minimums

Diætist?

5 indlæg i dette emne

Jeg går og overvejer om jeg skulle prøve at gå til en diætist der kan hjælpe mig med at komme af med ca. 12 kg der har sneget ind under huden de sidste 10 år. Samtidig kunne jeg godt tænke mig at få lidt inspiration til madlavningen så hele familien kunne få gavn af det.

Er der nogen der har prøvet at være ved en diætist og hvor meget koster det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet at gå til diætist. Det var lige efter jeg havde født nr. 2.

Jeg gav et engangsbeløb på 250 kr og så kunne jeg komme lige så ofte jeg havde lyst.

Hun lavede ikke opskrifter eller noget til mig, men rådede mig til at spise fornuftigt og sagde hvad der var bedst for mig at spise og hvilken slags motion der var bedst lige i mit tilfælde.

Jeg havde rigtig meget glæde af det og tabte mig de 15 kg som jeg ikke selv kunne komme af med. Jeg har aldrig fortrudt det.

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg gav et engangsbeløb på 250 kr og så kunne jeg komme lige så ofte jeg havde lyst.

Hun lavede ikke opskrifter eller noget til mig, men rådede mig til at spise fornuftigt og sagde hvad der var bedst for mig at spise og hvilken slags motion der var bedst lige i mit tilfælde.

Jeg havde rigtig meget glæde af det og tabte mig de 15 kg som jeg ikke selv kunne komme af med. Jeg har aldrig fortrudt det.

Det var godt nok billigt.....hold da helt op.....

Jeg troede at det var megadyrt at gå til diætist. Betalte du kun 250,00 kr. en gang? Hvor var det henne af i landet?

0

Del dette indlæg

Det var godt nok billigt.....hold da helt op.....

Jeg troede at det var megadyrt at gå til diætist. Betalte du kun 250,00 kr. en gang? Hvor var det henne af i landet?

Ja jeg betalte kun 250 kr en gang.. Det er på sydfyn hvor jeg bor. Det var så hos en diætist som min læge har ansat og som kommer i hans praksis hver anden uge. Men det virkede.

Håber du kan finde noget der er lige så godt og billigt..

:loveboard:

Redigeret af tarri
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg går og overvejer om jeg skulle prøve at gå til en diætist der kan hjælpe mig med at komme af med ca. 12 kg der har sneget ind under huden de sidste 10 år. Samtidig kunne jeg godt tænke mig at få lidt inspiration til madlavningen så hele familien kunne få gavn af det.

Er der nogen der har prøvet at være ved en diætist og hvor meget koster det?

Hej.

Jeg har meldt mig til et slankeprogram over nettet, hvor jeg får gode råd - både omkring kost, motion osv. Jeg skal så vidt muligt skrive ned hver dag, hvad jeg spiser, og så får jeg meldinger tilbage om hvad der er godt og skidt. Det koster godt nok 800 kr. for 3 mdr., men så er man da igang og kan måske efterfølgende fortsætte på egen hånd - det er da planen for mit vedkommende! Det kan klart anbefales - især er rådene omkring motion og mad, herunder opskrifter osv, gode at få, da jeg også mangler inspiration hertil! Måske er det dyrt, men det er det, der skal til, for at jeg kan komme igang med et vægttab. Hvis du vil vide mere, så send bare en pm!

Mvh. Marulle.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer