Kalland

Har lige lavet et nyt maleri

49 posts in this topic

Jeg har en sød veninde de venter sig en pige og så vile jeg gerne gøre hende glad og overraske hende med en lille ting så har malet det her billede... hvad synes I???? Det er lidt svært at se med lyset, men inde i alle "hullerne" er der malet med lidt guld

post-16460-1187304131.jpg

Edited by Kalland
0

Annonce ♥

Kalland, du er bare så kreativ.

Den er så sød. Elsker selv Diddle. Hvis det var mig der fik det, ville jeg blive kanon glad for det.

:thumbsupsmileyanim::loveflag::bearhug::biggrin: :biggrin: :blush:

0

Det sjoveste af det hele er at jeg ikke kunne finde en pensel der malede fint nok... Så har taget en party drinks pink og mast enten lidt og brugt den til stregerne... Må altså ha set sjovt ud med den glimmer kvast :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

SUPER

:thumbsupsmileyanim:

Ville da bliver super glad hvis nogen kom med sådan et til Emmelie når nu hun får sit eget værelse :thumbsupsmileyanim:

0

Hvor er det batre så fin.... sådan en vil jeg også have når jeg får en pige :thumbsupsmileyanim:

0

Rigtig flot kort...

Tusind tak..: Men er nu ikke et kort men et maleri... Har lavet det på et læred... VIlle ikke sige hvem det var til før, men var til MonikaLars som tak for hjælpe her iweekenden... LAvede også en storesøster til det med navnet på deres lille prinsesse... Har lovet at holde det hemmeligt så har lige sløret skriften... Men er skrevet med guld og med sort kant

post-16460-1187473700.jpg

0

Annonce ♥

Aj hvor fint.. Det er du da rimelig skrap til.

Det bliver din veninde da bare super glad for... :unsure:

0

Billederne er simpelthen så flotte live og vi er kæmpe glade for dem :fløjt:

Edited by Monika_Lars
0

Så har jeg lige lavet et nyt maleri til Gitte-Majbrud herinde fra... Hun venter sig jo en lille en snart og det er så til ham... Hva synes I??? *SS*

Nu ved jeg jo ikke om Gitte vil have at alle skal vide hvad han skal hedde så derfor har jeg sløret navnet... Men det er skrevet i sølv med mørkegrå kant

post-16460-1188945019.jpg

post-16460-1188945138.jpg

post-16460-1188945124.jpg

0

Hvor er det sødt - det er du sq* da ret skrap til :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hvor er det sødt - det er du sq* da ret skrap til :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak... *SS*

Synes nu bare jeg er middelmådig... MEn kan godt lide ideen om at give personlige gaver og da jeg ikke lige er en ørn til at sy børnetøj, ja så bliver det altså til malerier til ungerne *GG*

KAn egentlig også lide tanken om at ahve sit helt eget personlige maleri med navn på... Garantere ihvertfald for at der ikke er nogen der har et magen til *SS*

0

Synes nu bare jeg er middelmådig... MEn kan godt lide ideen om at give personlige gaver og da jeg ikke lige er en ørn til at sy børnetøj, ja så bliver det altså til malerier til ungerne *GG*

KAn egentlig også lide tanken om at ahve sit helt eget personlige maleri med navn på... Garantere ihvertfald for at der ikke er nogen der har et magen til *SS*

Middelmådig??? Gider du da lige! :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan i øvrigt kun tilslutte mig idéen om personlige gaver. Det er fedt at få/give noget, der er helt unikt.

0

Middelmådig??? Gider du da lige! :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan i øvrigt kun tilslutte mig idéen om personlige gaver. Det er fedt at få/give noget, der er helt unikt.

Tusind tak... Men synes ikke jeg er noget specielt... BAre sådan lidt overlevelses tegning :cheerleader3:

LAver tit de personlige gaver for synes jeg bedre om en en æske merci og en kedelig vin... Hvis jeg endelig gør det på den måde gør jeg det personlig... F.eks sidst jeg var til bryllup... Der lavede jeg en flaske rødvin og hvidvin... Gav den en MEGET bred banderole på med hjerter og så egne labels hvor der stod navn og dato på, der ud over fik de en æske after Eight hvor jeg havde lavet egne labels til ALLE chokoladerne... Ned i en sød kurv med lidt stearing lys (så er der lagt op til hygge) Og så lige et kort som jeg lavede så det passede til vinen *SS* Personligt og hyggeligt..: Fol bliver så glade når man har brugt tid og omtanke på dem...

Sidste år som værtinde gave omkring julen, gav jeg folk personlige Glaskugler med eget navn på... blev også en succes og var super hyggeligt og nemt at lave

0

LAver tit de personlige gaver for synes jeg bedre om en en æske merci og en kedelig vin... Hvis jeg endelig gør det på den måde gør jeg det personlig... F.eks sidst jeg var til bryllup... Der lavede jeg en flaske rødvin og hvidvin... Gav den en MEGET bred banderole på med hjerter og så egne labels hvor der stod navn og dato på, der ud over fik de en æske after Eight hvor jeg havde lavet egne labels til ALLE chokoladerne... Ned i en sød kurv med lidt stearing lys (så er der lagt op til hygge) Og så lige et kort som jeg lavede så det passede til vinen *SS* Personligt og hyggeligt..: Fol bliver så glade når man har brugt tid og omtanke på dem...

Sidste år som værtinde gave omkring julen, gav jeg folk personlige Glaskugler med eget navn på... blev også en succes og var super hyggeligt og nemt at lave

Det var min gemal og jeg, der var de heldige modtagere af den skønne bryllupsgave :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal lige hilse at sig, at det er skønt at få sådan en personlig gave! Vi sad hver aften den efterfølgende uge og nød de dejlige chokolader og sendte Trine en varm tanke hver gang vi pakkede et stykke ud, for den fine label mindede os jo om det store arbejde hun havde lavet ene og alene for at glæde os. Vinen har vi pakket forsvarligt ned og har tænkt os at nyde den ene af flaskerne lørdag aften når vi for første gang tænder op i pejsen i vores nye hus (vi flytter på fredag) :cheerleader3:

Og så har hele familien her også hver fået en af Trines super-flotte personlige julekugler.

De har deres faste plads ved juletid i en glasskål midt på spisebordet. Min store dvaske teenage-søn, som ellers er fløjtende ligeglad med julen og julepynt, proklamerede, at den kugle med hans navn på var HANS, og den ville han have med når han engang flytter hjemmefra! Det synes jeg siger alt om hvor meget pris der bliver sat på en så fin og meget personlig gave! :cheerleader3:

:cheerleader3: fra Marianne

0

Annonce ♥

Det var min gemal og jeg, der var de heldige modtagere af den skønne bryllupsgave :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal lige hilse at sig, at det er skønt at få sådan en personlig gave! Vi sad hver aften den efterfølgende uge og nød de dejlige chokolader og sendte Trine en varm tanke hver gang vi pakkede et stykke ud, for den fine label mindede os jo om det store arbejde hun havde lavet ene og alene for at glæde os. Vinen har vi pakket forsvarligt ned og har tænkt os at nyde den ene af flaskerne lørdag aften når vi for første gang tænder op i pejsen i vores nye hus (vi flytter på fredag) :cheerleader3:

Og så har hele familien her også hver fået en af Trines super-flotte personlige julekugler.

De har deres faste plads ved juletid i en glasskål midt på spisebordet. Min store dvaske teenage-søn, som ellers er fløjtende ligeglad med julen og julepynt, proklamerede, at den kugle med hans navn på var HANS, og den ville han have med når han engang flytter hjemmefra! Det synes jeg siger alt om hvor meget pris der bliver sat på en så fin og meget personlig gave! :cheerleader3:

:cheerleader3: fra Marianne

Men den får han jo ikke, for nu får han jo en nye en med bilelde på af ham selv på toilettet og latex lamineret så den ALDRIG går istykker :balloon:

0

SÅ kan han sgi' lære det, kan han! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::balloon:

0

SÅ kan han sgi' lære det, kan han! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::balloon:

Ja ja her kan han ikke f et ben til jorden :balloon:... Han ka ta' det kan han

0

Så har jeg lige lavet et nyt maleri til Gitte-Majbrud herinde fra... Hun venter sig jo en lille en snart og det er så til ham... Hva synes I??? *SS*

Nu ved jeg jo ikke om Gitte vil have at alle skal vide hvad han skal hedde så derfor har jeg sløret navnet... Men det er skrevet i sølv med mørkegrå kant

:cheerleader3::cheerleader3::blush::blush: :fløjt: :cheerleader3:

:cheerleader3:FEEEEEEEDT!!!!!! :blush:

Ih altså Tante Trine! Hvor er det bare sødt af dig, og hvor er resultatet bare blevet godt! Det er jeg sikker på at lille Oscar bliver rigtig, rigtig glad for! TAAAAAK! (Og du KAN bare ikke nære dig vel? Nu så du jo ikke mine glade, glade øjne, da jeg så dit fine arbejde) :bearhug::bearhug::bearhug: Så må jeg vist hellere i gang med at rydde op og rykke rundt i soveværelset, så han kan få sit eget personlige lille hjørne med pusleplads og fint maleri!

....Og julehygge hvor vi laver personlige glaskugler lyder som en SUPER idé Trine. Har lige set nogle fine hvide nogle i PANDURO...

Mange hilsner og knus fra Gitte og Oscar-bøvle-baby i mavsen

Edited by Gitte-Majbrud
0

Annonce ♥

:cheerleader3::cheerleader3::blush::blush: :fløjt: :cheerleader3:

:cheerleader3:FEEEEEEEDT!!!!!! :blush:

Ih altså Tante Trine! Hvor er det bare sødt af dig, og hvor er resultatet bare blevet godt! Det er jeg sikker på at lille Oscar bliver rigtig, rigtig glad for! TAAAAAK! (Og du KAN bare ikke nære dig vel? Nu så du jo ikke mine glade, glade øjne, da jeg så dit fine arbejde) :bearhug::bearhug::bearhug: Så må jeg vist hellere i gang med at rydde op og rykke rundt i soveværelset, så han kan få sit eget personlige lille hjørne med pusleplads og fint maleri!

....Og julehygge hvor vi laver personlige glaskugler lyder som en SUPER idé Trine. Har lige set nogle fine hvide nogle i PANDURO...

Mange hilsner og knus fra Gitte og Oscar-bøvle-baby i mavsen

Gør jo ikke noget smukke.... Kender dig jo, så kan sagtens forestille mig dit glade blik *SS* Stakkels fisk er blevet lavet om 4 gange, men nu er jeg glad for hende *SS* Men jeg er da super glad for at du kan lide det... er jo ingen Diddle, men Tante Trine's eget hjemme design *SS*

Glæder mig til at julehygge med dig... Så Skal vi jo lige lave glaskugler til den lille ny familie *SS* Og Oscar skal da have den ALLER STØRSTE kugle af dem alle sammen *GG*

0

:cheerleader3: Det er bare så sjovt, for jeg havde lige set på de kugler i Panduro, og tænkt at det kunne være sjovt at lave en personlig julekugle som minde om hans første jul. De blev så solgt i æsker med 6 stk. men svigerinden har jo 4 børn, så de kan snart blive brugt!
0

:cheerleader3: Det er bare så sjovt, for jeg havde lige set på de kugler i Panduro, og tænkt at det kunne være sjovt at lave en personlig julekugle som minde om hans første jul. De blev så solgt i æsker med 6 stk. men svigerinden har jo 4 børn, så de kan snart blive brugt!

Køber gerne mine i Søstrene Greene for der kan man vælge imellem flere størrelser og farver... Er lidt sjovt at man kan lave mange forskellige *SS* Og så noget glimmerlim og så er man godt kørende *SS*

0

Endnu et stort TAK for maelriet Trine. Det er bare endnu sødere i virkeligheden! :bestwishes: Manden syntes også det var 'rædi' sødt!

Troede at jeg skulle lave puslehjørne med maleriet færdigt her i weekenden, men vi har lige opdaget at de pander har sendt os to højresider af puslekommode, så nu står vi i stampe IGEN til de får sendt os den anden halvdel! SUUUK!!!

Men tak for en super hyggelig eftermiddag. Håber at I får en god weekend og en godt mini-krydstogt! Hils Thomas og Patrick.

0

Så har jeg lige lavet lidt mere...

Det er til PinkyL's lille nye Elliot...

Beklager kvaliteten de er taget med mobilen, men de er bedre live *SS*

post-16460-1192478810.jpg

Og kunne jo ikke lavet et til Elliot uden pgså at lave et lille et til Storesøster

post-16460-1192478822.jpg

Knuz Trine

0