Guest juni08

Musik

9 indlæg i dette emne

Så er der under et år til bryllup..........

Vi mangler inspiration til musikken til festen. Jeg vil gerne have levende musik, men ikke "suppe-steg-og-is-musik".

Jeg har ingen anelse om hvor, hvem og hvormeget. Vi må komme til for lidt fester :thumbsupsmileyanim:

Er der nogle som har gode erfaringer med gode, underholdende og hyggelige musikkere på Fyn.

Og hvad koster det?????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej...

Jeg har lige bestilt musik til vores bryllup til august næste år :loveboard: og han tager 5500 kr for 7 timer så det synes jeg egentlig ikke er voldsomt. Han hedder Niels Vølund og har fundet ham på www.noglentilgodmusik.dk. Der er mange gode. Det er sådan lidt suppe-steg-is-musik, men de er gode til at følge "publikum", altså hjælper med at sætte stemning i festen hvis det trænger og holder sig lidt i "baggrunden" hvis det er det som skal til.

Håber du kan bruge det til noget.

God Jagt! :thumbsupsmileyanim:

Knus Bassegøj

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er der under et år til bryllup..........

Vi mangler inspiration til musikken til festen. Jeg vil gerne have levende musik, men ikke "suppe-steg-og-is-musik".

Jeg har ingen anelse om hvor, hvem og hvormeget. Vi må komme til for lidt fester :thumbsupsmileyanim:

Er der nogle som har gode erfaringer med gode, underholdende og hyggelige musikkere på Fyn.

Og hvad koster det?????

Er det et live band du ønsker?

kom med lidt mere information, så har vi andre bedre mulighed for at hjælpe dig. Der er mange mulighedder....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide med denne tråd

Vi er i lidt samme situation, skal giftes den 10 maj, og vil gerne have noget musik til efter maden. Men synes det er svært at finde noget. VI skal holde det i nærheden af Åbenrå. Lige som en anden har skrevet er vi ikke til så meget suppe-steg-is, men det må gerne være lidt gang i den, dog ikke så højt og så meget de ældre ikke kan holde det ud, da der ikke umiddelbart er nogle tilstødende lokaler de kan opholde sig i.

Så hvis der er nogen der kan anbefale nogen i dette område til yderst fornuftige priser vil det være godt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God ide med denne tråd

Vi er i lidt samme situation, skal giftes den 10 maj, og vil gerne have noget musik til efter maden. Men synes det er svært at finde noget. VI skal holde det i nærheden af Åbenrå. Lige som en anden har skrevet er vi ikke til så meget suppe-steg-is, men det må gerne være lidt gang i den, dog ikke så højt og så meget de ældre ikke kan holde det ud, da der ikke umiddelbart er nogle tilstødende lokaler de kan opholde sig i.

Så hvis der er nogen der kan anbefale nogen i dette område til yderst fornuftige priser vil det være godt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv lige at tjekke denne tråd: Super musik som ligger under taler og sange. Her er der mange gode forslag. Bl.a. "vores" band fra brylluppet, som var helt vildt gode (og et link til deres hjemmeside Poppenheimer

De fyldte dansegulvet i tre timer, og alle syntes de var helt vildt gode!! -Også de ældre til festen..

Der er både demoer, repetoireliste og "anmeldelser" i deres gæstebog på hjemmesiden.

God fornøjelse

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Vi var i samme situation, da vi skulle booke band. Vi ville IKKE have suppe-steg-is musik, men ville gerne have et liveband til senere og stadigvæk en pianist til maden.

Hos Xcluzive entertainment www.xe.dk kan de hjælpe en med alle mulige former for pakkeløsninger til fester, og de er ikke supp-steg-is musikanter. De kan sammensætte noget til enhver pris. Vi har booket vores band gennem dem, og pianisten fra bandet kommer og spiller til maden.

Bookingbureauet ligger i Århus, men de booker bandstil fester i hele landet.

derudover er der bandet Clazified, som jeg mener er fra fyn. Dem ville vi gerne have haft til vores bryllup, men de kunne desværre ikke.

Prøv at læse mere om dem her : http://www.clazified.dk/ . De lyder som et fedt band at hyre til et bryllup synes jeg.

Håber du kan bruge hjælpen!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!!!

Nu er der lidt at tage fat på.

Det er netop noget hyggepianist under middagen, som kan spille "lidt af hvert" og peppe festen lidt op, hvis det går lidt trægt, samt kunne spille/synge til de sange, som måtte komme.

Så skal der danses. Der er jo gæster i alle aldre (8-75 år) så der skal være lidt forskelligt.

Altså lidt for enhver smag, fest og farver.

Vi er vel enige om, at musik er ret væsentligt :oops:

Men vi er heller ikke smæk fuld af penge :oops: så vi vil gerne have det hele for det halve :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer