Guest lillefnys

20. oktober 2007

94 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej hej.

Er ikke så hutig i det så er først kommet forbi nu :loveboard: til mig!!

Hvor ser det hele bare flot ud...super flot kjole....og bilen og invitationerne. Det er jo MIN kjole.. :thumbsupsmileyanim: .hmmmm...kan ikke vise den i min egen tåd da der er nogen der kigge med!!!

Glæder mig til at følge med...det kan jo hurtig blive din dag....så husk at nyd det hele op til...det går pludelig MEGET stænkt!!!

0

Del dette indlæg

vi har endnu ikke fundet transport, det var det min kæreste skal stå får... behøver jeg at sige at den post hermed er overtaget??? :thumbsupsmileyanim:

Hæ.... Det eneste hr. mand står for her, er at sørge for at informere hans forlover... Han gider ikke alt det andet, men heldigvis kan jeg jo godt lide at planlægge...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhr for helvede da også!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal jo snart starte arbejde efter endt barsel og havde virkelig satset på at skifte afdeling, da jeg er så træt af min nuværende... Jeg havde også været til samtale, fået en positiv tilbagemelding og skulle bare lige lave en HR-test og på baggrund af den føler lederen så pludselig ikke, at vi "passer" sammen... Det er noget værre møg for nu vil vi igen stå og have problemer med logistikken når Ann-Sofie skal hentes og bringes og oveni det så vil det desværre også påvirke mit humør at være et sted jeg ikke har lyst til at være...

Øv altså også... Det er bare ikke noget jeg har lyst til at slås med nu, gad meget hellere planlægge bryllup!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa... og tak for sidst! Det var dejligt at se dig efter 4 år, hvad internettet dog ikke kan klare :thumbsupsmileyanim:

Jeg er ked af at høre at det ikke gik med jobbet, han burde have taget en ref. på dig inden han stiller et job i udsigte, det andet er så demotiverende.

Jeg så lige på din liste at du manglede en taske, måske du vil låne min?

post-23378-1187464998.jpg

Du kan lige se den nederst til venstre, den er i guld og rummer fint lommetørklæder, gloss mm.

Det er nogle rigtig gode billeder der er taget af Ann-Sofie, så I skal nok få fantastiske bryllupsbilleder, kan kun anbefale Krænkerup og haveskoven, det er jo lige på vejen (eller næsten... :thumbsupsmileyanim: )

0

Del dette indlæg

Hejsa... og tak for sidst! Det var dejligt at se dig efter 4 år, hvad internettet dog ikke kan klare :blink:

Jeg er ked af at høre at det ikke gik med jobbet, han burde have taget en ref. på dig inden han stiller et job i udsigte, det andet er så demotiverende.

Jeg så lige på din liste at du manglede en taske, måske du vil låne min?

post-23378-1187464998.jpg

Du kan lige se den nederst til venstre, den er i guld og rummer fint lommetørklæder, gloss mm.

Det er nogle rigtig gode billeder der er taget af Ann-Sofie, så I skal nok få fantastiske bryllupsbilleder, kan kun anbefale Krænkerup og haveskoven, det er jo lige på vejen (eller næsten... :fløjt: )

Rigtig fin taske, som jeg meget gerne vil låne (har også sendt mail) :)

0

Del dette indlæg

Så er jeg tilbage på her på BK efter en lille uge på Lolland mens manden så på golf i Sverige... Mine forældres internet er så langsomt så jeg opgav ideen om at bruge det :fløjt:

Men når jeg så ikke skulle bruge tiden her på BK kunne jeg jo ligeså godt få styr på blomsterne, der skal bruges på dagen. Så nu er alle blomster bestilt... Min buket bliver meget meget enkel, gammelrosa callaer med et matchende bånd omkring -ligesom det her billede.

post-23474-1187639904.jpg

Redigeret af lillefnys
0

Del dette indlæg

Jeg havde da nær glemt, at jeg skal til 1. tilretning på mandag :thumbsupsmileyanim:

Det er så lang tid siden vi aftalte tiden og nu er det jo lige ved at være. Jeg er lidt spændt på at se hvordan kjolen ser ud på mig nu, hvor jeg har tabt mig mere og den har den rette størrelse...

Til gengæld skal jeg også snart til at beslutte mig mht. til mit skodilemma og faktisk er det nogle af de samme overvejelser jeg tumler rundt med, trolden... Men nu er der deadline og så må jeg jo tage en beslutning!

Og tak for rosen af min datter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg tilbage på her på BK efter en lille uge på Lolland mens manden så på golf i Sverige... Mine forældres internet er så langsomt så jeg opgav ideen om at bruge det :thumbsupsmileyanim:

Men når jeg så ikke skulle bruge tiden her på BK kunne jeg jo ligeså godt få styr på blomsterne, der skal bruges på dagen. Så nu er alle blomster bestilt... Min buket bliver meget meget enkel, gammelrosa callaer med et matchende bånd omkring -ligesom det her billede.

HAPS :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Suk.......................... :)

Jeg skulle jo have været til 1. tilretning af kjolen i går, men lige i disse dage er jeg selvfølgelig blevet ramt af en ond ond mavevirus, som effektivt sørger for at jeg holder mig max. 5 meter fra toilettet... Så nu skal tilretningen først ske d. 14 sep istedet... Og det er naturligvis ikke verdens undergang, bare møgirriterende...

0

Del dette indlæg

Det er ikke meget jeg får skrevet herinde i denne tid, eller planlagt for den sags skyld....

Jeg er i gang med at køre Ann-Sofie ind i dp og det går mildest talt rigtig skidt. Vi startede i mandags og indtil nu har hun max. været der en time alene og hun har grædt samfulde 60 minutter :bestwishes: Det er simpelthen så synd for hende og jeg er så ked af, at hun skal have det sådan.

Vi er lidt under tidspres fordi jeg skal starte arbejde d. 17/9, hvor hun helst skulle kunne lide at være der. Jeg tror dog ikke det er tilfældet, men ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Denne og næste uge er allerede ferie og jeg kan ikke rigtig holde mere... Hvade vi dog bare fået plads pr. 1/8 som vi havde behovsdato til så havde jeg højst sandsynligt ikke stået i den her dumme situation..

Nå... Dagens lyspunkt: Ann-Sofie har fået sine første par sko, hun er nemlig helt fjollet med at gå udenfor med sin gåvogn :fløjt: De er så lyserøde istedet for turkis som på billedet...

post-23474-1189195437.jpg

0

Del dette indlæg

Ville bare lige sige held og lykke med tilretningen imorgen! Glæder mig til at se billeder!!!!!!!! :balloon:

- har selv lige været afsted, og den er bare ALT for stor... :cheerleader3: så nu går jagten ind på en god og billig skrædder!

hvordan går det med indkøringen????????????????? Håber det går bedre!?

/Rikke

vi satser på godt vejr d. 20 ikke??? :boohoo:

Redigeret af rikketo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg endelig prøvet min kjole igen, det var jo lidt ligesom juleaften når det er så lang tid siden den er købt...

Men den var som forventet for stor og skal lægges et helt nummer ind. Da den skulle bestilles, blev vi enige om at tage en 44, hvis det nu var jeg ikke nåede at tabe mig så meget, eller ikke tabte det de rigtige steder, jeg tror der er røget i omegnen af 8 kilo siden jeg prøvede den sidst så jeg var ikke overrasket over, at den skulle lægges ind (det var faktisk lidt fedt). Jeg skal hente den d. 24/9 inden jeg starter på arbejde igen.

Indkøring i DP er så småt ved at gå bedre, nu græder hun ikke hele tiden mens hun er deromme (stadig kun 2 timer ad gangen), men hun bliver så ulykkelig når vi går fra hende og det er altså ikke rart... Heldigvis har min jobsituation flasket sig sådan, at jeg starter på nyt job d. 1. oktober og lige pludselig har fået 14 dage ekstra til indkøring foræret. Det er jeg utroligt lettet over, ja både det nye job og den længere tid til indkøring...

Og ellers så tror jeg, at jeg har styr på det meste... Jeg får syet en kjole til Ann-Sofie og har fundet en body, der skal indeunder så det er jo perfekt... Hun er i øvrigt begyndt at stavre derudaf på egen hånd, det ser så sødt ud når hun går hen i favnen på sin far... Og ellers så ommøblere hun med jævne mellemrum vores lejlighed. Alt hvad der kan flyttes af en, der vejer 9 kilo bliver flyttet :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Hvordan går det med indkøringen? Det må være hårdt når hun har været så tæt med dig.

HVad med job, hvordan er det gået med det?

Jeg har fået billederne fra brylluppet reddet vha af et lille program som kan gendanne slettede billeder fra flashkort.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Hvordan går det med indkøringen? Det må være hårdt når hun har været så tæt med dig.

HVad med job, hvordan er det gået med det?

Jeg har fået billederne fra brylluppet reddet vha af et lille program som kan gendanne slettede billeder fra flashkort.

Hej :bearhug:

Hvor er det godt med billederne, det havde jo ikke været til at bære hvis de havde været væk for good...

Det går så småt fremad, men det er ikke så sjovt at aflevere når hun er så ked af det, hun er der nu i to timer og græder ikke så meget mere og nu har jeg jo 14 dage mere så vi tager det stille og roligt så hun får nogle succesoplevelser med det. Og så er hun ellers fuldstændig færdig om aftenen så der har vi en lille hysterisk skrigeskinke hægtet på armen, men det tillægger vi alt det nye med DP så det går forhåbentlig over igen...

Mht. job så spillede jeg højt spil på mit (nu) gamle arbejde og talte med min teamleder om mit opsigelsesvarsel. Jeg skulle jo oplæres igen når jeg kom tilbage og så tænkte jeg, at de måske ville være villige til at slippe mig tidligere end det egentlige opsigelsesvarsel og det var de sørme indforstået med. Dog havde de vidst ikke helt forventet, at jeg to dage senere ringede og sagde, at jeg havde fået nyt job ;) Men nu ser jeg igen frem til at skulle starte på job (har jo så også endt med at gå hjemme i 14 mdr. efterhånden)...

0

Del dette indlæg

Så blev det også din tur til at blive poltet :thumbsupsmileyanim:

Ville rigtig gerne have været med, men jobbet kom i vejen, tilgengæld har jeg gode nyheder mht. at være i Dk på jeres bryllupsdag :cheerleader3::cheerleader3: så det ser ud til at vi kan være med til at fejre dig!

Dette ser du jo først i morgen, når du godt træt og måske med et hoved du ikke er i tvivl om at du har, så jeg ringer lige til dig og overbringer nyheden.

0

Del dette indlæg

Så blev det også din tur til at blive poltet :thumbsupsmileyanim:

Ville rigtig gerne have været med, men jobbet kom i vejen, tilgengæld har jeg gode nyheder mht. at være i Dk på jeres bryllupsdag :cheerleader3::cheerleader3: så det ser ud til at vi kan være med til at fejre dig!

Dette ser du jo først i morgen, når du godt træt og måske med et hoved du ikke er i tvivl om at du har, så jeg ringer lige til dig og overbringer nyheden.

Er hun på Polter nu??? Wee Wee Wee

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer