Guest katjamo

Krise krise krise

9 indlæg i dette emne

Jeg har jo brugt et bestemt forum til at spørge om gode råd om spejlrefleks kameraer. Gud hjælpemig jeg i dag ikke ser min kæreste derinde. ARGH!!!! PANIK!!!

Har været klog nok til IKKE at skrive at det var til bryllup, morgengave osv.. men bare skrevet at det var en overraskelse til min kæreste. Har HELDIGVIS også underskrevet mig med et falsk navn. Så kvik var jeg da.

Phew!!!

Har skrevet til administrator og bedt om at få slettet det værste af indlæggene.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har jo brugt et bestemt forum til at spørge om gode råd om spejlrefleks kameraer. Gud hjælpemig jeg i dag ikke ser min kæreste derinde. ARGH!!!! PANIK!!!

Har været klog nok til IKKE at skrive at det var til bryllup, morgengave osv.. men bare skrevet at det var en overraskelse til min kæreste. Har HELDIGVIS også underskrevet mig med et falsk navn. Så kvik var jeg da.

Phew!!!

Har skrevet til administrator og bedt om at få slettet det værste af indlæggene.

Argh altså også... Hva bilder han sig ind sådan at snige sig ind på de steder hvos du allerede gemmer dig.. tsk tsk..: men godt at du har været kvik nok til at camouflere dig så han forhåbentlig ikke har opdage det *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ARGH HVAD SKER DER!!!

Nu har han også opdaget jeg skriver mails med hans kamerakyndige kollega!!!!!

Nu skal han vidst til at lære ikke at være så nysgerrig så tæt på den store dag... Tsk tsk altså... Over i skammekrogen med ham *GG*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer