Bassegøj

Medlem
  • Antal besvarelser

    31
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af Bassegøj

  1. Hej tøser! Er der ikke lige nogen som kan hjælpe mig med Love is-billeder? Synes ikke jeg kan finde nogle og hvis jeg søger på sker der heller ikke noget. Og jeg ved de er her :-) Jeg takker på forhånd! Knus Bassegøj - der er ved at lægge sidste hånd på invitationerne
  2. TAK TAK - jeg nåede lige at finde dem inden du skrev! Men sødt af dig
  3. Hej! Ja jeg mangler hjælp. Som I kan læse i overskristen kan jeg simpelten ikke finde den vejledning til download af fonts. Er der nogen der kan fortælle mig hvor den er?? TAK, piger Knus
  4. Godmorgen.. Orj, det ser vildt godt ud. Er vild med det lime-grønne bånd du har sat på bordkortene. Ser kanongodt ud. Lige en ting til indbydelsen, skal der ikke være en dato på? Flot arbejde! Knus Bassegøj
  5. Hej! Jeg er sådan lidt af en fest narkoman og vil da nødig gå glip af min egen bryllupsfest. Så kunne da godt tænke mig at høre om alle "forlader" festen og kører væk...? Knus Bassegøj
  6. Hvor er det godt at høre at vi er enige. Dejligt at høre der er flere fest aber... Vi skal bare give den gas skal vi!!! :smolf: :carrot: :yeah: Knus
  7. Hej! Jeg har heller ikke tænkt mig at lave kirkehæfter, når min tid kommer altså... Knus Bassegøj
  8. Hej tøser! Jeg skal først giftes til august 2008, men er selvfølgelig i fuld gang med alle mulige ting. Bl.a. det med at skulle tabe sig. :carrot: Gerne 15 kg. Det er lidt flovt at sige, men føler ikke rigtig jeg kan komme i gang med det som næsten er den største drøm - at tabe sig. Er der nogle der har nogle gode metoder hvor det virker og hvor der samtidig er plads til lidt hygge - bare en gang i mellem. Jeg er så meget opsat på at skulle tabe mig, men for h... hvor er det svært. Er der ikke nogle der har samme problem? Håber nogle kan hjælpe mig lidt - gerne med gode erfaringer Mange knus Bassegøj
  9. Hej! Altså der er mega lang tid til jeg skal giftes, 23. august 2008, men sidder og tænker på hvornår I begyndte at lave jeres invitationer? De er jo godt nok meget kreative og kanon flotte. Det er ca. 3 måneder før man skal sende dem ud, ik? Knus Bassegøj
  10. Hej... Jeg har arbejdet i Esbjerg, og når vi fik fredagskage, fik vi enten fra Bager Max eller Højvangsbageriet. Virkelig gode kager, kender dog ikke til priser! Knus Bassegøj
  11. Hej Dorte! Jeg er ikke kommet til indbydelserne endnu, men jeg vil da bare skrive Påklædning: festtøj. Jeg tror altså godt folk ved at når det er bryllup er det måske lidt "finere" end en 30 års fødselsdag. Altså nu kender jeg jo ikke jeres gæster, men tror du ikke de ved det? Knus Bassegøj
  12. Hej... Jeg har lige bestilt musik til vores bryllup til august næste år og han tager 5500 kr for 7 timer så det synes jeg egentlig ikke er voldsomt. Han hedder Niels Vølund og har fundet ham på www.noglentilgodmusik.dk. Der er mange gode. Det er sådan lidt suppe-steg-is-musik, men de er gode til at følge "publikum", altså hjælper med at sætte stemning i festen hvis det trænger og holder sig lidt i "baggrunden" hvis det er det som skal til. Håber du kan bruge det til noget. God Jagt! Knus Bassegøj
  13. Hej!! prøver at finde en fotograf til vores bryllup til august næste år og vil høre om der er nogle som har haft Bettina Pihl fra Odense? Hvad gav I for en heldagsfotografering? Og hvor mange billeder fik I? Knus Bassegøj...
  14. Hej zillas! Tænkte om hvor stort budget I har lagt til sådan en dejlig dag? Har I regnet det ud pr. person eller? sidder og prøver på at få noget banket sammen! Knus Bassegøj
  15. Den er rigtig rigtig sød. Synes det er flot med alle de perler! Virkelig flot! Og elegant, uden at være prangende Knus Bassegøj
  16. Ej hvor sjovt. Hende har jeg spillet håndbold med. Ja ja verden er meget lille
  17. Osse mig, osse mig jeg skal "givtes" 23. august 2008. Nøjj, hvor bliver det stort!! Vi har kun styr på kirken indtil videre, men har både fotograf og feststed i hovedet. Men der bliver det altså ikke til så meget Synes godt nok der faktisk er mange!! Knus Bassegøj
  18. Hej! Tænkte på om der er nogle som har haft heldags-fotograf? Og hvad har I givet? Synes egentlig det kunne være meget sjovt, men er måske bare lidt bange for at det koster temmelig dyrt Knus Bassegøj
  19. Hej! Er selv fra Langeskov, hvem skal lægge din make-up? Er lige lidt nysgerrig?!
  20. Vi skal først giftes 23. august 2008 men man skal jo til at tænke på det i hvert fald ang. sådan noget. På fyn forresten, Birkende. Ja, jeg kunne også godt tænkte mig det, men synes det er lidt dyrt! Knus
  21. Hey... ...var der noget der sagde august 2008-brude? Der må jeg hellere melde mig på banen. 23. august og jeg er altså også begynde at tænke over det hele. Har lige "bestilt" kirken i går, så nu er det da på plads! Vi har været forlovet 5 år den dag og jeg glæder mig helt vildt. Tror også min kæreste synes jeg er lidt småskør måske har han ret! Knus Bassegøj
  22. Hej! Nej det har jeg egentlig ikke overvejet. vi har sagt det til alle. Tror ikke der er noget som er i tvivl Men tror også bare jeg så småt går i gang. Lige pludselig så er tiden der jo alligevel og inden man finder det helt rigtige, ja så er det tiden.
  23. De er godt nok også blevet flotte. Hold da op hvor er jeg vild med dem. Er du bare en haj til computere? Hold da k... de er virkelig smukke!
  24. Skal du have løst eller opsat hår? Hvis løst, synes jeg da ikke du behøver. Den ser meget smuk ud. Og når du skal have stropper, så gør det måske ikke så meget uden en kæde. Puh ha, kan godt forstå panikken er ved at melde sig. Knus
  25. Hej! Ved ikke om du kender Lurifax? Men de har altså sødt børne-festtøj også til rimelige priser synes jeg. God jagt Knus Bassegøj