Nathasia

Nathasia & Paws planlægning - 9.aug.08

3,007 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja de betalinger gør meget ondt!!! AVAV!

Imorgen går jeg nok for alvor i gang med alle bryllupssagerne. Energien mangler lige idag!

Mht. tilmeldinger mangler vi stadig de sidste to men det ville undre mig meget hvis de ikke kommer.

Men det er så rart at der er ved at være styr på det! :)

60 dage er jo ingenting :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvor skønt med de sidste tilmeldinger... er så træls når de ikk kan gi svar til tiden!!

Jeg er allerede parat til at ringe rundt og høre fra de sidste 11, selvom der stadig er små 3 uger endnu tl SU *GG* hihi... man er vel kontrolfreak!?!!

og tillykke med eksamen.. :) dejligt den er overstået nu..

0

Del dette indlæg

Nå piger, jeg har brug for jeres hjælp!

Det drejer sig om bordkort!!! Vi ender nok med den "almindelige" løsning,

men jeg vil gerne have navnene skrevet på computer. Skal man så bare printe navnene ud og

klippe dem ud og så lime dem på kortet eller hvad???

Hvad har i gjort??? Giver det overhovedet mening??? :)

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så lige de sidste to.

Vi er blevet enige om at lave den traditionelle, fordi vi simpelthen ikke er kreative.

Men heldigvis kan vi "spice" dem lidt om med en "dut" som jeg kalder det.

Om det er et hjerte, sløjfe eller hvad det bliver ved vi ikke endnu.

Så jagten går ind på bordkort imorgen :thumbsupsmileyanim:

post-30174-1213129833.jpg

post-30174-1213129840.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow.. endelig har de alle svarede.. fantastisk.. super fedt for jer.

Jeg tror faktisk det ser godt ud med lidt forskellige bord str.

Jeg kan bedst lide de bordkort chrisling også sagt.. de er meget enkle men alligevel lidt finere end nogle af de andre..

0

Del dette indlæg

De her:

post_28050_1198715597.jpg

...er godt nok fine :cheerleader3:

Jeg kan bedst lide de bordkort chrisling også sagt.. de er meget enkle men alligevel lidt finere end nogle af de andre..

Det er helt klart også dem jeg vil tage udgangspunkt i! De er så fine :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::cheerleader3:

:bearhug: til jer!

0

Del dette indlæg

De her:

Det er helt klart også dem jeg vil tage udgangspunkt i! De er så fine :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::cheerleader3:

Du kunne også sagtens bruge dem som udgangspunkt men så putte et hjerte på i stedet for sløfe hvis du hellere vil have det.. det bliver så smukt..

0

Del dette indlæg

De her:

Du kunne også sagtens bruge dem som udgangspunkt men så putte et hjerte på i stedet for sløfe hvis du hellere vil have det.. det bliver så smukt..

Jeg må se hvad de kan tilbyde mig hos hobbyforretningen! Jeg håber det bliver pænt, men man ved aldrig med mine kreative evner.... :cheerleader3:

Og så har jeg lige overstået dagens spinning! PUHA! Det var heeeeeeeeeeeelt vildt hårdt! :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må se hvad de kan tilbyde mig hos hobbyforretningen! Jeg håber det bliver pænt, men man ved aldrig med mine kreative evner.... :thumbsupsmileyanim:

Og så har jeg lige overstået dagens spinning! PUHA! Det var heeeeeeeeeeeelt vildt hårdt! :carrot:

Hvor er du god... Total sejt af dig.. og så har du jo slet slet ikke brug for det.. hvor skulle du tabe noget fra..

glæder mig til at se hvad du finder ud af

0

Del dette indlæg

Jeg må se hvad de kan tilbyde mig hos hobbyforretningen! Jeg håber det bliver pænt, men man ved aldrig med mine kreative evner.... :cheerleader3:

Hvor er du god... Total sejt af dig.. og så har du jo slet slet ikke brug for det.. hvor skulle du tabe noget fra..

glæder mig til at se hvad du finder ud af

Jeg er også ret stolt af mig selv! :ilovebryllupsklar: Men der er masser at tage af - især på lårbasserne!!!!

Skal nok komme med en masse billeder hvis jeg finder bordkort idag! :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er der handlet ind til bordkort. Jeg har købt manila mærker som vi sætter fast på risposerne der skal på bordene!

Det var lige hvad kreativiteten kunne klare.

Derudover har jeg fået sat de spraymalede covers på kameraerne! :thumbsupsmileyanim:

Og det ser rigtig godt ud. Bortset fra det smitter lidt af så de skal lige aftørres et par gange.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Så er der handlet ind til bordkort. Jeg har købt manila mærker som vi sætter fast på risposerne der skal på bordene!

Derudover har jeg fået sat de spraymalede covers på kameraerne! :thumbsupsmileyanim:

Og det ser rigtig godt ud. Bortset fra det smitter lidt af så de skal lige aftørres et par gange.

Knus Nathasia

Vi vil seeeeee!! :ilovebryllupsklar::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Knus Nathasia

Vi vil seeeeee!! :ilovebryllupsklar::cheerleader3::cheerleader3:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer