ying

Mini kalligrafikursus

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu har jeg skrevet 25 kuverter!!! :thumbsupsmileyanim:

De blev meget fine, men langt fra din standard :denmarkflag:

Tusind tak for den gode inspiration og for hjælpen! Der skal nok komme en blærerække én af dagene...

:(

0

Del dette indlæg

Nu har jeg skrevet 25 kuverter!!! :thumbsupsmileyanim:

De blev meget fine, men langt fra din standard :(

Tusind tak for den gode inspiration og for hjælpen! Der skal nok komme en blærerække én af dagene...

:boohoo:

Ej hvor fint! :denmarkflag::loveboard:

Glæder mig til at se dem! Er rigtig glad for at du kunne bruge det til noget... :thanks:

0

Del dette indlæg

:denmarkflag:

Hvor ser det godt ud. Har selv skrevet en del med Pen ( er lærer og vi fik et skrive kursus på sem.) Je4g har lige skrevet ALLE invitationerne i hånden med kalligrafipen - købte et sæt med pen og tre tykkelse spiser til den nette sum af 29,95! det er købt hos bøger og papir. Jeg ville have blækket i blåt så 6 blækpatroner kostede 9,95!

Jeg synes det er lettest at starte med den tykkeste - så kan man meget nemmere se om man holder pennen i den rigtige vinkel. Når man så synes at dset ser godt ud, kan man tage en tyndere spis og gøre skriften mindre.

Held og lykke til jer andre

Husk øvelse gør mester......og venner er et taknemligt publikum :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons:

Hvor ser det godt ud. Har selv skrevet en del med Pen ( er lærer og vi fik et skrive kursus på sem.) Je4g har lige skrevet ALLE invitationerne i hånden med kalligrafipen - købte et sæt med pen og tre tykkelse spiser til den nette sum af 29,95! det er købt hos bøger og papir. Jeg ville have blækket i blåt så 6 blækpatroner kostede 9,95!

Jeg synes det er lettest at starte med den tykkeste - så kan man meget nemmere se om man holder pennen i den rigtige vinkel. Når man så synes at dset ser godt ud, kan man tage en tyndere spis og gøre skriften mindre.

Held og lykke til jer andre

Husk øvelse gør mester......og venner er et taknemligt publikum :thumbsupsmileyanim:

Lige præcis! Det er det eneste der med sikkerhed virker!

0

Del dette indlæg

Fantastisk stykke arbejde!! :thumbsupsmileyanim:

Og tusind tak, nu har jeg fundet ud af hvordan vores monogram skal se ud :b223:

Det første B + det første C.

Hvor dejligt! Tusind tak!

Ej hvor fint at du kunne bruge det på denen måde! :balloons:

Selv tak, synes det er herligt at kunne hjælpe! :bed:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer