marina29

Bordplan - 9 personer

13 indlæg i dette emne

Sidder her og laver bordplanen til på lørdag, og da der er en gæst der lige har tilmeldt sig :bask: så står vi og mangler et billede af et bord til 9 personer, er der nogen der kan hjælpe???

Det skal være magen til dette:

post-21950-1187639024.jpg

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusinde tak:-)

Men - måske er det bare mig og mit manglende computertalent... hmmm men jeg trykker højreklik og siger gem som og gemmer billedet på min pcér - når jeg så åbner den igen - kommer den op i et billede regeringsprogram. Kan man gøre noget, så man selv kan skrive navne på - altså på pceren???

Redigeret af malthe06
0

Del dette indlæg

Tusinde tak:-)

Men - måske er det bare mig og mit manglende computertalent... hmmm men jeg trykker højreklik og siger gem som og gemmer billedet på min pcér - når jeg så åbner den igen - kommer den op i et billede regeringsprogram. Kan man gøre noget, så man selv kan skrive navne på - altså på pceren???

Hejsa

Når billedet åbner, højreklikker du igen og sige kopier, og åbner word og indsætter. Og så kan du lave de små tekstbokse, hvori du skriver navnene.

Når du har billedet fremme i word, stil dig på billedet og højreklik og sige formater billedet. Vælg "layout" og vælg så "bag tekst". Så kan du også flytte

billledet rundt som det passer dig.

Håber forklaringen er god nok, ellers må du jo skrive igen.

Joan

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer