sara-rasmussen

Er det forsent at handle vielsesringe hos Chanti??

11 indlæg i dette emne

Vi skal vies d. 15. september- og vil gerne handle ved Chanti, men er det for sent... Hvor længe før bestilte i andre??

Vi skal have enkle hvidguldsringe, så det er ikke noget specielt!!!

Hjææææææælp!!

Redigeret af sara-rasmussen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når jeg bestiller ved Chanti, finder jeg den ring jeg ønsker, klikker ja tak til prøveboks, men hvad så..?

Betaler jeg for ringenes- fuld pris, og så kommer der 6 forskellige størrelser, eller hvordan foregår det... Vi aner ikke hvad størrelse vi bruger i ringe!!!

Håber der er nogen der kan hjælpe!!!

0

Del dette indlæg

Hvis du trykker ja til prøvesættet, kommer der et sæt af "de rigtige ringe" så i kan se hvordan de ser ud i virkeligheden, og så kommer der en æske med alle ringstørrelserne i. det fungerer rigtig godt. vi bestilte vores forlovelsesringe der sidste år, der gik kun 2 uger så havde vi ringene. Men det er nok en god ide snart at bestille dem. Og ja man betaler ringenes fulde pris, og så får man pengene tilbage hvis man alligevel ikke kan lide dem, når prøvesættet er kommet. HUSK at bestille ingravering på samme ordre. Held og lykke med det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du trykker ja til prøvesættet, kommer der et sæt af "de rigtige ringe" så i kan se hvordan de ser ud i virkeligheden, og så kommer der en æske med alle ringstørrelserne i. det fungerer rigtig godt. vi bestilte vores forlovelsesringe der sidste år, der gik kun 2 uger så havde vi ringene. Men det er nok en god ide snart at bestille dem. Og ja man betaler ringenes fulde pris, og så får man pengene tilbage hvis man alligevel ikke kan lide dem, når prøvesættet er kommet. HUSK at bestille ingravering på samme ordre. Held og lykke med det :)

Jeg kan ikke skrive indgravering på de ringe jeg ønsker... What to do, what to do...

Åhhh nej, bliver så forvirret!!!

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg kan hjælpe jeg kan hjælpe!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er stor fan af Chanti - Har været utroligt tilfreds med dem og med min ring!

Det er rigtigt....du kan ikke få indgravering i andet end vielsesringene. Min ring er heller ikke fra kategorien vielsesringe, så jeg har ikke gravering i.

Vi har haft prøveboks hjemme to gange og første gang kom den i løbet af 3 dage. Vi returnerede dog ringene + prøveboks ret hurtigt og fik pengene med det samme.

2. gang gik der 2-3 uger fordi jeg havde bestilt prøveboks + 3 forskellige ringe. Den ene ring havde de ikke på lager, så DERFOR ventede jeg de to til tre uger.

Ja der er 3 ugers produktionstid på nogle af ringene. Pudsigt nok endte det med, at jeg beholdt den ene af de fremsendte ringe fordi den passede i str. og det var den jeg ville have. De to andre + prøveboksen returnerede vi og jeg forventer, at retur-pengene lander på min konto i morgen - for første gang fik jeg også pengene tilbage med det samme.

Min mands ring har vi købt hos den lokale guldsmed - vi havde ikke tid til at vente på de tre ugers produktionstid nemlig da alt kom til alt.

Jeg vil anbefale at tage chancen - se at få betilt - lev med at du ikke kan få gravering hos Chanti hvis det ikke er fra kategorien vielsesringe. Jeg tror jeg får min graveret hos den lokale guldsmed.

KH Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi bestilte havde vi ikke bestilt et prøvesæt - så vi blev ringet op af Chanti om ikke vi ville have et prøvesæt (rigtig god service) For det viste sig min mand skulle have et nr. større...

Alligevel nåede vi at have ringene til den store dag. Ringene valgte vi dog at få graveret hos den lokale guldsmed, da vi jo vidste det ville tage længere tid, ved ekstra arbejde...

Så mit eneste råd er skynd jer at få sendt prøvesættet retur, så får i ringene ret hurtigt derefter...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer