mia kronhoej

Klistermaerker med gaesters navne?

10 indlæg i dette emne

Jeg har koebt smaa favors aesker og da de bare er helt hvide taenkte jeg at maaske vi kunne bruge dem som bordkort paa samme tid.. Ville gerne have smaa hjerte klistermaerker hvor man kan printe folks navne paa og saa stikke paa...

Evt. ogsaa vores navne paa en af siderne..

Nogle der kan hjaelpe??

post-26750-1187054076.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg jo en pige der godt kan lide at være kreativ og har mange ting til det formål... Jeg har købt sådan en maskine der hedder "create a sticker", kalder den bare for min klistermærke maskine... Den fungere sådan at jeg klipper tingene ud som jeg har tegnet, fundet eller printet ud fra computeren... Så sætter jeg dem ind i maskinen, drejer på håndtaget og "tadaaaa" så kommer det ud som klistermærke på den anden side.... (maskinen sørger for at der kommer et lag "klister film" på bagsiden af billedet) Måske var det en ide at anskaffe... Den er ret billig og så kan du får dem lige som du vil ha og så mange du vil ha *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du nogen idé om hvor man finder sådan en? :heart:

Ja da jeg fandt den i panduro til 2-300 kr mener jeg og så gav jeg ca 80 kr for en ekstra lim... Der er til en hel del og så er det syrefri lim (godt til billeder og scrapbooking)

Har lige fundet den på deres hjemmeside og den koster 179 med en lim og ser sådan her ud...

post-16460-1187193201.jpg

Er simpelthen den bedste ting jeg har købt... Bruger den meget til at lave personlige etiketter til vin og lignende som personlige gaver

0

Del dette indlæg

Har du nogen idé om hvor man finder sådan en? :heart:

Ja da jeg fandt den i panduro til 2-300 kr mener jeg og så gav jeg ca 80 kr for en ekstra lim... Der er til en hel del og så er det syrefri lim (godt til billeder og scrapbooking)

Har lige fundet den på deres hjemmeside og den koster 179 med en lim og ser sådan her ud...

Er simpelthen den bedste ting jeg har købt... Bruger den meget til at lave personlige etiketter til vin og lignende som personlige gaver

EJ det var da smart!! Tak for tippet :bearhug:

0

Del dette indlæg

Har du nogen idé om hvor man finder sådan en? :thumbsupsmileyanim:

EJ det var da smart!! Tak for tippet :loveflag:

JAmen det var da så lidt... Vi skal jo gerne dele ud af vores erfaringer... Og denne er virrkelig en jeg har været og stadig er meget glad for... Er ikke mere end to dage siden jeg har brugt den sidst til at lave personlige etiketter til vine og il at lave personlige After eight... Der har jeg åbnet pakken og givet hver chokolade personlige labels på.... Resultatet blev ret godt *SS*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer