Nathasia

Nathasia & Paws planlægning - 9.aug.08

3,007 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Godmorgen Nathasia

Super fede briller du har købt til Paw. Dem bliver han helt sikkert rigtig glad for. :bunny_4:

Uh, jeg er helt spændt på, om du skal poltes i dag eller ej. :bunny_4: Spændende, spændende......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nathasia

Nu er jeg blevet opdateret i din traad igen.

Kjolen er perfekt og make-uppen.... den er bare saa flot :cheerleader3: Lige min stil - regner med at skulle have noget lignende.

Ja nu er der jo ikke laenge til ... pu ha... :bunny_4:

Mon der kommer en polterberetning snart - det maa da snart ske i hvert fald :bunny_4:

Redigeret af camilla80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen.

Tak for alle jeres beskeder! Ja jeg blev poltet igår og det var bare sååååå fedt!!!!

Min krop er totalt mørbanket idag! Men jeg skal nok lave en beretning senere - desværre har jeg ingen billeder.

Blev hentet kl 6.30 så jeg nåede ikke at pakke noget som helst, men alt om det senere.

Og så skal jeg nok få taget et billeder af topfiguren.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen.

Tak for alle jeres beskeder! Ja jeg blev poltet igår og det var bare sååååå fedt!!!!

Min krop er totalt mørbanket idag! Men jeg skal nok lave en beretning senere - desværre har jeg ingen billeder.

Blev hentet kl 6.30 så jeg nåede ikke at pakke noget som helst, men alt om det senere.

Og så skal jeg nok få taget et billeder af topfiguren.

Knus Nathasia

Hvor fedt at du blev poltet....

Det vil jeg glæde mig til at læse om...

knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

POLTERBERETNING!

Ja som sagt så blev jeg jo poltet i går den 24 juli 2008! :) Jeg havde en fantastisk dag! Jeg havde aldrig troet at jeg skulle have en så perfekt dag som jeg fik!

Jeg er så positivt overrasket og stolt over mine veninder. De har gjort det SÅÅÅ godt og det viser bare hvor godt de kender mig. :thumbsupsmileyanim:

Nå men til selve dagen.

Kl. 6.30 hamrede og ringede det på døren og jeg var fuldstændig fra den! Fattede ikke en bjælde! Udenfor stod 6 tøser som bare var vildt klar! Men jeg fik et kvarter til at tage tøj på, børste tænder, pakke skiftetøj osv. Jeg stressede rundt og glemte halvdelen… :denmarkflag:

Nede på gaden holdt to biler hvor jeg blev sat i den ene. Derefter gik turen til Silkeborg hvor vi skulle på noget der hedder Fort Østerlund, som er en ranch med alle mulige forskellige aktiviteter! Vi spiste morgenmad derude hvorefter ”the action” skulle i gang. Vi skulle igennem 6 stk. som alle involverede vand! Vi havde en fantastisk instruktør ved navn David, som bare var vildt cool og faldt hurtigt ind i vores rytme. :cheerleader3: :carrot: :)

Det var bare såååå fedt og grænseoverskridende på samme tid, men vi hyggede os gevaldigt! Alt blev gjort stille og roligt og det var intet andet end perfekt!

Efter aktiviterne gik vi alle i bad derude og så skulle vi ned til Silkeborg søerne (De små fisk) og spise frokost, bade, spille kongespil mm. Super dejligt og afslappende og ikke mindst vanvittigt varmt.

Efter det vendte vi snuden mod Århus, hvor jeg blev sat af hos en af min studiekammerats veninder som er massør. Her skulle jeg have 1½ times helkropsmassage, som bare var heaven. :denmarkflag: Efter det fik jeg besked på at gå i bad og smukkesere mig. Der stod alt klar til mig! De havde simpelthen sørget for alt.

Jeg blev hentet igen, og kørt ud til Thelins varelager, hvor min veninde arbejder. Her skulle jeg så have taget billeder til en kalender. Der var 12 sæt tøj klar til mig og så var det ellers bare i gang. det var super skægt - bortset fra at jeg havde det SINDSSYGT varmt!!!!

Derefter tog vi hjem til en veninde hvor der var disket op med alle mulige lækkerier!! MUMS!!! Lige pludselig ringede det på døren og to veninder stod udenfor. De havde ikke kunnet være med på dagen - grundet arbejde og den anden har lige født. Så jeg fik også set hendes lille guldklump!! ÅÅÅÅÅRRRRHHHH!

Vi spiste og hyggede og pludselig stod der en fremmed kvinde inde i stuen! Må have set meget mærkelig ud i hovedet! Vi skulle have dildoparty!!!! Vildt skægt og interessant! Alle undtaget 1 købte noget….. :blush::heart:

Efter hun var gået var vi alt for smadret så jeg og min kusine fandt vejen hjemad igen. Tror jeg var hjemme omkring kl 1.

Alt i alt en perfekt dag lige i min ånd! :blink:

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej soede

Det lyder da bare som den perfekte polterabend. Dine veninder har da bare taenkt paa det hele og virkelig gjort noget ud af planlaegningen :thumbsupsmileyanim:

Ja man må sige at de virkelig har gjort noget ud af det :blink::)

Hej Nathasia....

Det lyder til du havde en UBERhyggelig dag...

lige efter dit hoved.

Det må bare være en af de mest vidunderlige dage i ens liv.

sådan overhygge med veninderne.

knus

Det var bare en perfekt dag - en jeg aldrig vil glemme. Glæder mig så meget til at se billeder. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej sveske

Nøøøj, sikke en skøn polterabend du har haft.

Den lyder bare totalt sjov og hyggelig :thumbsupsmileyanim:

Og så har du vel egentlig en form for MILEPÆL... :cheerleader3::denmarkflag::denmarkflag:

Med kun 14 dage igen... :blink:

Kæmpe sommerknus fra mig til dig :)

Hej smukke

Ja det var en alt for skøn PA jeg fik :)

Ja det er faktisk en milepæl :heart: 14 dage tilbage virker helt surrealistisk, og en uge for dit vedkommende :blush:

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer