E.K.K.

Følge op af kirkegulvet...

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har mistet min far (og min mor) og har ikke et super nært forhold til nogen mænd i min familie, så jeg har valgt, at min lillesøster skal føre mig op ad gangen på min store dag!!!

0

Del dette indlæg

Hej.

Jeg synes personligt, at du kan bruge lige præcis den du vil.

Jeg har heller ikke haft verdens bedste forhold til min far - er først begyndt at bygge det op igen. Men jeg synes ikke at han skal have æren af at følge mig op da der har været nogle år hvor vi ingen kontakt har haft, derfor har jeg valgt at min lillebror skal følge mig op.

Så du kan sagtens vælge en ven eller et andet familie medlem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Du kan vælge hvem du har lyst til ... der er ingen regler for hvem der skal følge dig op

Hvis ikke min far har lyst så bliver det min store søn ... hvis den mulighed ikke havde været der så havde jeg valgt enten min mands bror eller en af vores rigtigt gode venner

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Må jeg også godt vælge uden for familien, fordi der er ikke så mange "store drenge" i min familie, der er mine to fætre og min lillebror, og da min yngste fætter er to år yngre og min lille bror fire år yngre end mig (og det kan tydelit ses) ville det på en måde virke forkert, men har heller ikke noget tæt forhold til min ældste fætter, så er lidt i vildrede, omkring hvad jeg skal gøre, og hvem jeg skal vælge.

0

Del dette indlæg

Må jeg også godt vælge uden for familien, fordi der er ikke så mange "store drenge" i min familie, der er mine to fætre og min lillebror, og da min yngste fætter er to år yngre og min lille bror fire år yngre end mig (og det kan tydelit ses) ville det på en måde virke forkert, men har heller ikke noget tæt forhold til min ældste fætter, så er lidt i vildrede, omkring hvad jeg skal gøre, og hvem jeg skal vælge.

Ja du kan vælge lige hvem du vil ... der er slet ingen grænser :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer