sutsko395

vis jeres slør

51 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er svært at finde et billede af sig selv bagfra fra brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Dette kan give dit lidt en idé af mit.. Det var før jeg fik kjolen på.

Sløret går helt ned til knæerne. Det var svært at styre :thumbsupsmileyanim: Men passede perfekt til kjolen..

Så du skal bare prøve lidt forskellige og finde den der er bedst til kjolen.

post-27155-1187470114.jpg

0

Del dette indlæg

Hej :balloon:

Jeg synes at slør er for dyre, hvis de skal være pæne, så jeg er selv igang med at sy mit. Jeg fandt en vejledning herinde og har så syet en blonde på i kanten. Det bliver et slør i et lag og er ca. 2,75 m. langt. Mangler nu kun at dekorere med nogle enkelte perler og vupti, så har jeg lige ppræcis det slør jeg gerne vil have. Sætter billede på her, lige så snart jeg er helt færdig med det. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mit slør var lavet af et sjal, som passede til kjolen. Som I kan se, sidder der 2 "bundter" i bunden af enderne. De er de samme, som er i kjolen. Oprindeligt var der mere tyl under bundterne, men det fik jeg taget af. Det sad fast med en kam. Jeg er rigtig glad for løsningen, da jeg ikke syntes et traditionelt slør passede til kjolen

post-24027-1188203132.jpg

0

Del dette indlæg

Mit slør gik til lige under måsen og havde små perlebroderier på. Jeg havde et riveslør til om aftenen, som jeg havde købt for 300 kr. Det var i noget rimelig "hårdt" og tætvævet "tyl" (lidt som et fiskenet!), som var meget svært for kvinderne at rive. Det havde en bred blondekant på.

Her er først billeder af mit rigtige slør, som også fungerede som "stola" over mine skuldre, da jeg gik ind i kirken.

Først lidt fra frisøren...

post-20924-1188203708.jpgpost-20924-1188203727.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit slør gik til lige under måsen og havde små perlebroderier på. Jeg havde et riveslør til om aftenen, som jeg havde købt for 300 kr. Det var i noget rimelig "hårdt" og tætvævet "tyl" (lidt som et fiskenet!), som var meget svært for kvinderne at rive. Det havde en bred blondekant på.

Her er først billeder af mit rigtige slør, som også fungerede som "stola" over mine skuldre, da jeg gik ind i kirken.

Må jeg spørge om hvor du har købt dit slør og hvad du gav for det ???

Er nemlig helt vild med det, og er nemlig også sådan et jeg leder efter....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må jeg spørge om hvor du har købt dit slør og hvad du gav for det ???

Er nemlig helt vild med det, og er nemlig også sådan et jeg leder efter....

Hmmm-.... i et anfald af vanvid over at have fundet og købt kjolen sagde jeg, at jeg også skulle hvae sløret med - anede ikke hvad det kostede - og så kan man sige det var for sent, for forelskelsen var total... og sløret er såmænd også det eneste jeg beholder... kjolen sættes til salg sammen med skørtet.

Men - det er købt i Bride Fashion i Virum til den nette pris af 1399 kr - derfor blev det heller ikke revet :wacko:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer