Guest Kamille

Karina og Morten den 21 juli 2007

41 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Min historie slutter her..

Tak fordi du kiggede med. Jeg ved godt at meget mangler, men en kæmpe bridezilla har jeg nu aldrig været, selvom jeg fik lidt krise et tidspunkt, fordi jeg mente at jeg var fed efter fødslen og ikke kunne finde en kjole..

Hvad jeg har valgt at vise her, er kun starten på mit liv. Vores liv.. Jeg håber at du må få held og lykke og masser af is i dit :)

-Kamille.. (som tror på kærlighed og skæbne.. efterhånden..)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super billeder og fantastisk krop fire måneder efter fødslen!! Sådan så jeg bestemt ikke ud efter 4 mdr.....

lillefnys

:thumbsupsmileyanim: man vælger bare at få 2 børn med 2 års mellemrum, så taber man hurtigt det overskydende når man løber efter en ældste bandit :thumbsupsmileyanim:

Tak skal du have, dejligt med komplimenter!!

-Kay

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet!

Fantastisk smukke billeder. Jeres blikke siger simpelthen det hele. Held og lykke med livet og kærligheden!

Mvh, Schlene

PS: Må simpelthen slutte mig til koret: Den krop efter 4 mdr.????? Hvordan gør man????

*sug i maven* ja de siger alt ikke? Han er min sjælepartner... No doubt! Og ja, man taber sig ved at få 2 unger med 2 års mellemrum.. Som jeg skrev til lillefnys, for der er nok at lave når man skal løbe efter den ældste lille bandit!! (og jeg tog 22 kilo på ved dem begge... s*ide vand i kroppen...)

Tak for dine ord.. :thumbsupsmileyanim:

-Kay

0

Del dette indlæg

hold da op er ved at falde bag over, over de billeder de ser bare så prof ud og man kan virkelig se hvor glade og lykkelige i er det ser så ægte ud ikke som bryllupper nogen gange kan komme til at se falske ud men det er bare så ægte og i er bare så dejlige alle 4. ihhh sidder her og ville ønske man havde været en flue i parken den dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer