Nathasia

Nathasia & Paws planlægning - 9.aug.08

3,007 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja de sidste to er også kanon, men jeg er også vild med rosen på sort baggrund. Ideen med den er at "forlænge" det sorte stykke

og så have vores navne eller et monogram der. Men det er kun hvis det ikke er muligt at hænge aflange bannere, så kunne vi

istedet have et vandret. Hvordan lyder det???

0

Del dette indlæg

Ja de sidste to er også kanon, men jeg er også vild med rosen på sort baggrund. Ideen med den er at "forlænge" det sorte stykke

og så have vores navne eller et monogram der. Men det er kun hvis det ikke er muligt at hænge aflange bannere, så kunne vi

åååh, ja hvis den skal være vandret, så tror jeg det kunne bliver SUPER flot med rosen på den sorte baggrund, og så jeres monogram eller navne.. :) men hvis det er lodrette bannere, så stemmer jeg også klart på de to sidste! :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åååh, ja hvis den skal være vandret, så tror jeg det kunne bliver SUPER flot med rosen på den sorte baggrund, og så jeres monogram eller navne.. -HAHA- men hvis det er lodrette bannere, så stemmer jeg også klart på de to sidste! :ilovebryllupsklar:

Ja det tror jeg også ville være kanon :):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Får helt kuller af at tænke på det hele! :cheerleader3::rolleyes:

Hej søde.. jeg tror jeg er mest til rosen som du selv siger.. men det er jo smag og behag..

Jeg gad også godt have sådan nogle bannere, det ser super godt ud, men man kan jo ikke få det hele.

Jeg tror også det bliver den hvis det skal være vandret :blush:(y)

Jeg ved at almindelige kopicentre også laver dem og det er ikke vildt dyrt! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nøj jeg synes der er meget der skal tages stilling til for tiden...

Skal forberede mig til møde med præsten, blomsterdamen, forhåbentlig et kig på feststedet osv osv.....

Derudover har jeg skåret fuldstændig ned i min billedinspiration til buketten.

Min favoritbuket er denne her (den til højre) :ilovebryllupsklar:

post-30174-1213900622.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde

sikke mange lækre billeder du har fundet frem :rolleyes:

Jeg stemmer helt klart for buketten med de hvide blomster, synes den er superflot :ilovebryllupsklar::)

Og makeupbillede nr. 2, den er lige røget ned i inspirationsmappen :blush:

Og tillykke med de 50 dage i morgen :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Hej smukke

Man bliver jo nærmest besat af at finde billeder af alt :cheerleader3:

Dejligt at du lige kunne få et inspirationsbillede mere :cheerleader3:

Jeg håber på den buket for den er bare så meget mig eller i hvert fald stilen.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her husker jeg din milepæl men ikke at kommentere dine fine billeder..

(I øvrigt var det noget af det første jeg tænkte da jeg vågnede.. Nu det fredag og Natashe har milepæl.. :cheerleader3: Jeg er vidst lidt skør ;) )

Fede motiver til banner.. jeg kan best lide rosen med det sorte bagrund men tænker, bliver det ikke noget være *** at skulle hænge op hvis i vil have det vandret.... men det kan vel også dagtens lave lodret hvis det er..

Fint hår og fint make-up.. Jeg er en nørd til det med make-up så jeg kan ikke helt se den forskellen på make-up, men de er da alle pæne.. og håret.. Piiift du bliver lækker..

0

Del dette indlæg

Det med rosen tænkte jeg altså virkelig vil være flot.. Hvis vi ikek havde valgt helium balloner havde jeg klart taget ideen til mig..

Nu har jeg kiggede halvdelen af din tråd igennem for at finde dit monogram.. Men gav lidt op.. Så har bare lige hurtigt lavede et med jeres bogstaver..

Tænker lidt dette kunne se godt ud..

post-30580-1213944028.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

(I øvrigt var det noget af det første jeg tænkte da jeg vågnede.. Nu det fredag og Natashe har milepæl.. :hug: Jeg er vidst lidt skør ;) )

Fede motiver til banner.. jeg kan best lide rosen med det sorte bagrund men tænker, bliver det ikke noget være *** at skulle hænge op hvis i vil have det vandret.... men det kan vel også dagtens lave lodret hvis det er..

Fint hår og fint make-up.. Jeg er en nørd til det med make-up så jeg kan ikke helt se den forskellen på make-up, men de er da alle pæne.. og håret.. Piiift du bliver lækker..

Det med rosen tænkte jeg altså virkelig vil være flot.. Hvis vi ikek havde valgt helium balloner havde jeg klart taget ideen til mig..

Nu har jeg kiggede halvdelen af din tråd igennem for at finde dit monogram.. Men gav lidt op.. Så har bare lige hurtigt lavede et med jeres bogstaver..

Hvor er du sød at du sådan tænker på mig om morgenen! :loveflag:

Hvor ser det godt ud det du har lavet med billedet :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Kan du prøve at lave det hvor det er aflangt og rosen er i ventre side??

Vi har desværre ikke noget monogram fordi jeg ikke kan finde ud af at lave et :)

:griner:-

0

Del dette indlæg

(I øvrigt var det noget af det første jeg tænkte da jeg vågnede.. Nu det fredag og Natashe har milepæl.. -HAHA- Jeg er vidst lidt skør ;) )

Hvor er du sød at du sådan tænker på mig om morgenen! :griner:-

Hvor ser det godt ud det du har lavet med billedet :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Vi har desværre ikke noget monogram fordi jeg ikke kan finde ud af at lave et -HAHA-

-HAHA-

Det ser bare rigtigt godt ud med udkastet til banner!!! Wauw!!!!

Det bliver så flot!!!!

Og:

Så er der kun 50 dage tilbage.... :loveflag::):hug:

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

(I øvrigt var det noget af det første jeg tænkte da jeg vågnede.. Nu det fredag og Natashe har milepæl.. -HAHA- Jeg er vidst lidt skør ;) )

Hvor er du sød at du sådan tænker på mig om morgenen! :griner:-

Vi har desværre ikke noget monogram fordi jeg ikke kan finde ud af at lave et -HAHA-

-HAHA-

Det ser bare rigtigt godt ud med udkastet til banner!!! Wauw!!!!

Det bliver så flot!!!!

Og:

Så er der kun 50 dage tilbage....

Hvor er det fedt at I synes det ser godt ud :loveflag::):hug:

50 dage det er jo helt vildt!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer