Ulrikke og Jonas

Juli brude 2008

14 indlæg i dette emne

Hej med jer

Læse lige at der var en som havde spurgt efter brude august 2008, så jeg tænkte godt så kan jeg også spørge efter juli brude 2008.

Så hvis du ha lyst så skriv. Måske lidt om dig selv og kommende mand eller hvad du nu har lyst til.

Jeg selv har kendt min kæreste en hel del år. Men vi blev kærester for 3 år siden. Jeg er 23 år og læser til pædagog og Jonas er 25 og læser matematik med økonomi på universitetet.

Vi har boet sammen i to år og i fredags friede han så til mig under vores ferie på Bornholm, og jeg sagde JA :thumbsupsmileyanim: Vi har planer om at holde bryllup 26/7-2008.

Glæder mig til at hører fra jer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Først et kæmpe stort tillykke med frieriet! ()()

Endelig en tråd for os juli-brude! :blush: Ved ikke hvor mange vi er endnu, men mon ikke der snart dukker mange flere op..

Jeg skal selv giftes d. 5/7 2008, så vi kan følges et godt stykke hen ad vejen nu! Du må hellere se at få startet en planlægningstråd :thumbsupsmileyanim: Kig endelig forbi min, hvis du leder efter inspiration!

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Dejligt at hører fra dig :thumbsupsmileyanim:

Jeg har set lidt på din planlægnings tråd og du er godt nok nået langt! Jeg er inponeret.

Det med planlægnings tråd har jeg ind til videre tænkt at jeg ikke skulle lave men men men man kan jo ændre mening :blush:

Jeg er godt nok bare ikke sikker på at jeg kan finde ud af det....har kæmpet en del med bare at få et billede i profilen ()()

Nå men det kan jo være jeg kan søge lidt hjælp fra dig.

Hvor ser dig og din kæreste bare søde ud!!

Og dejligt at der er nogle på vores egen alder der skal giftes.

Sidst men ikke mindst så tillykke med at du er færdiguddannet.

Vi snakkes

Hilsen Ulrikke

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Dejligt at hører fra dig :thumbsupsmileyanim:

Jeg har set lidt på din planlægnings tråd og du er godt nok nået langt! Jeg er inponeret.

Det med planlægnings tråd har jeg ind til videre tænkt at jeg ikke skulle lave men men men man kan jo ændre mening ()()

Jeg er godt nok bare ikke sikker på at jeg kan finde ud af det....har kæmpet en del med bare at få et billede i profilen :)

Nå men det kan jo være jeg kan søge lidt hjælp fra dig.

Hvor ser dig og din kæreste bare søde ud!!

Og dejligt at der er nogle på vores egen alder der skal giftes.

Sidst men ikke mindst så tillykke med at du er færdiguddannet.

Vi snakkes

Hilsen Ulrikke

Jeg skal meget gerne hjælpe med de mere tekniske ting, når du kommer dertil! Bare skriv og spørg her eller i min tråd, så skal jeg nok sevhvad jeg kan gøre! :denmarkflag:

Jeg glæder mig til du får startet din tråd, så jeg kan følge med i jeres planlægning! :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :thumbsupsmileyanim: jeg har allerede brug for lidt hjælp. Du kunne starte med at fortælle mig, hvordan du har fået den der nedtælling til jeres bryllup på?

Jeg doppel klikkede på din, og kom ind på bryllupklup (Tror jeg nok den hed) og fandt også det jeg ville havde, valgte dem men så kom der en masse koder frem og så var jeg lorst... :blush:

Og så den med hvor der står Rikke- følg med i planlægningen...

Jeg er altså ikke skap til det....

Hilsen Ulrikke

0

Del dette indlæg

Tak :loveboard: jeg har allerede brug for lidt hjælp. Du kunne starte med at fortælle mig, hvordan du har fået den der nedtælling til jeres bryllup på?

Jeg doppel klikkede på din, og kom ind på bryllupklup (Tror jeg nok den hed) og fandt også det jeg ville havde, valgte dem men så kom der en masse koder frem og så var jeg lorst... :biggrin:

Hilsen Ulrikke

Hejsa!

Først nedtælleren: Når du kommer frem til de koder du nævner, så markerer du den første og kopierer den. Så går du ind i det der hedder "mit kontrolpanel", som du kan finde øverst på skærmen hvis du scroller helt op. Derinde finder du til venstre det der hedder "rediger signatur", og så kommer der en boks frem. Der indsætter du simpelthen koden, og så har du en nedtæller.

Det link jeg har fører ind til min planlægningstråd. Når du også har startet en planlægningstråd, og gerne vil have et link i din signatur, så folk hurtigt kan finde den, gør du følgende: Gå ind i din planlægningstråd på s. 1. Kopier adressen (http://bryllupsklar.ipb....), og gå ind i "mit kontrolpanel" og tryk rediger signatur. I boksen (hvor du kan se din nedtæller som kode) kan du så skrive "min planlægning" eller hvad du nu har lyst til, og så kan du markere det og trykke på det lille grønne ikon der hedder "indsæt link". Så kommer der en ny lille boks frem. I den indsætter du den adresse du kopierede før. Så trykker du OK og trykker opdater signatur, og så skulle det gerne virke! :denmarkflag:

Sig endelig til hvis der er noget der skal forklares tydeligere...

0

Del dette indlæg

Tak :loveboard: jeg har allerede brug for lidt hjælp. Du kunne starte med at fortælle mig, hvordan du har fået den der nedtælling til jeres bryllup på?

Jeg doppel klikkede på din, og kom ind på bryllupklup (Tror jeg nok den hed) og fandt også det jeg ville havde, valgte dem men så kom der en masse koder frem og så var jeg lorst... :biggrin:

Hilsen Ulrikke

Hejsa!

Først nedtælleren: Når du kommer frem til de koder du nævner, så markerer du den første og kopierer den. Så går du ind i det der hedder "mit kontrolpanel", som du kan finde øverst på skærmen hvis du scroller helt op. Derinde finder du til venstre det der hedder "rediger signatur", og så kommer der en boks frem. Der indsætter du simpelthen koden, og så har du en nedtæller.

Det link jeg har fører ind til min planlægningstråd. Når du også har startet en planlægningstråd, og gerne vil have et link i din signatur, så folk hurtigt kan finde den, gør du følgende: Gå ind i din planlægningstråd på s. 1. Kopier adressen (http://bryllupsklar.ipb....), og gå ind i "mit kontrolpanel" og tryk rediger signatur. I boksen (hvor du kan se din nedtæller som kode) kan du så skrive "min planlægning" eller hvad du nu har lyst til, og så kan du markere det og trykke på det lille grønne ikon der hedder "indsæt link". Så kommer der en ny lille boks frem. I den indsætter du den adresse du kopierede før. Så trykker du OK og trykker opdater signatur, og så skulle det gerne virke! :denmarkflag:

Sig endelig til hvis der er noget der skal forklares tydeligere...

Hej Igen Rikke

Nå så fik jeg endelig taget mig sammen og fik lavet en nedtælling. Og det lykkedes så tak for hjælpen!!

Må jeg spørge dig om hvornår din kæreste friede?

Hilsen Ulrikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mlder mig også lige på banen. Jeg skal nemlig også giftes i juli måned og den 26. juli 08 bliver jeg med lidt held fru Mikkelsen. :denmarkflag: Jubii jeg glæder mig.

Knus Mau

Hej Mau

Velkommen til!! Så er vi da 3 juli brude. Må vi hører lidt mere om dig og din kommende?

Hilsen Ulrikke

0

Del dette indlæg

Hej Igen Rikke

Nå så fik jeg endelig taget mig sammen og fik lavet en nedtælling. Og det lykkedes så tak for hjælpen!!

Hilsen Ulrikke

:loveboard: Vi er et af de par, der har "aftalt" at vi skal giftes og har sat en dato før selve frieriet.. Så han har faktisk ikke officielt friet endnu (han har dog lovet at gøre det, så jeg slapper helt af.. indtil videre.. :biggrin: )

Men jeg glæder rigtig meget til det sker! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg skal giftes den 12 juli 2008.

Lidt om os: Jeg hedder Iben og er 21 år og læser arabisk på forsvarsakademiet i København. Rasmus er 23 år og læser til officer på Hærens Officerskole på frederiksberg. Vi har været kærester i et års tid og bor sammen i Nyboder.

Sådan mødtes vi: Jeg startede som værnepligtig i Ålborg i '04 hvor han var i praktik som løjtnant - så egentlig var han jo chefen - eller én af dem...

Men, på dette tidspunkt havde vi intet privat med hinanden at gøre! Det kom først 2 år efter, da vi ikke arbejdede sammen længere, i starten af '06. Vi mødtes tilfældigt i byen, faldt i snak, udvekslede numre, og så mere og mere til hinanden indtil vi blev kærester et halvt års tid efter.. da vi havde været kærester en måneds tid, blev vi enige om at vi jo lige så godt kunne flytte sammen når jeg skulle flytte fra Århus til Kbh for at læse.. og de gjorde vi så - og nu er vi her.. det er gået hurtigt :denmarkflag:

Den 15/7 friede han... Vi var på samsø og besøge mine forældre, og var taget på picnik. Lå og små-spiste og hyggesnakkede i de bløde bakker med udsigt over vandet da han faldt på knæ - og svaret var jo givet på forhånd :)

Hilsen Iben

0

Del dette indlæg

Hej Igen Rikke

Hilsen Ulrikke

:balloon: Vi er et af de par, der har "aftalt" at vi skal giftes og har sat en dato før selve frieriet.. Så han har faktisk ikke officielt friet endnu (han har dog lovet at gøre det, så jeg slapper helt af.. indtil videre.. -HAHA- )

Men jeg glæder rigtig meget til det sker! :denmarkflag:

Jamen så må jeg jo vente med at hører om frieriet :)

Jeg håber at vi løbende kan holde kontakten. Jeg tror det vare lidt inden jeg får lavet min egen tråd. Og til den tid skal jeg vist havde din hjælp!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Igen Rikke

Hilsen Ulrikke

-HAHA- Vi er et af de par, der har "aftalt" at vi skal giftes og har sat en dato før selve frieriet.. Så han har faktisk ikke officielt friet endnu (han har dog lovet at gøre det, så jeg slapper helt af.. indtil videre.. :) )

Men jeg glæder rigtig meget til det sker! -HAHA-

Jamen så må jeg jo vente med at hører om frieriet :denmarkflag:

Jeg håber at vi løbende kan holde kontakten. Jeg tror det vare lidt inden jeg får lavet min egen tråd. Og til den tid skal jeg vist havde din hjælp!!

Selvfølgelig skal vi holde kontakten, og jeg vil også hellere end gerne hjælpe dig med at starte din tråd! Bare kig forbi min tråd og spørg løs, så finder vi sagtens ud af det :)

Glæder mig også RIIIIGTIG meget til den dag jeg kan fortælle om et frieri :balloon:

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg skal giftes den 12 juli 2008.

Lidt om os: Jeg hedder Iben og er 21 år og læser arabisk på forsvarsakademiet i København. Rasmus er 23 år og læser til officer på Hærens Officerskole på frederiksberg. Vi har været kærester i et års tid og bor sammen i Nyboder.

Sådan mødtes vi: Jeg startede som værnepligtig i Ålborg i '04 hvor han var i praktik som løjtnant - så egentlig var han jo chefen - eller én af dem...

Men, på dette tidspunkt havde vi intet privat med hinanden at gøre! Det kom først 2 år efter, da vi ikke arbejdede sammen længere, i starten af '06. Vi mødtes tilfældigt i byen, faldt i snak, udvekslede numre, og så mere og mere til hinanden indtil vi blev kærester et halvt års tid efter.. da vi havde været kærester en måneds tid, blev vi enige om at vi jo lige så godt kunne flytte sammen når jeg skulle flytte fra Århus til Kbh for at læse.. og de gjorde vi så - og nu er vi her.. det er gået hurtigt :denmarkflag:

Den 15/7 friede han... Vi var på samsø og besøge mine forældre, og var taget på picnik. Lå og små-spiste og hyggesnakkede i de bløde bakker med udsigt over vandet da han faldt på knæ - og svaret var jo givet på forhånd :)

Hilsen Iben

Hej Iben

Nå ja så er det mig der igen skriver. Velkommen til julibrude.

Jeg har været inde for at se på din planlægningstråd og det lydder alt sanneb spændende.

Lidt sjovt vi har en plan om at bruge nogenlunde samme farver som jer...grøn, guld og råhvid...så det kan være at vi kan inspirere hinanden mht bordynt osv.

Hilsen Ulrikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer