Melanie25

Min fotomontage til min mand 18. august

21 indlæg i dette emne

Hey allesammen

Nu har jeg endelig fået den lagt ud på vores hjemmeside, så i nu kan se resultatet af den.

Kom gerne med kammentarer trods det den er blevet vidst til mit bryllup den 18. august.....ikke længe siden... :balloon:

Klik her

Kram

Melanie

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Melanie

Sikke en fin tale til din mand. Det var lige sådan noget jeg havde tænkt mig! Hvordan fik du vist det på stor skærm? Vi skal holde brulluppet i telt, hvad skal jeg have fat i for at kunne fremvise det? Jeg er ikke så teknisk hvad det angår. Jeg har en bærebar computer.

Jeg håber du vil hjælpe mig.

Kh Charlotte .. som stadig har masser af planlægnings tid.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor var det en stærk oplevelse, Melanie, at se din fotomontage og læse talen.... Synes virkelig det var SMUKT :bestwishes::cheerleader3::bearhug:

Jeg har set ikke andet end roser til overs for det.... hmm, jo - og en lille tåre i øjenkrogen.... :toot:

Knus

Louise

Ihh, tak hvor er du sød, blir da helt rørt... :toot:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::balloon:

For filen da Melanie, hvor var det bare smukt det hele. Jeg grinte af din tale til din mand og nød fotomontagen og til sidst begyndte jeg at pjevse over den sidste hilsen til dem "som ikke kunne være her idag" :thumbsupsmileyanim:

Hvor har I bare mange dejlige billeder - især os af jeres lille superman

Dejligt du delte det hele med os andre bridezillas!

0

Del dette indlæg

:)HUUG:):)

For filen da Melanie, hvor var det bare smukt det hele. Jeg grinte af din tale til din mand og nød fotomontagen og til sidst begyndte jeg at pjevse over den sidste hilsen til dem "som ikke kunne være her idag" :blink:

Hvor har I bare mange dejlige billeder - især os af jeres lille superman

Dejligt du delte det hele med os andre bridezillas!

Hej Dorthe

Hvor er du sød :help: - ser først din besked nu. Dejligt du kunne lide den, håber den kan inspirere andre, det er nemlig en smadder god ide!!

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Det var da en fuldstændig fantastisk idé, Melanie!

- Det kunne meget godt ske at jeg hapsede den... :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det vildt at man kan sidde og få våde øjne over den, når ikke man kender Jer...

Det var især da der begyndte at komme billeder af Jer og Jeres lille guldklump, samt hilsnen til dem der ikke kunne være der, der rev lidt i tårekanalerne...*snøft*

Men der var godt nok også nogle billeder der kunne trække i smilebåndet!

Var flad af grin over det af far og søn der slår græs...det holder max :cheerleader3:

Tak fordi du delte den med os :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da en fuldstændig fantastisk idé, Melanie!

- Det kunne meget godt ske at jeg hapsede den... :rolleyes:

Hvor er det vildt at man kan sidde og få våde øjne over den, når ikke man kender Jer...

Det var især da der begyndte at komme billeder af Jer og Jeres lille guldklump, samt hilsnen til dem der ikke kunne være der, der rev lidt i tårekanalerne...*snøft*

Men der var godt nok også nogle billeder der kunne trække i smilebåndet!

Var flad af grin over det af far og søn der slår græs...det holder max :rolleyes:

Tak fordi du delte den med os :biggrin:

Hej Cris

Det var da så lidt :denmarkflag:

Det glæder mig bare, at andre kan bruge det som inspiration, jeg fik det selv som inspiration af skønne Louise79.

Ja, den med fader og søn der slår græs - den trak også kegler ved selskabet - især Gommen (det var dog tårer).

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer