gitte k

Belmondo i Århus...

7 indlæg i dette emne

Er der nogen der kender Belmondo på storetorv i Århus og ved noget om det er en ok butik at købe brudekjole i :griner:- ....

Det er ike fordi det haster, jeg blev lige friet til i fradags af min dejlige kæreste og vi har sat datoen til den 9 aug 08...

Mvh. Gitte k.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har været inde at kigge i forretningen et par gange, men det var efter gallakjole - og så skulle jeg da vist også liiige kigge på brudekjolerne.

Ham, der har forretningen, var vældig flink, så det skulle der nok ikke være noget i vejen for.

Dog har jeg aldrig købt noget der.

God fornøjelse - og tillykke med det kommende bryllup :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte min lanciers-kjole til 3.g-festen i Belmondo.

Jeg fik super betjening og var imponeret over den ekstra service de ydede; De noterede kjolemodellen og gymnasiet, så to piger ikke ville dukke op i ens kjoler. :bearhug:

Ved desværre ikke noget om dem ifht. brudekjoler - vidste ikke engang at de havde brudekjoler derinde, men tag da derind og kig på det. :griner:- God fornøjelse med jagten!

/Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har ikke en superfed kvalitet. Kjolerne er, så vidt jeg ved, lavet af kunststof. Jeg var derinde bare for at snuse lidt engang, men fandt ikke en eneste i silke. Der var så mange i butikken, at jeg skyndte mig videre, men jeg har også hørt om meget serviceminded personale, så jeg synes, du skal bestille en tid, hvis du ikke går op i materialerne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er en af mange, der bare liiiiige skulle ind at kigge lidt i Belmondo, og jeg blev også taget imod af ejeren - han er bare den sødeste!

Jeg gjorde med det samme klart, at jeg bare skulle kigge, men alligevel gav han sig god tid til at snakke kjoler med mig :griner:-

Min venindes søster har forøvrigt købt sin rådhus-bryllupskjole derinde, og det var også en rigtig god oplevelse :bearhug:

Redigeret af Frøken Smil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har også kun kigget derinde i 5 min, og den dag var der en lidt stram tante der, men det skal nu altså ikke afholde dig fra at tage en tur ind - der var MANGE kjoler i alle mulige farver, så mon ikke der også er en del brudekjoler at vælge mellem. Mht kvalitet - jeg har købt to-tre kjoler i Miss Morgan, KBH (300-1000 kr), som er i kunststof. 2 af dem er rigtig dejlige at have på, og jeg fornemmer ikke de er "billige" - den tredje klæber til benene pga statisk elektricitet. Meget irriterende, så check det inden du beslutter dig.

Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer