Nathasia

Nathasia & Paws planlægning - 9.aug.08

3,007 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej igen

Du spørger i min tråd efter beretning. Ved ikke lige om jeg når at lave beretning, men du kan se billeder af mit hår og buket på vores hjemmeside

Kh

Louise

Ja jeg var lige inde på hjemmesiden igår og kigge lidt på de flotte billeder :):cheerleader3:

Åhhh, hvor er de søde, dine kirkehæfter :)

Så passende "Kærlighed er..." :)

Hej søde...

Tak skal du have :denmarkflag::bearhug:

Ja, der er altså godt nok ikke lang til nu - rigtig fine hæfter du har fået lavet :cheerleader3: Kommer der ikke billeder af prøvehår og prøvemakeuppen!! Jo, kom nu :unsure:

Jo der skal nok komme masser af billeder! Glæder mig til at se hvordan det bliver :pokey::kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og idag er der 30 dage :bearhug::griner:-:griner:-:griner:-:biggrin:

Jeg havde bryllupsmareridt i nat!!!! :kiss:

Alt muligt gik galt som det så oftest handler om.... Tidsplanen skred fuldstændig, vi blev låst inde osv osv....

Alt muligt latterligt :blush:

Til gengæld fik jeg underbevidst gennemgået vielsen så jeg har styr på hvornår jeg skal sige ja de to gange. :cheerleader3:

Desuden blev jeg færdig med bordkort igår. Billeder kommer når de er blevet sat på risposer.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Hej søde

Tihi det er altså lidt sjovt med de bryllups-mareridt :bearhug:

Jeg har gudskelov ikke haft nogen i lang tid (7-9-13).

Nøj, jeg glæder mig til at høre om samt se billeder fra dit gensyn med kjolen samt prøvehår og make-up i næste uge :cheerleader3:

Møz fra mig til dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og idag er der 30 dage :bearhug::griner:-:griner:-:griner:-:biggrin:

Jeg havde bryllupsmareridt i nat!!!! :hug:

Alt muligt gik galt som det så oftest handler om.... Tidsplanen skred fuldstændig, vi blev låst inde osv osv....

Alt muligt latterligt :kiss:

Til gengæld fik jeg underbevidst gennemgået vielsen så jeg har styr på hvornår jeg skal sige ja de to gange. :cheerleader3:

Desuden blev jeg færdig med bordkort igår. Billeder kommer når de er blevet sat på risposer.

Knus Nathasia

De drømme dér er godt nok frygtelige! Men egentlig synes jeg det er ok, for så har man da oplevet worst-casen og ved at dagen nok aldrig går helt så galt :blush:

0

Del dette indlæg

Hej søde

Tihi det er altså lidt sjovt med de bryllups-mareridt

Jeg har gudskelov ikke haft nogen i lang tid (7-9-13).

Nøj, jeg glæder mig til at høre om samt se billeder fra dit gensyn med kjolen samt prøvehår og make-up i næste uge

Møz fra mig til dig

Hej smukke

Bryllupsmareridt.... altså altså altså hvad skal de dog til for. Det hænger sandsynligvis sammen med at jeg er ved at få nerver på!

Rigtig mange endda!!!! :griner:-:biggrin::kiss::hug::hug:

Jeg glæder mig også heeeelt vildt til næste uge! Det bliver såååå fedt! :cheerleader3:

Knus Nathasia

Og idag er der 30 dage :bearhug:

Jeg havde bryllupsmareridt i nat!!!! :kiss:

Alt muligt latterligt :blush:

Til gengæld fik jeg underbevidst gennemgået vielsen så jeg har styr på hvornår jeg skal sige ja de to gange.

Knus Nathasia

De drømme dér er godt nok frygtelige! Men egentlig synes jeg det er ok, for så har man da oplevet worst-casen og ved at dagen nok aldrig går helt så galt :griner:-

Hehe ja de er gode til at forberede én på hvad der kan gå galt... :griner:-

0

Del dette indlæg

Hej Nathasia....

Øv for bryllupsmareridt...

Jeg har selv haft nogle og jeg skal ikke engang giftes endnu.

Når de kommer tager jeg en dags pause fra bryllupstankerne, men jeg har selvfølgelig også oceaner af tid.

Men på din dag skal det hele nok forløbe som det skal. så skyd mareridtene væk...

knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle fine kirkehæfter og menuer, jeg får helt dårlig samvittighed :hug:

Og hvor er det bare spændende med kjole og prøveopsætning, samt makeup, husk nu masser af billeder til os :griner:-

:biggrin:

Tak søde :blush:

Jeg lover at jeg får taget oceaner af billeder :cheerleader3::bearhug::griner:-

Knus Nathasia

Hej Nathasia....

Øv for bryllupsmareridt...

Jeg har selv haft nogle og jeg skal ikke engang giftes endnu.

Når de kommer tager jeg en dags pause fra bryllupstankerne, men jeg har selvfølgelig også oceaner af tid.

Men på din dag skal det hele nok forløbe som det skal. så skyd mareridtene væk...

knus

Hehe ja bryllupsmareridt får du nok en del af :griner:-

Men de er nu gode nok til at forberede en på det hele....

:kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer