Bassegøj
Medlem-
Antal besvarelser
31 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Street credit
0 NeutralAbout Bassegøj
-
Status
Ny bruger
- Fødselsdag 02/26/1982
Kontakt
-
Hjemmeside
http://
-
TAK TAK - jeg nåede lige at finde dem inden du skrev! Men sødt af dig
-
Hej tøser! Er der ikke lige nogen som kan hjælpe mig med Love is-billeder? Synes ikke jeg kan finde nogle og hvis jeg søger på sker der heller ikke noget. Og jeg ved de er her :-) Jeg takker på forhånd! Knus Bassegøj - der er ved at lægge sidste hånd på invitationerne
-
Hej! Ja jeg mangler hjælp. Som I kan læse i overskristen kan jeg simpelten ikke finde den vejledning til download af fonts. Er der nogen der kan fortælle mig hvor den er?? TAK, piger Knus
-
Godmorgen.. Orj, det ser vildt godt ud. Er vild med det lime-grønne bånd du har sat på bordkortene. Ser kanongodt ud. Lige en ting til indbydelsen, skal der ikke være en dato på? Flot arbejde! Knus Bassegøj
-
Hvor er det godt at høre at vi er enige. Dejligt at høre der er flere fest aber... Vi skal bare give den gas skal vi!!! :smolf: :carrot: :yeah: Knus
-
Hej! Jeg er sådan lidt af en fest narkoman og vil da nødig gå glip af min egen bryllupsfest. Så kunne da godt tænke mig at høre om alle "forlader" festen og kører væk...? Knus Bassegøj
-
Hej! Jeg har heller ikke tænkt mig at lave kirkehæfter, når min tid kommer altså... Knus Bassegøj
-
Hej... Jeg har arbejdet i Esbjerg, og når vi fik fredagskage, fik vi enten fra Bager Max eller Højvangsbageriet. Virkelig gode kager, kender dog ikke til priser! Knus Bassegøj
-
Hej Dorte! Jeg er ikke kommet til indbydelserne endnu, men jeg vil da bare skrive Påklædning: festtøj. Jeg tror altså godt folk ved at når det er bryllup er det måske lidt "finere" end en 30 års fødselsdag. Altså nu kender jeg jo ikke jeres gæster, men tror du ikke de ved det? Knus Bassegøj
-
Hej... Jeg har lige bestilt musik til vores bryllup til august næste år og han tager 5500 kr for 7 timer så det synes jeg egentlig ikke er voldsomt. Han hedder Niels Vølund og har fundet ham på www.noglentilgodmusik.dk. Der er mange gode. Det er sådan lidt suppe-steg-is-musik, men de er gode til at følge "publikum", altså hjælper med at sætte stemning i festen hvis det trænger og holder sig lidt i "baggrunden" hvis det er det som skal til. Håber du kan bruge det til noget. God Jagt! Knus Bassegøj
-
Hej!! prøver at finde en fotograf til vores bryllup til august næste år og vil høre om der er nogle som har haft Bettina Pihl fra Odense? Hvad gav I for en heldagsfotografering? Og hvor mange billeder fik I? Knus Bassegøj...
-
Den er rigtig rigtig sød. Synes det er flot med alle de perler! Virkelig flot! Og elegant, uden at være prangende Knus Bassegøj
-
Ej hvor sjovt. Hende har jeg spillet håndbold med. Ja ja verden er meget lille
-
Osse mig, osse mig jeg skal "givtes" 23. august 2008. Nøjj, hvor bliver det stort!! Vi har kun styr på kirken indtil videre, men har både fotograf og feststed i hovedet. Men der bliver det altså ikke til så meget Synes godt nok der faktisk er mange!! Knus Bassegøj
-
Hej! Er selv fra Langeskov, hvem skal lægge din make-up? Er lige lidt nysgerrig?!