop ind i kjolen bagi

,som så holder BH'en oppe. Bare en ekstra foranstaltning...så jeg ikke får nogen uheld, hvis min barm nu ikke kan holde den op selv hæhæ... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer